Sveiki biedri, izsakiet ka nu savu iespējams pieredzes bagātāko , cerams, vieodkli.
Lieta tāda bija 3,9 jeb 11/43 reduktors , zobratus dabūju jaunus gultņi jauni , eļļa līdz maximumam , sazobe atregulēta bij uz stenda pie veca gada gajuma cilvēka kas to bij darījis arī padomju laikos , īsak sakot visam vaidzēja būt baigi ok.
Protams nebija pēc kādiem nepilna 1000 km sāka gaudot un dezgan nikni.beigās jau pat uz 60 km/h.
Nobēdājos neko ņe'mu ārā , pārdevu kā defektīvu un dabūju citu no ejoša kautkāda tur piektā vai septītā noņemtu.
žigulis no kā ņēma bij videjā noskrējiena ap 150 tukštošiem kilometru , reduktors bij vesels eļās nekur netek.pats biju klāt pie ņemšanas redzēju.
Saliku iekšā salēju svaigas eļļas pabraucu kādu laiku ok līdz tik tikko atkal gaudo pagaidām sākot no 90 uz augšu.
Vai gadienā nav tā ka šie ātrie reduktori žiguļiem un arī ņivām kam viņi nāk ir kārtējā krievu laža? Sūdīga kvalitāte , nepareizs konstruktīvais risinājums ? Kas tur īsti ir par vainu kāds lūdzu padalieties domās?
Jo pa ceļu braucot motora apgriezienu /ātruma ziņā viņs ir komfortabls, negribētos šķirties taču ja jāpacieš tāda skaņa tad NAFIG.
Eļļas leju labas , kkādu dārgo ārzemju kas nāk smagajiem reduktoros biju dabūjis pēdējo , smuka zeltaina bieza , pirmtam bij kautkāda mobil vai kas.taka nedomāju ka tā būs eļļas vaina.
Varbūt vienkārši noņemt kardāna galu , savilkt ciešāk uzgriezni ieliet iekšā nigrolu sajauktu ar kādu eļļu lai maksimāli biezs un braukt. iespējams ciešāka sazobe un bieza eļļa varētu līdzēt bet gribās zināt cēloni?