Pēdējais šobrīd ražošanā esošais “klasisko žiguļu” modelis – universālis “Lada2104” – no “IžAvto” rūpnīcas konveijera noripos šāgada 17. septembrī, paziņojis ražotājs.

 Lai arī klasisko žiguļu ražošana būs

pārtraukta uz visiem laikiem, “IžAvto” neplāno atlaist šī modeļa ražošanā nodarbināto personālu – aptuveni četrarpus tūkstoš cilvēku.
Šajā rūpnīcā turpmāk tiks palielināts “Lada”mazcenas modeļa “Granta” ražošanas apjoms, kas markas piedāvājumā tieši radīts kā klasisko žiguļu pēctecis.

Klasiskie žiguļi Krievijā tiek ražoti no 1970. gada, bet “IžAvto” rūpnīcā – no 2001. gada. Lai arī “AvtoVAZ” jau pirms vairākiem gadiem ziņoja, ka nu gan klasisko m

odeļu ražošanai tiks likts punkts, ekonomiskā dižķibele to mūžu uz konveijera tikai paildzināja: valstī ieviestā veco automobiļu utilizācijas programma, dotējot jaunu auto iegādi, būtiski palielināja pieprasījumu pēc lētākajiem jaunajiem auto Krievijā – klasiskajiem žiguļiem. Vēlāk pieprasījums pēc tiem būtiski kritās, pēc kā “AvtoVAZ” šāgada aprīlī pārtrauca ražot “Lada 2107” modeli.

Raksts ņemts no delfi.lv

7 Responses to Šomēnes no konveijera noripos pēdējais ‘klasiskais žigulis

  • Sad but true…No vienas puses,šitādu aizvēsturisku tanku mūsdienās ražot jau ir vājprāts,bet no otras puses…vai viņi ir izdomājuši kautko labāku?!… :mrgreen:

  • fedja says:

    Tieši manā dzimšanas dienā noripo pēdējais žigulis 😀

  • Ruu@uto says:

    Sad but true…No vienas puses,šitādu aizvēsturisku tanku mūsdienās ražot jau ir vājprāts,bet no otras puses…vai viņi ir izdomājuši kautko labāku?!…
    =========================
    Nu, šādu “aizvēsturisku tanku” piemēru auto vēsturē nebūt netrūkst 😀 Un ko
    darīt, ja šis tanks precīzi izpilda ievērojamas tirgus daļas prasības? Tas pats jau
    ir vērojams, piemēram, Indijā un vēl vairākās Tuvo Austrumu valstīs – arhaiskās
    konstrukcijas ir daudz labāk piemērotas vietējiem ceļu apstākļiem un, kas ir pats
    svarīgākais, ir salīdzinoši viegli remontējamas! Tieši tas pats spēlē arī Krievijā –
    “glubinkas” iedzīvotājs slaidi uzspļauj modernajam BMW vai Audi, kuru tuvākais
    serviss var atrasties vairāku simtu km attālumā 😎 Bet VAZni , Mohābiču vai Volgu
    var sataisīt turpat ciemā 😀 USA ir tieši tas pats, starp citu, tas nosaka arī milzīgo
    unifikāciju USA autiņu vidū! Vietējā benzīntanka nigers noteikti atradīs tuvējā auto
    kapsētā vajadzīgo detaļu, un uzliks to, negaidot, kad no rūpnīcas / distributora kantora
    atsūtīs kārtējo “unikālo” pribambasu 😀

  • Evita says:

    Sveicināti!

    Vai ir kāds auto īpašnieks Ziemeļkurzemē, kuram īpašumā ir sarkans vai balts žigulis ar saglabājušos orģinālo salonu? Vēlos auto uz diennakti izīrēt.

  • Janeks says:

    Priecājos, ka senči saprata, ka tā ir vērtība, un varu ar šo brīnumauto braukt vēl šodien. 🙂

  • Vita says:

    Laba manta, ja ir spēks pašam remontēt, savādāk var iznākt sālīti.

  • zeltmate says:

    Tās tik ir mašīnas!
    Varētu braukt ar tādu arī tagad, bet, redzi, statusam neatbilst, ar tādām tik veci opji braucot. 😕

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Draugiem.lv pase

Koka rotaļlietas

Galdniecības pakalpojumi

VAZ