Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
2107 Talsi
Vazists
Posts: 81
Joined: 24 Feb 2011, 18:57

Re: 2105 vfts

22 Jul 2011, 13:14

galīgi smux Tev tas žiks :thumbup: drošvien katram otrajam gājējam galva otraadi :D :angel:
 
User avatar
roliic
Vazists
Topic Author
Posts: 163
Joined: 13 Feb 2010, 23:10

Re: 2105 vfts

22 Jul 2011, 16:32

nupat jau taa uzmaniiba no apkaarteejiem saak jau piegriezties- nevar nekur aizbraukt nepamaniits :D
vaz 2105 vfts -ielas
vaz 2106- vaztussa auto
vaz 2108- sprintu auto
 
User avatar
TheLacis
Vazists
Posts: 34
Joined: 27 Jun 2011, 09:47
Location: Rīga, Vecmilgrāvis

Re: 2105 vfts

23 Jul 2011, 17:29

PAg šis ir tas kurš uz šosejas spēj 230 attīstīt un kurš vislaik redzēts pie Nippon Auto? Ja jā, tad es mīlu Tavu žiguli :) :oops:
Seks, narkotikas un ripojoši akmeņi :D

Esmu latvietis, bet atestātā latviešu valodā man bija 4 :D
 
riha77
Vazists
Posts: 7
Joined: 04 Apr 2011, 20:02

Re: 2105 vfts

23 Jul 2011, 18:26

a ka ir ar redzamibu diennakts tumsaja laika ??
Liekas ka svaki :D ....
 
vaznis
Vazists
Posts: 34
Joined: 07 Aug 2009, 12:18

Re: 2105 vfts

23 Jul 2011, 22:26

uz šosejas spēj 230 attīstīt
Mazliet domājam līdzi, ko runājam.
 
User avatar
TheLacis
Vazists
Posts: 34
Joined: 27 Jun 2011, 09:47
Location: Rīga, Vecmilgrāvis

Re: 2105 vfts

25 Jul 2011, 16:04

uz šosejas spēj 230 attīstīt
Mazliet domājam līdzi, ko runājam.

Nu tāpēc es jau arī jautāju, jo tas kurš stāv Nippon Auto uz šosejas spēj attīstit tuvu 230...
Seks, narkotikas un ripojoši akmeņi :D

Esmu latvietis, bet atestātā latviešu valodā man bija 4 :D
 
vaznis
Vazists
Posts: 34
Joined: 07 Aug 2009, 12:18

Re: 2105 vfts

25 Jul 2011, 18:04

Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli. :D

Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).

Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības. :draugi:
 
User avatar
PauliNjsh92
Vazists
Posts: 124
Joined: 09 Jan 2008, 17:15

Re: 2105 vfts

25 Jul 2011, 18:47

Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli. :D

Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).

Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības. :draugi:
Mazāk vajag pie kompīša sēdēt un kačāt visādas programmas! :D
Esmu sēdējis blakus, kad žiguļa spidometrs aiziet līdz galam un vēl iet.. Un tas ir ar 4to ātrumu, būtu 5niece, es pat ticu ka būtu visi tie 230km/h! (1,7l ŅIVAS motors ar turbīnu un ORĢINĀLO piekari!)
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: 2105 vfts

25 Jul 2011, 19:20

Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli. :D

Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).

Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības. :draugi:
Mazāk vajag pie kompīša sēdēt un kačāt visādas programmas! :D
Esmu sēdējis blakus, kad žiguļa spidometrs aiziet līdz galam un vēl iet.. Un tas ir ar 4to ātrumu, būtu 5niece, es pat ticu ka būtu visi tie 230km/h! (1,7l ŅIVAS motors ar turbīnu un ORĢINĀLO piekari!)
Ka tik Tu nerunā par Radaru ko!?
Tas tiešām tā iet!
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: 2105 vfts

25 Jul 2011, 19:28

Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli. :D

Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).

Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības. :draugi:
Tad cik pēc Tavas programmas žiguļa max ātrums ir!?
Sorry Roland par offtopic,bet nu man tracina tie,kas nekam netic!!!