Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Burunduks

Forum rules
Sludinājuma autoram ir jāpaziņo, kad sludinājums vairs nav aktīvs!
Jānorāda pircēja telefona numurs
 
siltumnieks.lv
Vazists
Topic Author
Posts: 13
Joined: 01 Nov 2014, 23:10

Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

02 Nov 2014, 00:20

Vēlos iegādāties:
2101 pirmā izlaiduma galvu (1970 - 72.gads)
2102 reduktoru, attiecība 1-4,4
2106 4 ātrumu ātrumkārbu
2101 weber tipa karburatoru
2106 dzinēju, vislabāk neremontētu, bet vēl ejošu
VAZ derīgus vieglmetāla diskus 14" 4gab.
4 punktu drošības jostas 2 komplektus

Mans telefons: 29294525
e-pasts: auseklis@siltumnieks.lv
 
User avatar
manntio
Vazists
Posts: 45
Joined: 27 Oct 2010, 15:34
Automašīna: VAZ 2106
Location: Jelgava

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

02 Nov 2014, 22:57

Kapec tiesi to gadu galva? Stipribas ribas pierei ?
 
siltumnieks.lv
Vazists
Topic Author
Posts: 13
Joined: 01 Nov 2014, 23:10

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

03 Nov 2014, 00:07

Pirmā izlaiduma galvām bija augstāka kompresijas pakāpe. Padomju savienībā nebija attiecīgs benzīns, tāpēc vēlākajos gados dzinēju deforsēja, palielinot degkameras tilpumu.
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 634
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Telefons: 29584245
Location: Rīga

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

03 Nov 2014, 13:20

nosēdini.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
siltumnieks.lv
Vazists
Topic Author
Posts: 13
Joined: 01 Nov 2014, 23:10

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

03 Nov 2014, 13:27

Pēc tehniskajiem noteikumiem nedrīkst sēdināt vairāk par 1 mm, no 2015 gada 0,5mm, visam jābūt standartam, tā ka šāda galva dotu priekšrocības.
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 809
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26544498
Location: Alūksne
Contact:

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

04 Nov 2014, 17:00

Pēc tehniskajiem noteikumiem nedrīkst sēdināt vairāk par 1 mm, no 2015 gada 0,5mm, visam jābūt standartam, tā ka šāda galva dotu priekšrocības.
Priekšrocības būs tad, kad iemācīsies braukt.....tākā nesarežģī dzīvi ar tādas galvas meklēšanu .... :brauc:
 
siltumnieks.lv
Vazists
Topic Author
Posts: 13
Joined: 01 Nov 2014, 23:10

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

04 Nov 2014, 22:02

Jā, taisnība. Tiešām mācīšos braukt, jo ar žiguli nekad neesmu braucis un kur nu vēl sacensībās... Bet kaut kad jau ir jāsāk, labāk vēlāk nekā nekad.
 
User avatar
robs
Vazists
Posts: 187
Joined: 12 May 2013, 15:21
Automašīna: VAZ 2106 racing edition
Location: Rīga - Valmiera

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

04 Nov 2014, 23:38

Pēc tehniskajiem noteikumiem nedrīkst sēdināt vairāk par 1 mm, no 2015 gada 0,5mm, visam jābūt standartam, tā ka šāda galva dotu priekšrocības.
Saprotu, ka vairāk skaties uz standarta klasi. Šajā gadījumā nepērc 14" diskus, jo atļauts izmantot ir tikai 13" riepas.
 
siltumnieks.lv
Vazists
Topic Author
Posts: 13
Joined: 01 Nov 2014, 23:10

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

04 Nov 2014, 23:43

Par diskiem man jau teica, tātad vajadzīgi 13 collu diski
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

06 Nov 2014, 08:29

siltumnieks.lv
Pirmā izlaiduma galvām bija augstāka kompresijas pakāpe. Padomju savienībā nebija attiecīgs
benzīns, tāpēc vēlākajos gados dzinēju deforsēja, palielinot degkameras tilpumu.
====================
Benzīns AI-93 jau nu bija gan :D Un VAZ sadegšanas kamera ar to normāli tika galā. M-412
un Volgu dzinēji būtībā ''žvadzēja" tieši sadegšanas kameru formu dēļ, M-412 vispār bija drusku
absurda... Kamēr bija tikai dzinēji 2101 un 2103, izmantoja vienu galvu ar kataloga Nr.
2101-1003015, kompresijas pakāpe 8.8, 2103 dzinējam virzuļiem bija "nedagājiens" līdz
augšai 1.9 mm. Kad ieviesa 21011 dzinēju, tam sākotnēji bija pašam sava galva ar kataloga Nr.
21011-1003015, degkameras tilpums tāds pat, kā galvai 2101, kompresijas pakāpe tāpat 8.8.
Vizuāli varēja atšķirt pēc "rāmīša" apkārt detaļas Nr.. Šitās galvas tika liktas līdz kādam 1976.
gada vidum, sportisti viņas meklēja, jo 21011 dzinējam saskaņā ar noteikumiem nedrīkstēja
likt 2101 galvu :) Nu un, kad parādījās dzinējs 2106, VAZ "noracionalizēja" to galvu nomenklatūru
un visiem ''ķēdes dzinējiem" sāka likt unificēto galvu ar numuru 21011-1003015-10, kompresijas
pakāpi tiešām samazināja līdz 8.5, arī dzinēju jaudas nokritās par 2-3 ZS, bet pa lielam tas neko
nemainīja. Par cik dažos PSRS rajonos tiešām bija problēmas ar benzīna kvalitāti, dzinējiem
strādāt kļuva vieglāk :-) Un VAZam bija vieglāk strādāt - galvas lējums visiem modeļiem viens
un cauri! 8-)