kopikas
ok a varbut kads no jums zin , nu piem nemot veera musdienas pieejamo detalju kvalitaati ja tas peerk par atbilstiigu naudu atbilstiiga vieta , vai butu piemēram jēga apsvērt tāda 1,7 blokā izurbt caurmus un preset iekšā čaulas ? un ja ari to ir jēga darīt tad cik lielu virzuļa diametru var vispār dabūt ņemot vērā ka čaula pati ir pietiekoši paresna utt utt?
========================
Nu, un kurš to darīs? Plānsienu čaulu presēt vispār nav bērnudārzs, to jādara vienmērīgi uzkarsētā blokā
(tev ir pieejama tāda izmēra mufeļkrāsns?), čaulas jāatdzesē (tā varbūt nebūtu problēma...), darbs jāveic
mērkaķa atrumā ar 1x uzkarsētu bloku ... IMHO neatmaksājas! Jā , ir Krievijā faķīri, kuri veiksmīgi dara to
ar BMW un citiem alumīnija "bezčaulu" blokiem, kuri normāli remontējami nav un kā rezerves daļa dabā
neeksistē. Iepresē čaulas, piemeklē mazāka diametra virzuļus un it kā viss notiek. Bet, ja attiecībā uz,
teiksim, BMW V12 dzinēju tas atmaksājas, tad attiecībā uz dajebkuru VAZ... nu nezinu, manuprāt nē!
varbūt jau ka tā nbav bet mani māc aizdokmas ka vienkārši izslipējot resnāku no 82mm uz nākošo remontizmēru tas motors nebūs diezko ilglaicīgs jo no pieredzes zinu ka daudzas apn 2000 gadu ņivas noiet vidēji 150-250k līdz jau sākas ēļas zudumi un ievērjoas motora izdilums, kas neliecina par sevišķi augstvērtīgu bloka cilindra sienas metāla kvalitāti utt.
========================
Bloka cilindra sienai materiāls ir tas pats, kas visam blokam! Cik zinu, tās ir sekas "bandītu valdīšanai",
kura ilga vēl pēc 2000. gada Ap 2000. gadu iekrita pats karstākais bandītu karu periods, kad Toljati
automātu kārtas uz ielām skanēja ik dienu Domāju , ka tur arī meklējamas saknes visai nekvalitatīvajiem
tolaiku VAZiem - visus interesēja tikai "navars", tāda metālu u.c. auto sastāvdaļu kvalitāte bija 3...4 vietā
Krieviem ir tāds labs kriminālseriāls, "Kriminaļnaja Rossija", un tajā ir sērijas ar kopīgu nosaukumu "Bitva
pri Žiguļah" - iesaku noskatīties, ir arī Internetā