Page 1 of 2

Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 02 Nov 2014, 00:20
by siltumnieks.lv
Vēlos iegādāties:
2101 pirmā izlaiduma galvu (1970 - 72.gads)
2102 reduktoru, attiecība 1-4,4
2106 4 ātrumu ātrumkārbu
2101 weber tipa karburatoru
2106 dzinēju, vislabāk neremontētu, bet vēl ejošu
VAZ derīgus vieglmetāla diskus 14" 4gab.
4 punktu drošības jostas 2 komplektus

Mans telefons: 29294525
e-pasts: auseklis@siltumnieks.lv

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 02 Nov 2014, 22:57
by manntio
Kapec tiesi to gadu galva? Stipribas ribas pierei ?

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 03 Nov 2014, 00:07
by siltumnieks.lv
Pirmā izlaiduma galvām bija augstāka kompresijas pakāpe. Padomju savienībā nebija attiecīgs benzīns, tāpēc vēlākajos gados dzinēju deforsēja, palielinot degkameras tilpumu.

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 03 Nov 2014, 13:20
by pusautomats
nosēdini.

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 03 Nov 2014, 13:27
by siltumnieks.lv
Pēc tehniskajiem noteikumiem nedrīkst sēdināt vairāk par 1 mm, no 2015 gada 0,5mm, visam jābūt standartam, tā ka šāda galva dotu priekšrocības.

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 04 Nov 2014, 17:00
by elf
Pēc tehniskajiem noteikumiem nedrīkst sēdināt vairāk par 1 mm, no 2015 gada 0,5mm, visam jābūt standartam, tā ka šāda galva dotu priekšrocības.
Priekšrocības būs tad, kad iemācīsies braukt.....tākā nesarežģī dzīvi ar tādas galvas meklēšanu .... :brauc:

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 04 Nov 2014, 22:02
by siltumnieks.lv
Jā, taisnība. Tiešām mācīšos braukt, jo ar žiguli nekad neesmu braucis un kur nu vēl sacensībās... Bet kaut kad jau ir jāsāk, labāk vēlāk nekā nekad.

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 04 Nov 2014, 23:38
by robs
Pēc tehniskajiem noteikumiem nedrīkst sēdināt vairāk par 1 mm, no 2015 gada 0,5mm, visam jābūt standartam, tā ka šāda galva dotu priekšrocības.
Saprotu, ka vairāk skaties uz standarta klasi. Šajā gadījumā nepērc 14" diskus, jo atļauts izmantot ir tikai 13" riepas.

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 04 Nov 2014, 23:43
by siltumnieks.lv
Par diskiem man jau teica, tātad vajadzīgi 13 collu diski

Re: Pērku VAZ 2101 dzinēja 1970.gada galvu

Posted: 06 Nov 2014, 08:29
by Ruu@uto
siltumnieks.lv
Pirmā izlaiduma galvām bija augstāka kompresijas pakāpe. Padomju savienībā nebija attiecīgs
benzīns, tāpēc vēlākajos gados dzinēju deforsēja, palielinot degkameras tilpumu.
====================
Benzīns AI-93 jau nu bija gan :D Un VAZ sadegšanas kamera ar to normāli tika galā. M-412
un Volgu dzinēji būtībā ''žvadzēja" tieši sadegšanas kameru formu dēļ, M-412 vispār bija drusku
absurda... Kamēr bija tikai dzinēji 2101 un 2103, izmantoja vienu galvu ar kataloga Nr.
2101-1003015, kompresijas pakāpe 8.8, 2103 dzinējam virzuļiem bija "nedagājiens" līdz
augšai 1.9 mm. Kad ieviesa 21011 dzinēju, tam sākotnēji bija pašam sava galva ar kataloga Nr.
21011-1003015, degkameras tilpums tāds pat, kā galvai 2101, kompresijas pakāpe tāpat 8.8.
Vizuāli varēja atšķirt pēc "rāmīša" apkārt detaļas Nr.. Šitās galvas tika liktas līdz kādam 1976.
gada vidum, sportisti viņas meklēja, jo 21011 dzinējam saskaņā ar noteikumiem nedrīkstēja
likt 2101 galvu :) Nu un, kad parādījās dzinējs 2106, VAZ "noracionalizēja" to galvu nomenklatūru
un visiem ''ķēdes dzinējiem" sāka likt unificēto galvu ar numuru 21011-1003015-10, kompresijas
pakāpi tiešām samazināja līdz 8.5, arī dzinēju jaudas nokritās par 2-3 ZS, bet pa lielam tas neko
nemainīja. Par cik dažos PSRS rajonos tiešām bija problēmas ar benzīna kvalitāti, dzinējiem
strādāt kļuva vieglāk :-) Un VAZam bija vieglāk strādāt - galvas lējums visiem modeļiem viens
un cauri! 8-)