Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 1,7 bloks

19 Aug 2013, 09:15

kopikas
ok a varbut kads no jums zin , nu piem nemot veera musdienas pieejamo detalju kvalitaati ja tas peerk par atbilstiigu naudu atbilstiiga vieta , vai butu piemēram jēga apsvērt tāda 1,7 blokā izurbt caurmus un preset iekšā čaulas ? un ja ari to ir jēga darīt tad cik lielu virzuļa diametru var vispār dabūt ņemot vērā ka čaula pati ir pietiekoši paresna utt utt?
========================
Nu, un kurš to darīs? Plānsienu čaulu presēt vispār nav bērnudārzs, to jādara vienmērīgi uzkarsētā blokā
(tev ir pieejama tāda izmēra mufeļkrāsns?), čaulas jāatdzesē (tā varbūt nebūtu problēma...), darbs jāveic
mērkaķa atrumā ar 1x uzkarsētu bloku ... IMHO neatmaksājas! Jā , ir Krievijā faķīri, kuri veiksmīgi dara to
ar BMW un citiem alumīnija "bezčaulu" blokiem, kuri normāli remontējami nav un kā rezerves daļa dabā
neeksistē. Iepresē čaulas, piemeklē mazāka diametra virzuļus un it kā viss notiek. Bet, ja attiecībā uz,
teiksim, BMW V12 dzinēju tas atmaksājas, tad attiecībā uz dajebkuru VAZ... nu nezinu, manuprāt nē!

varbūt jau ka tā nbav bet mani māc aizdokmas ka vienkārši izslipējot resnāku no 82mm uz nākošo remontizmēru tas motors nebūs diezko ilglaicīgs jo no pieredzes zinu ka daudzas apn 2000 gadu ņivas noiet vidēji 150-250k līdz jau sākas ēļas zudumi un ievērjoas motora izdilums, kas neliecina par sevišķi augstvērtīgu bloka cilindra sienas metāla kvalitāti utt.
========================
Bloka cilindra sienai materiāls ir tas pats, kas visam blokam! Cik zinu, tās ir sekas "bandītu valdīšanai",
kura ilga vēl pēc 2000. gada :angel: Ap 2000. gadu iekrita pats karstākais bandītu karu periods, kad Toljati
automātu kārtas uz ielām skanēja ik dienu :) Domāju , ka tur arī meklējamas saknes visai nekvalitatīvajiem
tolaiku VAZiem - visus interesēja tikai "navars", tāda metālu u.c. auto sastāvdaļu kvalitāte bija 3...4 vietā :D
Krieviem ir tāds labs kriminālseriāls, "Kriminaļnaja Rossija", un tajā ir sērijas ar kopīgu nosaukumu "Bitva
pri Žiguļah" - iesaku noskatīties, ir arī Internetā :)
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 1,7 bloks

19 Aug 2013, 15:39

nu redz tur jau ta problema , ko dod visu jauni smuki saslipeet salikt labas detaljas ieksha , ka ja ne gredzeni izdils tad izdils cilindra sienas un kompresijau jau vienalga kura dalja paliek plataka , vina daris savu respektivi zudiis un tada motora resurss bus atkal kadi nieka 200 000k un pie nosacijuma ja bez lielam slodzem un ar dikti labam eļļām.
tas amn isti nepatik es esmu vairak perfekcionists , kautgan esmu pamanijis ka shi izpashiba nekadi nesader kopa ar to kā ir būvēts žigulis.
nu kautkas būs jādomā. diez šaja forum\a komentēt kadreiz ienāk arī ka'ds cits iznemot micuku un ruu@uto? :D
savadak aju tada sajuta ka diea pamestiiba te valda.
 
meiss
Vazists
Posts: 51
Joined: 15 Jun 2008, 11:30
Location: liepaja

Re: 1,7 bloks

19 Aug 2013, 21:46

samekle seit lietotaju klievis un pajauta vinam pa sito temu!!! vins skiet bija saborejis un salicis caulas preks 86 mm virzuliem seit vai draugos pat bija neliels vina apraksts kas tur tika darits tam motoram bija ap 200hp draugos vari atrast ka raitis klavs
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: 1,7 bloks

19 Aug 2013, 22:46

šo palasot man rodas jautājums-cik Tu grasies braukt ar to vazu gadā km,ja saki,ka 200 000 ir maz!?
Manas domas:
vaza motori maksā 30-50Ls robežās,nu lab 1.7 maksā bik vairāk,to maiņa aizņem vien dažas stundas,kamēr vienu brauc - sariktē citu,lai stāv garāžā,ja nu kas un nezin bēdu...
var ieguldīt tur ap 1000Ls ja ne vairāk,bet vai ielas braukšanai tas ir vajadzīgs... :think: :Nezinu:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 01:52

