God. Plazam taisnība - ar automātisko kārbu padomjauto apgādāja importētāji / dīleri
jau Rietumos. Principā šitā modeļa AK patiesi lika veselam lērumam visdažādāko auto,
arī franču RWD Chrysler 160 / 180 / 2 litre, būtībā jau tās kastes atšķīrās vien ar sajūga
karteriem un kardānvārpstas flančiem. Darbojās tīri patīkami, ir braukts ar Opeļiem un
to pašu Chrysler 2 litre...PSRS tirgū automātauto izplatību neguva ļoti vienkārša iemesla
pēc - līdz pat PSRS sabrukumam vietējā naftas industrija tā arī neiemācījās uzražot
pieņemamas kvalitātes ATF. VAZā 1980. gados eksperimentēja ar šitādiem auto, gan
2106., gan 2105 un 04, bet ATF kvalitāte bija tāda, ka reti kura kārba kalpoja ilgāk par
40-50 000 km
Nu, visādām Čaikām, ZILiem un "specvolgām" (ļoti maz tādu bija)
izmantoja firmas Borg Warner AK, protams , arī ATF tika importēts. Tur krievi pat līdz tādam
absurdam bija nonākuši, ka no oriģinālās BW kārbas demontēja ražotāja plāksnīti un
aizvietoja ar savu, krievu valodā. neatminu, kas bija uzdots kā ražotājs, bet kaut kāds
"mehaņičeskij zavod" bija, kaut tās plāksnītes "nagloja" uz GAZ-14 kārbām turpat GAZā, mazo
sēriju cehā.