Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Janisz
Vazists
Topic Author
Posts: 178
Joined: 11 Jul 2010, 16:05
Automašīna: VAZ 21013
Location: Rīga
Contact:

par dzinējiem..

20 Mar 2012, 16:29

sveiki. gribēju apjautāties par vaz dzinējiem. galvenais jautājums butu - ja es gribu mainīt dzinēju, kurš būtu piemērotāks:
* 1,5 - kas ir uzticams un diez gan jaudīgs
* 1,6 - kas laikam ir par kripatu jaudīgāks, bet vai benzīna patēriņš nepieaug vēl vairāk? kā ar uzticamību?
* 1,7 - kas laikam ir vēl par kripatu jaudīgāks, bet vai benzīna patēriņš nepieaug vēl vairāk? kā ar uzticamību?
un kā ar 1,7 ar iešprici no ņivas? to vispār var pirmajā žigulī iemānīt? respektīvi gaidu viedokļus un atsauksmes par šiem dzinējiem :)
ļoti atvainojos, ja līdzīgs( bet droši vien ne tik visaptverošs) topiks jau ir bijis, nezinu īsti gan pēc kādām frāzēm viņu būtu meklēt
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: par dzinējiem..

20 Mar 2012, 20:03

Tātad mīļie cilvēki,jo lielāks motors jo vieglāk viņam vilkt vai stumt mašīnu uz priekšu un patēriņš vaz motoriem visiem ir praktiski vienāds.Galvenais ir savest galvu kārtībā un karburatoru.
par patēriņiem,tad ford galaxy 2.0 motors tērē tikpat vai varbūt par 1 litru mazāk kā tās pašas mašīnas 2.8 motors.vienīgā atšķirība rodas pilsētas apstākļos!tas pats ar astra g vai vectra b 1.6 un 2.0 motoriem.

šprici ielikt var,bet labākais variants ir Tev blakus stāv donors no kā visu noskrūvēt,jo pērkot visu pa daļām vai nu viss ir jāsabildē vai jābūt labai atmiņai kas kur un kā ir jābūt.un otrs neaizmirsti kompi,vadus u.t.t. ;)
 
ttd
Vazists
Posts: 42
Joined: 15 Oct 2011, 21:51

Re: par dzinējiem..

20 Mar 2012, 20:21

Cik es esmu izzondējis visu, tad reāli vislabākais variants būtu 1,6 ņemt, jo viņš ir krietni biežāk sastopams par 1,7. PAtēriņi, kā jau minēja, neatšķirās. Šiem jau nu točna. Galvenais, ja gribi, lai iet labi un ilgi, tad ir pārjaukt to motoru pirms stumšanas iekšā. Karbiņu var normāli saregulēt un dabūt vidējo patēriņu ap 9iem litriem bez pārāk lielām problēmām un jaudas zudumiem. Tik tas atkal ir kaut kas, ko gluži nav jēgas pašam darīt, ja grib precīzi un labi. Bet žigulis gan ir auto eksperimentiem un tehnikas izziņai...

Ja negribi kārtīgu seksu ar to žiguli, tad aizmirsti par šprices uzlikšanu, tas būs čakarīgs darbs, pat ļoti čakarīgs. Lēts arī nebūs.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: par dzinējiem..

20 Mar 2012, 20:31

Aklais rāda aklajam ceļu? :D
Ok ok bik pārspīlēju :D
Ja ir iespēja dabūt par saprātīgu cenu 1.7l ar iešprici tad tik jāņem ciet un jāliek iekšā, nekāda čakarīguma tur nav ja ir pieejams donors kā rallyfan jau minēja!
Dzinējam ar iešprici būs vairāk plusu!
Un jāņem ir lielākais tilpums ja ir iespējams dabūt, visas daļas tam var dabūt kas attiecas uz mehāniku!
 
ttd
Vazists
Posts: 42
Joined: 15 Oct 2011, 21:51

Re: par dzinējiem..

20 Mar 2012, 21:09

Aklais rāda aklajam ceļu? :D
Ok ok bik pārspīlēju :D
Ja ir iespēja dabūt par saprātīgu cenu 1.7l ar iešprici tad tik jāņem ciet un jāliek iekšā, nekāda čakarīguma tur nav ja ir pieejams donors kā rallyfan jau minēja!
Dzinējam ar iešprici būs vairāk plusu!
Un jāņem ir lielākais tilpums ja ir iespējams dabūt, visas daļas tam var dabūt kas attiecas uz mehāniku!
Daļēji dalos ar pieredzi(tomēr tēvam bija daži žiki un dažiem paziņām) + informāciju, ko pats esmu izzondējis.

Es pārpratu. es domāju, ka viņš grib šprici pielikt kādam motoram. Ja motors ar visu šprici, pravodku un visu pārējo kopā, tad tas ir ideāls variants.
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: par dzinējiem..

20 Mar 2012, 21:26

Patēriņš žigulim normāli braucot būtu jābūt robežās no 7-10 litri,ja vidējais ir 11 vai 12 kā ir nācies dzirdēt,tad tur kaut kas vairs nav īsti riktīgi.
 
RBMoto
Vazists
Posts: 113
Joined: 25 Apr 2010, 12:06

Re: par dzinējiem..

21 Mar 2012, 08:59

A Jūs ticēsiet, ja es teikšu, ka žiģim vidējo patēriņu var dabūt arī 5-7 uz 100km? :) Tiesa gan ar 1.2 dzinēju.
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: par dzinējiem..

21 Mar 2012, 09:17

A Jūs ticēsiet, ja es teikšu, ka žiģim vidējo patēriņu var dabūt arī 5-7 uz 100km? :) Tiesa gan ar 1.2 dzinēju.
Protams,ka dabūt var,bet tur no braukšanas prieka loti maz kas paliek!
Es arī ar iepriekšējie 1.3 braukāju daudz un tad ar lērums nosacījumiem,ka no katra kalna izņem no roba,lai pats ripo,nebraukt ātrāk par 80,jo tas vazam ir pats ekonomiskākais ātrums!ātrums jāuzņēm loti līgani,tāpat klilometru pirms apdzīvotas zīmes jāņem ārā no roba,jāsaregulē karbiņs,tā lai ēd cik nu maz vien var un tad jā varēja ierakstīties uz 6 litriem!
bet nu tā nav braukšana......
Starpcitu kaut kādā zarulom žurnālā agrāk šķirstot bija tāds pasākums kā eko rallijs,kur uzvarēja tas,kas nobrauca ar vismazāk degvielas tur tos noteiktos km pa noteikto maršrutu,ja atmiņa nevil,tad Andris Dambis arī tur piedalījās ar 2101 un sasniedz 3.39litrus
bet ar 2108 vazu uzvareja un sasniedza patēriņu 3,08 litri.
Viss ir iespējams ;)
Last edited by rallyfan on 21 Mar 2012, 11:18, edited 2 times in total.
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: par dzinējiem..

21 Mar 2012, 09:47

Re kur arī ir:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=lv
vai
Vēsture


Aizraujošais 1989. gads.

1989. godā, kā ekonomiskas braukšanas un „ieskrējiena-brīvgaitas” metodes popularizēšanas gadu. Ejot jau 2 gadu desmitam emocijas aizmirstas, taču joprojām grūti noticēt faktiem.

Tajā gadā izsludināja sacensības „EkoRallijs-89”. Žurnāls “За рулем” un tolaik Rīgas Politehniskais institūts uzaicināja pavizināties maršrutā Rīga – Maskava visus, kuriem pietika drosmes uzpildīt bāku tikai vienreiz.

Par sacensībām paziņoja „ЗР” № 3 (skatīt zemāk), bet tālāk kā sniega lavīna.

Jau № 4 Vitolds Šneps-Šnepe un Б. Синельников smalki skaidro, kā sagatavot mašīnu mačiem.
№ 5 А. Дмитриевский skaidro ekonomiskas braukšanas tehniku. Īpašu uzmanību veltot „ieskrējiena-brīvgaitas” taktikai.
№ 6 atkārtots informatīvs paziņojums par sacensībām „EkoRallijs-89”.
Un tad “За рулем” № 8 autovadītāju apziņu un saprātu smagi iedragāja sacensību rezultāti – 3,08 litri uz 100 km ar standarta VAZ – 2108. Pārsteigums izraisīja cilvēkos pašsaprotamu jautājumu: „Kā tas iespējams?”.
Un № 11 saņēma atbildi vissīkākajās niansēs no VAZ – 2108 ekipāžas. Pēc viņu pieredzes „ieskrējiena-brīvgaitas” metode ieekonomēja 30…35% degvielas. Protams, uzvaru sasniegt palīdzēja arī virkne citu uzlabojumu. Tādējādi ceļā no Rīgas līdz Maskavai iztērējot mazāk par 40 litriem degvielas!
 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests