Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
mainu bloku ...atceries kad ara iestajas aukstais periods uudens jaalaiz araa un jaalej tosols ...kraans uudens izlaishanai parasti ir skatoties no priekshas labaja apaksheja motora sturii uudenim sasalstot tas izpleshas un paarpleesh bloka sieninjas...nu sanāca tā ka manam draugam aizsala trubas un pārkarsējās motors!!! un vins tgd noņemot radiatoru, atsildot ar celtniecības fēnu trubas starterēja klāt!! Iedārbinot ieraudzīja ka blokā virs startera (paralēli starterim) ir iespāragusi līnija (kādi 10it cm)!! Ko iesakat darīt?? Vai to var sametināt??
tieshi ta jo chuguns nemetinaaspazīstami notikumi. tā sanāca, ka savam 011 izdomāju likt jaunu bloku ar visām jaunām parpalām. savācu, pielaidu, izbraucu dažus apļus ap māju. Biju atstājis ūdeni, pie mīnus trīs garāžā sasala, saplēsa bloku - tieši turpat - paralēli virs startera (nobraukums18 km !!!!!!!!!).
vedu metināt, gan ar argonu, gan bez. veči teica, ka viss ir slikti, bloku vajag visu vienmērīgi kādā krāsnī sakarsēt līdz kkādai tur temp. to izdarīt nevarēja. tad līmēju ar visādām līmēm un audumiem. nekas nelīdzēja, suloja tāpat. vobšem pirku citu, visu sāku no gala. tad pāmaiņas pēc lēju tosolu =D.
Es domāju nekas nesanāks, bloks jānoraksta un jāaizmirst. štruntīgi, bet fakts
vai tad tiesham chuguns tapat vien metinaas???Piemēram reduktora korpusu, kas ir no čuguna var sametināt ar parasto pusautomātu..
Jā jā tieši tāpat kā dažos servisos metina čuguna izplūdes kolektorus un pie pirmās uzkaršanas plaisa atkal klātPiemēram reduktora korpusu, kas ir no čuguna var sametināt ar parasto pusautomātu..