TA ta dabūt var, bet tas proces līdz tamvēl jau var mainīt uz ņivas 1.7i arī būs labāk, un kārba būs ar 5 ātrumiem laikam.
TA ar dīzeli nedabūt, jo kronšteini jāpārmetina?
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
TA ta dabūt var, bet tas proces līdz tamvēl jau var mainīt uz ņivas 1.7i arī būs labāk, un kārba būs ar 5 ātrumiem laikam.
TA ar dīzeli nedabūt, jo kronšteini jāpārmetina?
JA liek ciru dzineju un kronšteines der,tad jauda var atšķirties 30% un bus laikam jataisa 1 kategorijas parbuve,bet ja parmetina kronšteines tad bus 2 kategorijas parbuveja Tev ir rasējumi un jaudu attiecība sapas ar orģinālajiem dzinējiem, tad problēmām nevajadzētu būt, bet konkrēti nezinu?
zinu to, ka jauda par kaut kādiem procentiem drīkstēja parsniegt, bet ļoti minimāli.
Ja tev jau ir niva,kur tu esi parliecinats par kuzova un hadenes stavokli...tad tik atliek nopirkt no Klievisa flanci+1.9TDI VW dzineju un 1 kategorijas parbuve vai 2 (jauzprasa lietotajam Kapeika)Ir jau gatava ņiva ar dizeļmotoru : http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ffbgc.html
IMHO, jebkura gadijumā būs lētāk nopirkt nekā taisīt pašam.
+1Drizumā būs atkal sarakstīti 10 lapas par to kā nomainīt motoru pret citu, bet dabā tas nenotiks ar varbūtību 99%. Reali zīnu tikai 1 cilvēku, kurš ielikā savā vaza importmotoru un piereģistrēja to CSDD.
Ja gazi man liekas ir daudz vieglak ielikt...bet ja cilvekam gribas dīzeli...bus kads projekts varbūtPa 1000Ls ir jautājums vai tad tiešām tas dīzelis būs ekonimiskāks ja ieliks kaut jaunu gāzi un ar daudz mazākām izmaksām!?