Page 3 of 3

Re: Generatora probleemas

Posted: 21 May 2011, 23:27
by Insekt
hmm jociigi... pameriju spriegumu bija 12,20v ar izslegtu motoru, rucosham tikai 12,50v, bet kad "-" klemmi nonjem tad turpina rukt. bija momments kad generators saka ladet uz 2 tukstosh apgriezieniem tagad atkal nekaa... siksna novilkta normali, oglites ari normalas, nevar saprast kaa tas var but... vrb generators pa maz jaudas dod ? bet vai tad nevajadzeetu tad but ta ka kad "-" klemmi njem nost tad slapst ja jau pa maz jaudas dod?

Re: generatora problemas

Posted: 21 May 2011, 23:28
by Insekt
Tā izlādēšanās pati par sevi ir bieži sastopama slimība Žiguļiem. Tāpēc citiem ir tie masas slēdži, lai neizrītu pat to kripatiņu, kas tai akumulatoriņā ir palikusi.

Man kādreiz arī bija problēmas ar to... Domāju, ka ģenerators vai arī tas lādēšanas relejs/ regulators, bet akumulators vienkārši bija slikts - nomainīju un viss čikiniekā.

Protams, ja Tavs ir jauns/ labs, tad gan nav runas.

Tu teici, ka pačakarējāt vadiņus un aizgāja - varūt uz štekeriem uzmeties "zaļais"..?

Pēti visu ko vari izpētīt, gan ko atradīsi. :thumbup:

uz stekeriem itkaa nav zaljais...

Re: Generatora probleemas

Posted: 21 May 2011, 23:31
by Traktorist
Uz kreisa sparna ir tada neliela kastīte ( sprieguma regulators), uz tas ir divi kontakti: 15 un 67. Islaicīgi savieno tos vadus un parbaudi ladešanas spriegumu. Ja palielinajas- tad maini regulatoru, ja nē- skaties citur. Grāmatas viss forši aprakstīts.

Re: Generatora probleemas

Posted: 22 May 2011, 09:43
by rallyfan
Ka tik nav tā,kā viens te ar bija sastrādājis,salicis 3 šeibas uz ases un tad vads un uzgrieznis un šeibas aprūsējušas un lādēšana nekāda,kad to lieko pašadarbību aizvāca prom,tad viss aizgāja!

Re: Generatora probleemas

Posted: 22 May 2011, 13:45
by Insekt
Uz kreisa sparna ir tada neliela kastīte ( sprieguma regulators), uz tas ir divi kontakti: 15 un 67. Islaicīgi savieno tos vadus un parbaudi ladešanas spriegumu. Ja palielinajas- tad maini regulatoru, ja nē- skaties citur. Grāmatas viss forši aprakstīts.
nepalielinajaas :) bet lieta tada ka shodien iedarbinaju uzreiz pieliku voltmetru un bija 14,20v spriegums pec kada laika tas arvien samazinajaas jo ilgak motors ruca jo mazaks spriegums kljuva, uz minimalajiem apgriezieniem 12,70v apmeram, kad iesledzu tuvaas gaismas, spriegums bija 12,20v un kad devu gazi gridaa knapi palielinajaas lidz 12,80, bet kad izsledzu gaismas tad ar gazeshanu gridaa lidz 13,90v aizvilka

Re: Generatora probleemas

Posted: 23 May 2011, 00:13
by Ziich
Forumā Tev konkrētu atbildi nespēs sniegt, vienīgi norādīt aptuveno virzienu.

Tev pašam vajadzēs pārbaudīt, piemēram, vadus, regulatoru vai to pašu ģeneratoru.

Rīkojies. :thumbup:

Re: Generatora probleemas

Posted: 23 May 2011, 08:07
by Insekt
gribeeju uzjautaat vienu lietu, kad akumulators ir pilns tad kadam spriegumam jabut ruchoshai mashinai un kad generators stradaa? apm 14,00v ? vai ari apm 12,80v ?

Re: Generatora probleemas

Posted: 23 May 2011, 08:32
by rallyfan
Vai arī aizdoties pie elektriķa!

Re: Generatora probleemas

Posted: 23 May 2011, 18:01
by Traktorist
Insekt, parliecinats ka siksna nospriegota tā kā vajag? Pēc ģeneratora nomaiņas siksnu jaunu uzliki, vai veca palika? Var būt skriemelis ir eļļains un siksna pie slodzes izslīd? Vai paša siksna ir nekvalitatīva un stiepjas kā gumija( tadas arī ir sastopamas) ?

Re: Generatora probleemas

Posted: 24 May 2011, 00:25
by Insekt
Insekt, parliecinats ka siksna nospriegota tā kā vajag? Pēc ģeneratora nomaiņas siksnu jaunu uzliki, vai veca palika? Var būt skriemelis ir eļļains un siksna pie slodzes izslīd? Vai paša siksna ir nekvalitatīva un stiepjas kā gumija( tadas arī ir sastopamas) ?
itka ja. palika vecaa, originalaa, itkaa labaa stavoklii un vinja ir ne-robota. (vrb tomer labak robota vai nee ?) skriemeli paskatishos, paldies par padomu :)