Gan jau Raitis pats pastaastiis kas un kaa. Par to 200zs motoru ir staasijis, izmaksas tur ir bijushas ap 3k ja pateizi atceros.
Es nopirku normaalu neizdilushu nnivas 1.6l dzineeju, izdariiju visu, ko taadam ielas variantam ir veerts un ko var izdariit, protams tika njemti veeraa arii Raita padomi.
Ar rezuultaatu esmu apmierinasts, motors grizzzas ljoti labi to var apliecinaat tie vazisti, kuri ir notesterjushi, iepriekshejais motors arii griezaas labi. Nez vai tur tas jebatrons ir vajadziigs ar gilzeeshanu.
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 08:30

Micuks
Gan jau Raitis pats pastaastiis kas un kaa. Par to 200zs motoru ir staasijis,
izmaksas tur ir bijushas ap 3k ja pateizi atceros.
-----------------------------------
Nujā, bet vai tad Klievis to motoru taisīja resursam kaut vai 100 000 km? Es sliecos
domāt, ka nē :-) Redz, padlaikos reti kurš auto īpašnieks gadā nobrauca pat 10 000,
bieži pat mazāk. Nu tad tie 100 000 arī pienāca, piemēram, pēc gadiem 10 :) Tolaik
jau vairāk sekoja virsbūvei, to daudzi loloja kā mazu bērnu, ne jau tikai VAŽņiem... :)
Atminu, ka mana tēva 2106 savulaik noskrēja tuvu 200 000 bez nekādas vainas,
kompresija bija "vietā" un viss pārējais arī. Vienīgās galvassāpes sagādāja sadalītāja
gultnis, ungāru ražojumam populāri, tad vēl laikam izdega vienreiz izplūdes vārsts,
dažiem VAZ gadagājumiem tā bija ierasta lieta - acīmredzot nekvalitatīvu vārstu
pazīme, nu un pāris reizes tika mainīti vārstu blīvslēgi. Pārējais viss kalpoja ļoti normāli,
tiesa, sliktākā motoreļļa, ko tas dzinējs redzēja, bija M6/10gI, Maskavas NPZ ražojums,
burts "I" gan motoreļļām, gan "TADiem" apzīmēja importa piedevu klātbūtni. Nu un, kad
tika klāt NAMI "mucām", tad jau tikai Castrol GTX 15W-40 :D
3k mūsdienu izpratnē ir "haļava", uzvarētspējīgs 1600 ccm dzinējs, piemēram EČ autokrosā
bagiiem, maksā no 25 000 EUR uz augšu (VW, Opel utt.)... :D
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 11:45

ne ok , pareiz jau te dazhi saka cik tad taisas braukt , bet neparto cik daudz atisas braukt man vienkāši ir patikami kad tu kautko uztaisi un zini ka tas ir kautkas l;abs un dzīvotspējigs , kaut ari vazam motoru nomainīt ir spēlmanta tomēr ir patikami kad tu ieliec ieksha kautko un tas kalpo maksimaali ilgi un labi. pietam ;ņemot vera ka esmu zhoguli no nulls uzcelis un ja ari dabushu gatavu sho motoru par ko ir ieplanots tad velreiz parieshu visam kam vajadzes paari uin salikshu ta lai gadu gadiem nav jakjeras klat. man vairak patik taa nevis taka ar muusu celjiem kur katru gadu kkas japiechini un beigaas pasha celja vairak neaz nav.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 13:42

Praataa naak salidzinaajums, tev vajag auto ar kuru reiz meenesii aizbrault peec pusmaisa kartupelju uz tirgu un taapeec, lai pasaakums ir ar resursu vajag luksus klases auto :D

Es ar savu brsucu ikdienaa, visur kur vajag pa visu Latviju, braucu dinamiski un protams tiek arii pasportots. Par dzineeja stabilitaati vai resursu nesuudzos to gan pilnveertiigi varees spriest peec dazziem gadiem, bet patreiz nekaadi buutiski defekti nav bijushi.
Vieniigais ar ko ciiniijos ir vaarstu rokeriishu atspereem, tas ka jaunas nenoziimee ka abas puses spriegojas vienaadi un rokeriitis stasv skiibi.

Starp citu, tu domaa ja nogilzeesi bloku ar super izturiigam gilzerm tad tev gredzeni un virzulji nedis bus muuzzigs dzineejs?!
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 16:55

Nu beidz tā nu nebūs,ka nekas nebūs jādara,vazam mēdz izlīst tādi niķi un stiķi.
IR man bijušas Lemforder šarnīrs,kas likās būs nu uz gadiem pieciem,nogāja 3 mēnešus.....
I man tagad ir lādēšanas relejs kurš kalpo precīzi gadu
I adatas karbiņā ir gājušas pa divām nedēļām
I ar svecēm ir bijis jautri,ar NGK (ko vairs nekad mūžā negrib redzēt savos dzinējos) ar vienu komplektu nobraucu 1000km un ar nākamo 250km
Ta,ka nu ar vazu braucot ir jābūt gatavam uz visādiem pigoriem
:draugi:
 
User avatar
Arnisv
Vazists
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 17:05

ne pa velti krievi ir izdomājuši teicienu
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests