Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
pastuzis
Vazists
Topic Author
Posts: 28
Joined: 17 Jul 2011, 23:16
Automašīna: vaaz 2106 vaz 2102 vaz 2101
Location: Rīga

grīdas korozija.

02 Sep 2013, 13:29

Ar ko lai apstrādā māsīnas apakšu pret koroziju???
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 640
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: grīdas korozija.

02 Sep 2013, 14:30

vislabākais ir dabūt tīru no vecās korozijas sametināt kur vajag, tad nopindzelēt ar grunti (es izmantoju laku un krāsu rūpnīcas pretkorozijas grunti brūnā krāsā) un tad ar grumbuli nopūst, sliekšņus no iekšpuses vajag izpūst ar pretkorozijas vasku, tāda lipīga ķēpa flakoniņaa. taisīju onkolim opeli šitā pirms kādiem 6 gadiem, tehniksajā viss normāli un stingra cieta grīda, nav rūsas burbuļu.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
User avatar
ervins
Vazists
Posts: 348
Joined: 01 Sep 2009, 10:05

Re: grīdas korozija.

02 Sep 2013, 16:45

notīri kārtīgi visas rūsas, tad skābā grunts, pēc tam 2K epoksīda grunti un beigās nopūt ar grubuli
 
User avatar
ivars_pilips
Vazists
Posts: 131
Joined: 28 Jul 2011, 15:43
Automašīna: VAZ 21063
Location: Rīga/Alūksne

Re: grīdas korozija.

02 Sep 2013, 21:58

Es savu šogad aizdzinu uz CROWN (http://krown.lv/), apstrādāt ar pretrūsas štelli - uz vazelīna bāzes saķīmiķots smērs, ko izpūš ar gaisa pistoli. Es nemācēšu pateikt par rezultātu, to varēšu nokomentēt tikai pavasarī, bet jau sobrīd ir skaidrs, ka tā viela ir tikusi iekšā visur. Čaļi strādāja 2 stundas, izpūta visu apakšu, visas kabatas, motortelpu, durvis, sliekšņus, stojkas, bagažnieku, kapta un bagažnieka vāku kabatas, nu visu visu. Pats stāvēju blakus, un čekoju, lai iepūš visur. :) Un ja nu arī kaut kur nedavilka, tad ietecēja točna, jo vēl pat šodien no sliekšniem pil ārā, kas nozīmē, ka kustās un ieskalojās visur.

Šobrīd ir tā, ka vietas, kas uz grīdas bija oranžas un drupa nost, nu ir kļuvušas melnas un stingras. Šī līdzekļa īpašība ir iekonservēt rūsu un atvairīt mitrumu. Pašlaik tam ticu, un kā jau teicu, pavasarī padalīšos pieredzē.

Procedūra maksā 78Ls, un, ja tā pildīs to ko sola, tad noteikti ir izdevīgāka nekā grubuļa un bituma smērēšana pašrocīgi, jo tik dziļi kā ar augstspiedienu nekad paši netiksim. Es esmu pēdējos 3 rudeņus gūlies zem mašīnas, un smērējis visādus smērus, bet ar laiku tie tāpat drūp nost. Grubuļa bundžas+pavadītais laiks=78Ls vismaz :)
 
OBlad
Vazists
Posts: 15
Joined: 29 Dec 2013, 18:25

Re: grīdas korozija.

29 Dec 2013, 18:52

Sveiki, es to daru tā! Izmantoju tādu brīnumlīdzekli kā "Brunox", notīram no grīds brīvo rūsu, kaut manuali ar parasto drašu birsti, bet tā akurāti. aplīmējam vsisas trubiņas utt.., ko negribam nopūst. ielejam to brunoxu gruntešanas pistolē un uzpūšam 2 - 3 kārtas, strap kārtām nu +/- 2 vai 3h starplaiks! viņš skaitās kā rūsa pārveidotājs, bet ir uz epoksida bāzes. paliek kā epoksida sveķi. es tā saprotu ka viņš ieēdas rūsā un no ārpuses uztaisa apvalku, ka neko no atmosferas nelaiž klāt!
Pectam virū pūsu bitumu, kas paredzēts auto gīdām, pārdodas tādās pašās pudelēs kā grubulis. (Nepieciešama ipaša pistole) Bitumu pūšu 2 kārtās ar 2h starplaikiem!

ps. Runājot par skābo grunti, tā tomēr vairāk ir paredzēta jaunām detaļām. Bieži pierādās ka rūsu viņa netur, arī labi iztīrītu.
Un par to krown runājot domāju, ka tā apstrāde ir laba jaunām mašīnām, kas tiko no salona. ( Tāds bija mans priešatas kad noskatījos raidijumu, kurā runāja viņu pārstāvis)

Neesmu brunox izplatītājs, esmu autokrāsotājs un šis bija mans viedoklis. :)
 
rare
Vazists
Posts: 1
Joined: 22 Dec 2014, 09:14

Re: grīdas korozija.

22 Dec 2014, 09:19

:clap: :clap: :clap:
We are the pioneers in providing HIT-001 dumps toefl and Testking with 100% exam pass northwood Download our latest passguide gmat and www.ku.edu ccna or pass real exam of Florida Memorial University