Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
raimix007
Vazists
Topic Author
Posts: 10
Joined: 21 Sep 2011, 23:35
Automašīna: VAZ 2103 '79
Location: Rīga

74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

10 May 2012, 16:06

Vai ir zināms kurā 74.gada mēnesī(šasijas,virsbūves numurs) mainījās 'vēja sprauga'(starp radiatora resti un bamperi) un gāzes pedālis?

Pagaidām zinu par šīm divām atšķirībām:
1) 'vēja sprauga' - štancētie mazie caurumi nomainās uz klasisko spraugu;
2) gāzes pedālis - no grīdas pārceļas gaisā.

Primāri interesē šīs lietas, bet interesantas būtu arī citas lietas kuras tika mainītas turpmākos gados.
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

11 May 2012, 08:15

Par "vēja spraugu" (tā varētu saukāt palaidnīgu meiteni :D :D ) nepateikšu, bet
"paceltos" pedāļus sāka likt visiem VAZ sākot ar 1974. gada janvāri, kad parādījās
21011 / 21013 - tam tas jau bija kā oriģināls.
 
User avatar
wipers
Vazists
Posts: 855
Joined: 23 Jan 2009, 19:44
Automašīna: VAZ 2103

Re: 74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

11 May 2012, 16:06

Man ir vaz 2103 1976. gada, un pedālis ""pacēlās" tikai tad, kad es viņu nomainīju, jo vecais, kas skrūvējās pie grīdas bija tik ļoti izdilis, ka mēdza ieķerts, ka pavisma nebija patīkami. Līdz ar to tas noteikti nemainījās 1974. gadā!
Par ventilācijas caurumiem (sasmējos apr "Spraugām") zinu tik pat cik Jūs, ka mainā notika kaut kad 1974. gadā, bet precizāk neko :problem:

Vēl lieta, kas tika mainīta ir hromētās ventilācijas lūkas "stoikās", tās tika nomainītas ar melni krāsotām hromēto vietā kaut kad '75.g, skaidri zinu ka '76. jau ir melni krāsotas.

Vēl arī logu tīrītājs "uz pogas" bija vecajiem 2103. nodeļiem, tapāt kā vecajām kapeikām, nevis pie stūres, maiņas gads arī tas pats '74., 75
Vairāk atškirību neesmu novērojis :think:
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

11 May 2012, 19:59

Pats VAZ apgalvo, ka tieši 1974. janvārī visi klasiskie VAZi saņēmuši "jauno" pedāli.
Bet, zinot, kā notika auto komplektēšanas tais gados, kad vienas detaļas ieveda
vagoniem, bet citu trūka, nav brīnums, ka lika "luksiem" - grīdas pedālis skaitījās
"luksīgāks" :) Manam tēvam taisni bija 1975. gada sākuma (atminu, bija ziema)
21011, tam bija noteikti. A sacīkšauto vienalga rāva nost, kam tādi bija, un metināja
klāt plāksnīti pie "krāsns kruķa" :D
 
raimix007
Vazists
Topic Author
Posts: 10
Joined: 21 Sep 2011, 23:35
Automašīna: VAZ 2103 '79
Location: Rīga

Re: 74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

14 Jun 2012, 19:22

te arī http://vaz-2103.ru/forums/viewtopic.php ... 113#p19819 ziņo ka grīdas pedālis ir bijis līdz 75ā gada beigām

tātad:
gāzes pedālis līdz 12'1975

vēl gribētos precīzāk noskaidrot par mazo radiatora resti un pašu radioatoru. Pirmajos gados radiators 3ajiem bija līdzīgs(varbūt tāds pats) kā 2101 ar savādāku stiprinājumu un vairāk atvirzīts uz salona pusi ar tādu kā tuneli priekšā un vēl ar mehānisko ventilatoru. Bet ir aizdomas ka tie gan mainījās 74. gadā.
 
User avatar
wipers
Vazists
Posts: 855
Joined: 23 Jan 2009, 19:44
Automašīna: VAZ 2103

Re: 74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

23 Sep 2014, 14:40

Varu šo sadaļu papildināt ar vēl dažiem novērojumiem.

Līdz 76' gadam (domājams var atšķirties info, līdzīgi kā par pedēli) 2103 tika aprīkot ar lampām uz R2 spuldzēm, 81' gadā stabili, un iespējams jau no 77' aprīkots ar H4 un H1 spuldzēm.

Šeit piemēram 75' gada ar šaurajām "spraugām", pedāli pie grīdas un logu tīrītāju uz pogas un hromētām gaisa lūkām statnēs

Image

Image

Image

Image
 
User avatar
wipers
Vazists
Posts: 855
Joined: 23 Jan 2009, 19:44
Automašīna: VAZ 2103

Re: 74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

23 Sep 2014, 15:05

VAZ 2103 trīs paaudzes

Pirmā un retākā tika ražota no 1972-1973. gadam, tikai 7500 spēkrati tika uzražoti. Galvenā atšķirība - nav gaisa lūku priekšā. (kas zina varbūt būt bija vēl kāda atšķirība)
Image

Otrā paaudze tika ražoti no 1973-1974. gadam. Taču kā redzams iepriekšējā postā, vēl 1975.gadā ražoja ar šaurajām lūkām. Arī LV redzēti 1975.gada ražotie ar šaurajām lūkām, ja grib precīzāk būtu jāzina sērijas numuri, tad varbūt varētu uzķert, kad nomainījās, bet zinot krievus - var būt visādi :)
Image

Trešā paaudze tika ražoti ar jau ierastajām divām "lielām" gaisa lūkām priekšā.
Image


Šāda lieta man nebija zināma, ka 2103 oriģināli esot bijuši šādi uzpūtēji. Varbūt kādiem eksporta modeļiem?

Image

Šo biju aizmirsis pieminēt - līdz 1976. stabili, bija spidometri, tahometri bez simboliem. Man personīgi ļoti patīk, very clean look uzreiz panelim,
Image

Šādu neesmu redzējis ļoti efektīvi izskatās, arī agrīns un rets aksesuārs -blatā zīme "Žiguļi"
Image

Gaisa filtrā mazais eļļas filtrs motora atgāzēm ticis uzstād'tis līdz 1976. gadam
Image

Informācijas oriģinālavots
http://oldschool.co.nz/2011/forum/index ... %BB%D0%B8/
 
User avatar
Arnisv
Vazists
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

Re: 74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

23 Sep 2014, 16:07

vo uz ko es uzdūros
Image
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.
 
User avatar
skalins
Vazists
Posts: 484
Joined: 09 Dec 2012, 12:03
Automašīna: 21063

Re: 74.gada vaz 2103 virsbūves īpatnības

27 Sep 2014, 07:06

Šie krāsu kodi jau sen te forumā ir! ;)