14 Jun 2016, 19:22
Ar nosacījumu, ka ar karburatoru viss ir kārtība, atbilstoši saregulēts!
Pirmā cilindra (ķēdes pusē) virzuli uzgriež AMP (augšējā maiņas punktā) ja nav specinstrumenta tad caur sveces caurumu ievada skrūvgriezi un tur, griež kloķvārpstu kamēr skrūvgriezis ir izbīdījies maksimāli, var noķert brīdi, kas sāk iet uz leju, kad virzulis ir AMP tajā brīdī sadalītāja rotoriņam ir jābūt pretī pirmā cilindra sveču vadam, var paņemt vecu sadalītāja vāku un izurbt lūkas pretī kontaktiem, lai no augšas redz, sadalītāju iestata tā lai tas būtu pa vidu, lai var regulēt pagriežot uz vienu un otru pusi.
Ja izdarīts pareizi motoram ir jāpielec, motoram ir jābūt darba temperatūrā, brīvgaitā jārūc stabili, grozot aizdedzi var noķert vidus pozīciju jo uz vienu pusi slāpst un uz otru pusi slāpst, iestata pa vidu. Un tālāk ar strauju uzgāzēšanu noķer momentu kad nav aiztures, aizķeršanās, iespējams vajadzēs gaitā pieregulēt, braucot jūt, ka neceļ tad pa milimetram uz agrāku vai vēlāku kā nu vajag.
P.S.
Esmu no tiem, kas darbus cenšas padarīt ar tam atbilstošiem instrumentiem, bet šajā procesā prakse ir pierādījusi, ka šādi izdodas labāk.