Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
Raivo
Vazists
Posts: 1
Joined: 16 Oct 2010, 11:57

Re: Vaz 2106 nelādē.

16 Oct 2010, 12:18

Aizņemies no čoma vai arī nopērc jaunu aķīti kuram ir 55-60Ah.96 gada aķītis vienkārši ir no iekšas sabrucis.
Tev pašām jaatbild uz šiem jautājumiem,varbūt ko secināsi;
1.Ģenerātora lādēšana-motoram darbojoties tukšgaitā pie visiem ieslēgtiem,kā arī izslēgtiem stāvas patērētājiem,lādēšanai jābūt 14.0-14,4/14,5V.Lādēšanu mēra ar voltmetru pieliekot pie akb spilēm/var mēsīt pie ģenerātora,bet tad redzēsi cik dod ģenerātors,jo sastāv reala iespēja ka vados stāva pazūd uz līdz akb aiziet vin kādi12,5-13v,kas ir par mazu.
2.Vajadzētu pamērīt strāvas noplūdi.To mēra ar ampermertu,ieslēdot to ķēdē starp akb un klemmi.Pie visiem izslēgtiem patērētājiem strāvas noplūde nedrīks būt lielāka par 50mA.Ja šis cipar ir lielāks problēma var but vados(katkur isais/vai arī kautkas neizslēdas līdz galam.Pastāv liela iespēja ka esi nepareizi saslēdis maģi un viņš tērē strāvu pat tad,kad ir islēgts.Daudz strāvas patērē visadas stulbas lampiņas un citi sūdi/tipa tuninga elementi.Ja ir masas slēdzis,tad lieto to,tikai parbaudi vai nepastāv cita vadu ķēde kur piemēram maģim dabūt masu.
3.Ikdienas lietošana-ja jebkura automašīna tiek lietota mazāk par 20-30 minūtēm dienā,tai reizi 2 mēnešos profilaksei jalādē akb.Tavā gadījumā daudz strāvas patērē maģis,slikti lādē un akb pilnīgai uzlādei nepietiek.
 
kocii
Vazists
Topic Author
Posts: 28
Joined: 16 Sep 2010, 20:06

Re: Vaz 2106 nelādē.

24 May 2011, 13:00

Tātad vēlaizvien problēmas ar lādēšanu, šobrī ir tā ka pie ~ 1.4 k apgriezienu lādē 14V - 14.5V. Kā zem ~1.4k, tā 12V - 13V. Šobrīd problēmu risinu reāli viņu nerisinot - kad braucu pa pilsētu pavelku nedaudz čoku, lai būtu ~1.5k apgriezienu, jo savādāk viņš pie krustojumiem stāvot, un ja kkur tukšgaitā padarbina iztukšo aķi. Kādam ir nojausma kas varētu būt pie vainas? Negribas ticēt ka vadi.
 
Insekt
Vazists
Posts: 11
Joined: 24 Nov 2010, 16:20

Re: Vaz 2106 nelādē.

24 May 2011, 22:24

Tātad vēlaizvien problēmas ar lādēšanu, šobrī ir tā ka pie ~ 1.4 k apgriezienu lādē 14V - 14.5V. Kā zem ~1.4k, tā 12V - 13V. Šobrīd problēmu risinu reāli viņu nerisinot - kad braucu pa pilsētu pavelku nedaudz čoku, lai būtu ~1.5k apgriezienu, jo savādāk viņš pie krustojumiem stāvot, un ja kkur tukšgaitā padarbina iztukšo aķi. Kādam ir nojausma kas varētu būt pie vainas? Negribas ticēt ka vadi.
vot man ari ir vaz 21063 un tieshi tada pati probleema.... un man ir taa ka es pie 1.5k apgriezieniem iesledzu tuvas gaismas ta uzreiz no 14V nolaizhas lidz 12.70V.... kads tev akis ? labs ? jauns ? nav daudz reizes izlaadeets ? vnk man ir aizdomas ka vareetu but akis pie vainas jo es savejo esmu daudz reizes izladejis...
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3344
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Vaz 2106 nelādē.

24 May 2011, 23:28

Ko tur ko zīlēt, pamēģiniet citu regulatoru, ja nekas nemainās tad jāņem nost ģenerators!
Savam atrisināju problēmas, nomainīju jaunas oglītes, apvirpoju (nolīdzināju) kolektora lamelīšus, nomainīju jaunus gultņus un viss kedā :thumbup:
Image
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: Vaz 2106 nelādē.

25 May 2011, 08:04

Ko var ņemties,nu jau divas vienādas diskusijas!
Žigulim ir tāda problēma,ka tukšgaitā praktiski nelādē,es ar veco sarkano braucot pie krustojumiem izslēdzu tuvās gaismas un bija ok,vai nu nopietni atrestaurē veco ģenģeri vai pērkat jaunu.
Un vazam tā arī būs,ka saslēdzot patērētājus lādēšana nokrīt diezgan!Tā nu tas ir!
 
User avatar
sensejs
Vazists
Posts: 10
Joined: 29 Jun 2012, 22:14
Location: Rīga, Jelgava
Contact:

Re: Vaz 2106 nelādē.

05 Jul 2012, 23:35

Sveiku, esmu nesen ticis pie vaz 2106 un cītīgi studēju šo forumu. iepriekš ar krievu mašīnām nav bijusi darīšana, vairāk ar motocikliem.

Man arī ir līdzīga problēma/situācija - gandrīz vai nepārtraukti deg sarkanā aķa lampiņa, nodziest pie kādiem 2t apgriezieniem. ja saslēdz visas gaismas, sildītājus uc.. deg arī virs 2t. pamēriju voltus pie akumulatora, itkā nepārtraukti ir virs 13v, bet nu pilnīgi drošs nevaru būt, darīju to pirms 2 nedēļām. zinu ka akumulators ir galīgi beigts, ar viņu grūti vsp pat pielaist motoru. to drīz nomainīšu.
 
User avatar
skalins
Vazists
Posts: 484
Joined: 09 Dec 2012, 12:03
Automašīna: 21063

Re: Vaz 2106 nelādē.

26 Dec 2012, 19:53

Par lādēšanu!!!
No rīta pielaiž auto lādē aķi,pielaiž pēc pusstundas nelādē,noslāpē,pielaiž nelādē.Pēc 5 min pielaiž atkal lādē,un tā čakarējās!
Saucamajā šokolādē deg visu laiku sarkans gan ka lādē,gan ka nelādē.Tā ir jābūt,vai tai lampiņai vajadzētu arī izdzist?
Aķītis galīgi jauns!Noņēmu ģeneratoru tur ar viss ok nekas nekustās,oglītes jaunas!
Kādam ir kādas idejas?
 
User avatar
skalins
Vazists
Posts: 484
Joined: 09 Dec 2012, 12:03
Automašīna: 21063

Re: Vaz 2106 nelādē.

06 Jan 2013, 14:32

Tiešām nav nevienam nekādu variantu??? :Nezinu:
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: Vaz 2106 nelādē.

06 Jan 2013, 14:36

to regulatoru nepamēģināji nomainīt?
 
User avatar
skalins
Vazists
Posts: 484
Joined: 09 Dec 2012, 12:03
Automašīna: 21063

Re: Vaz 2106 nelādē.

06 Jan 2013, 14:46

Tā ir tā šokolāde?Ja jā tad mainīju no sākuma kad nopirku žiksi bija ar 2lampiņām zaļu un sarkanu,tad nomainīju laikam uz orģinālu ar vienu sarkanu,pirku Lienes ielā.Varbūt brāķis!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests