Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13
 
User avatar
robs
Vazists
Posts: 192
Joined: 12 May 2013, 15:21
Automašīna: VAZ 2106 racing edition
Location: Rīga - Valmiera

Re: Žiguļu kauss

10 Mar 2016, 12:35

Nu ko varu teikt...krāj naudu amortizatoriem,......pareizie ~ 700eur gabals
Izklausās pesimistiski no tavas puses. Ja šābrīža noteikumi attiecībā uz amortizatoriem netiks mainīti, tad tiešām uzvarēs tas, kas uzliks Ohlinus (ar iekšējo rezervuāru) pa 700 eur gab. Redzēju kā tādus amortizātoru spečuks gatavo Dzintara apļa braucējam.

Vai tiešām tik grūti noteikumos iekļaut mono amortizātorus visiem, piem KYB, plus pieķeksēt klāt, ka drīkst izmantot arī standarta VAZ amortizātorus?

Pats taisījos pirkt KYB Ultra SR, bet pagaidām vēl nesteigšos.
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: Žiguļu kauss

10 Mar 2016, 15:25

jā Elf .. Tev nav nekādas teikšanas pie teh.not?

mani arī interesē, kas būs ar dzinējiem, jo jāsaliek jauns
kartings, šoseja, vazi utt
 
JaunaisVazists
Vazists
Posts: 40
Joined: 14 Sep 2015, 21:44
Automašīna: VAZ 2101
Telefons: 29508185
Location: Jēkabpils

Re: Žiguļu kauss

10 Mar 2016, 17:51

Nu ko varu teikt...krāj naudu amortizatoriem,......pareizie ~ 700eur gabals
Izklausās pesimistiski no tavas puses. Ja šābrīža noteikumi attiecībā uz amortizatoriem netiks mainīti, tad tiešām uzvarēs tas, kas uzliks Ohlinus (ar iekšējo rezervuāru) pa 700 eur gab. Redzēju kā tādus amortizātoru spečuks gatavo Dzintara apļa braucējam.

Vai tiešām tik grūti noteikumos iekļaut mono amortizātorus visiem, piem KYB, plus pieķeksēt klāt, ka drīkst izmantot arī standarta VAZ amortizātorus?

Pats taisījos pirkt KYB Ultra SR, bet pagaidām vēl nesteigšos.
Principā tas nav normāli ,ka mašīna man izmaksā mazliet vairāk kā amotizātori. Glūži neiespējami iekļauties viņu teiktajā ,ka tās ir hobija tipa pasākums.:D Ja būtu oriģinālie vaz amortizātori tad būtu viss labāk. Nu labi maksimums KYB ,bet nu lai tā būtu...
 
User avatar
elf
Vazists
Topic Author
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Žiguļu kauss

11 Mar 2016, 09:31

Tehnisko noteikumu izstrādi ir uzņēmies Ivo.....sola ka būs sapulce pirms pieņems Tekniskos noteikumus...izsakat savus priekšlikumus....mēģināšu kautko darīt lietas labā..
 
JaunaisVazists
Vazists
Posts: 40
Joined: 14 Sep 2015, 21:44
Automašīna: VAZ 2101
Telefons: 29508185
Location: Jēkabpils

Re: Žiguļu kauss

11 Mar 2016, 13:15

[quote="elf"]Tehnisko noteikumu izstrādi ir uzņēmies Ivo.....sola ka būs sapulce pirms pieņems Tekniskos noteikumus...izsakat savus priekšlikumus....mēģināšu kautko darīt lietas labā..[/quote
Mans priekšlikums ir tie paši noteikumi,kas bija 2015 gada sezonai.
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: Žiguļu kauss

12 Mar 2016, 02:04

turamies pie standarta .. tik kaut ko jāizdomā ar piekari asfalta trasēm
kartings, šoseja, vazi utt
 
JaunaisVazists
Vazists
Posts: 40
Joined: 14 Sep 2015, 21:44
Automašīna: VAZ 2101
Telefons: 29508185
Location: Jēkabpils

Re: Žiguļu kauss

12 Mar 2016, 09:16

turamies pie standarta .. tik kaut ko jāizdomā ar piekari asfalta trasēm
Pilnīgi piekrītu ,ja ir standarta klase tad ir jābùt standartam.
 
