Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Atgāzes 2103 1,5

30 Jul 2010, 17:43

Var arī būt nepilnīgi atverts gaisa vārsts :)
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1409
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Atgāzes 2103 1,5

30 Jul 2010, 18:47

:crazy: tur pat var būt ka ķede uz sadales varpstas ir parlikta par entiem zobiem...
Power is nothing without quattro
 
User avatar
Krikums
Vazists
Topic Author
Posts: 36
Joined: 03 Mar 2010, 16:17
Location: Inčukalns - Rīga - Inčukalns

Re: Atgāzes 2103 1,5

25 May 2011, 10:36

Sveiciens! :brauc:
Sen neko nebiju darījis, pagājušo sezonu tā arī bez TA mazliet pavizinājos pa ciemu, lai neierūs. Tad nu tagad pieķēros pa jaunam ar mērķi šosezon to TA dabūt. Nokonstatēju, ka man ir 2106 karbulis (cik te pa forumiem palasījos, laikam sanāk, ka weber), bet tas, kas man kā nespecam :shh: likās mazliet dīvaini, ka abās kamerās ir dīzes ar vienādu diametru - abas 1,75. :wtf: Vai tas nevar būt par iemeslu treknajam maisījumam un labajai apetītei? Kā tur īsti ir, vai ir kāds standarts cik lieli caurumi tām dīzēm vajadzīgi, vai viss notiek uz čuju un ņuhu? Cik saprotu, tad degvielas padeve šiem karbiķiem regulējas tikai ar dīzēm... Varbūt ir kāda statistika, kas labāks 1,5 motoram ar 2106 karbuli? Protams, saprotu, ka ir karburatora izdilums u.c. faktori, bet kaut kādu starta punktu vajag.
Aukstais karš manā pagalmā - USA vs USSR
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Atgāzes 2103 1,5

26 May 2011, 00:01

Sveiciens! :brauc:
Sen neko nebiju darījis, pagājušo sezonu tā arī bez TA mazliet pavizinājos pa ciemu, lai neierūs. Tad nu tagad pieķēros pa jaunam ar mērķi šosezon to TA dabūt. Nokonstatēju, ka man ir 2106 karbulis (cik te pa forumiem palasījos, laikam sanāk, ka weber), bet tas, kas man kā nespecam :shh: likās mazliet dīvaini, ka abās kamerās ir dīzes ar vienādu diametru - abas 1,75. :wtf: Vai tas nevar būt par iemeslu treknajam maisījumam un labajai apetītei? Kā tur īsti ir, vai ir kāds standarts cik lieli caurumi tām dīzēm vajadzīgi, vai viss notiek uz čuju un ņuhu? Cik saprotu, tad degvielas padeve šiem karbiķiem regulējas tikai ar dīzēm... Varbūt ir kāda statistika, kas labāks 1,5 motoram ar 2106 karbuli? Protams, saprotu, ka ir karburatora izdilums u.c. faktori, bet kaut kādu starta punktu vajag.
viewtopic.php?f=12&t=2317&hilit=literat%C5%ABra Lasi uzmanīgi!!!
 
User avatar
Krikums
Vazists
Topic Author
Posts: 36
Joined: 03 Mar 2010, 16:17
Location: Inčukalns - Rīga - Inčukalns

Re: Atgāzes 2103 1,5

26 May 2011, 11:19

Paldies par grāmatu, sākšu apgūt svešvārdus... :oops:
Aukstais karš manā pagalmā - USA vs USSR
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Atgāzes 2103 1,5

27 May 2011, 08:11

бозначение карбюратора Топливный жиклер главной системы Воздушный жиклер главной системы Топливный жиклер холостого хода Воздушный жиклер холостого хода Жиклер ускорительного насоса
I кам. II кам. I кам. II кам. I кам. II кам. I кам. II кам. топливный перепускной
2101-1107010 135 135 170 190 45 60 180 70 40 40
2101-1107010-02 130 130 150 190 50 45 170 170 40 40
2101-1107010-03; 2101-1107010-30 130 130 150 200 45 60 170 70 40 40
2103-1107010 135 140 170 190 50 80 170 70 50 40
2103-1107010-01; 2106-1107010 130 140 150 150 45 60 170 70 40 40