Tātad šo Vazu būvējām rallijsprintam, bet sakarā ar krīzi nevaram pagaidām iegādāties visu drošības aprīkojumu un tāpēc šosezon braucām Supersprintā un nākamgad visticamāk brauksim tikai supersprintu, jo situācija nav uzlabojusies
Tātad par pašu Vazu, 1984. gada, motors no sestā žiguļa 1,6 , ir noslīpēts bloks 1,8mm, tad ielikta sporta sadalene, zirneklis , pagaidām virsū bija divi karburātori no Toyotas, bet liksim atpakaļ žiguļa Weber karburātoru, jo tie karburātori neattaisnoja sevi
nesen izmērījām kompresijas pakāpi un tā bija 14
divplecu sviras ir taisītās, nemāku izstāstīt, bet ielikšu bildi kad ņemšu nost galvu
regulējamais sadalenes zobrats
taisnā izplūde, rores diametrs 51mm
ieplūdes un izplūdes kanāli ir mazliet palielināti, nepateikšu cik jo to galvu jau sen taisija.
Piektā žiguļa kārba, reduktors ar 4,3 attieciibu, šeibinieks bloķis.
pastiprināti plaukti, aizmugures tilts, Plaza Sport amortizātori un man liekas ka kaut kaadi poļu taisītie amortizātori, divi amortizātori uz riteni
nu ja atcerēšos vēl kaut ko tad pierakstīsu
un protams bildes