User avatar
elf
Vazists
Topic Author
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Žiguļu kauss

14 Mar 2016, 16:30

turamies pie standarta .. tik kaut ko jāizdomā ar piekari asfalta trasēm
Bet viens otrs standarts biķerniekos brauca ātrāk nekā brīvās klases vazi.....un lika iekšā līkumos...tad kas vainas piekarei???
 
User avatar
robs
Vazists
Posts: 192
Joined: 12 May 2013, 15:21
Automašīna: VAZ 2106 racing edition
Location: Rīga - Valmiera

Re: Žiguļu kauss

14 Mar 2016, 18:18

Tehnisko noteikumu izstrādi ir uzņēmies Ivo.....sola ka būs sapulce pirms pieņems Tekniskos noteikumus...izsakat savus priekšlikumus....mēģināšu kautko darīt lietas labā..
Manuprāt, esošo noteikumu redakcija ir ļoti veiksmīga un jau daudzus gadus sevi pierādījusi kā optimāla standarta klasei. Ja tiek plānotas kādas izmaiņas, tad būtu tikai loģiski, par tām informēt dalībniekus krietnu laiku iepriekš nevis pāris nedēļas pirms gonkām. 2016. gada noteikumi izstrāde ir labs pamats plānot noteikumus jau 2017. gadam lai jebkurš braucējs jau šogad redzētu, kādas izmaiņas tiek plānotas uz 2017 gadu.
Vadoties pēc šāda principa, 2016. gada noteikumos drīkstētu izmainīt tikai divus punktus: 4.11 (monoamortizātori) un 5.8 (galvas slīpēšanas ierobežojums), jo par šām izmaiņām dalībnieki tika informēti jau gadu atpakaļ. Loģiski būtu šo abu punktu izmaiņas veikt un tos iekļaut jaunajos noteikumos, jo tas padarīs standarta klases žiguļus vēl līdzīgākus spēka un piekares ziņā un mazinās plaisu starp ātrākajām un lēnākajām a/m. Protams citi tieks, ka standarta klasē jābrauc ar standrarta amortizātoriem nevis, piemēram, KYB, bet es tam nepiekritīšu. Ir jāpieļauj racionāli uzlabojumi nedaudz virs standarta, lai brauktprieks ar žiguli būtu lielāks. :brauc:
Turklāt esošais punkta 4.11 formulējums nav īpaši precīzs, tādēļ pieļauj daudz improvizācijas un testēšanas iespējas ar amortizātoriem (kaut vai tie paši Ohlins), kas protams rada papildus izmaksas un palielina naudas lomu rezultātos. Ātrāk vai vēlāk organizātoriem tā pat būs šis punkts jāierobežo (drīzāk jau ātrāk, jo asfalta trašu un šosejas īpatsvars tikai pieaug).
Last edited by robs on 15 Mar 2016, 10:51, edited 1 time in total.
 
JaunaisVazists
Vazists
Posts: 40
Joined: 14 Sep 2015, 21:44
Automašīna: VAZ 2101
Telefons: 29508185
Location: Jēkabpils

Re: Žiguļu kauss

14 Mar 2016, 20:15

Labi,lai būtu tie mono amotizātori ,bet vajag tehniskos noteikumus taisīt gadu uz priekšu. Es piemēram ļoti rēķināju vai finanses atļaus īstenot sapni par dalību vaztusā. Galā rezultāts ir tāds ,ka iespringstot var tikt galā. Bet tagad rodas problēmas par to vai vispār bija vērts sākt bùvēt ,jo viss paliek arvien dārgāks un dārgāks. Runājot par plaisu starp ātrākajiem un netik ātrajiem ir tā ,ka ne visiem ir iespējas atļauties. Citi brauc tikai prieka pēc nevis dzenoties pēc kādiem rezultātiem.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests