Žikus smuks, trobele bij - iesākumā tika aizvākts pakaļējais bundulis un iemetināta "taisna" truba, troksnis bija nejēdzīgs un pēc otrā brauciena līdz Liepājai un milzu galvas sāpēm pakaļējā bunduļa vietā iemetinājām vēlvienu caurskrejošo rezonatoru.. Skaņa pieņemama ar interesantu svilpienu.. Nu jā, bet uz priekšu, tāpatās, kaut kā vēl īsti riktīgi negāja.. Tad nu tika iegādāts 1.6 motors no 1998. gada 7tā žika, par 70ls ar visiem pričendāļiem.. drusku gan pārmaksāju, jo stāvoklis viņam bija drausmīgs.. viss vienā eļļā un dubļos, bet nu, tā kā bija paredzēts viņu pilnībā pārlasīt tad po.. Tā nu viņu sadalīju pa gabaliem, blokam tika noņemts 1mm (10ls) un izborēti caurumi pirmajam remontam (40ls).. pirmais remonts tāpēc, ka mājās vnk mētājās jauni virzuļi.. Eem, visu izsvaroju, vārstu bīdītājus atvieglināju pa 20g (laikam īpaša jēga nav), spararats ar kļuva vieglāks par kaut kur 300g.. Motors netika būvēts priekš pārākās jaudas, vienkārši, lai labi un ilgi ietu. Tā sacīt jāsaka, lai iekļautos un dažreiz izrautos no satiksmes plūsmas..