Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 61
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3304
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Mans VAZ-21063 [Micuks]

21 Sep 2010, 20:17

Sveiki vazisti!
Tad nu esmu atgriezies pie žiguļa, situācija ir tāda, ka mājās no darbiem ārzemēs ir atgriezies čoms uz kādu laiku un viņam vajag ko braucamu kamēr būs LV, tāpēc bija pamudinājums meklēt braucamo. Bija izvēle starp e30 un šo žiku, Ieraudzīju žika sludinājumu tepat vazos aizbraucu apskatīju, vienojāmies par cenu, apspriedos ar čomu un izlēmām, ka labāk nesapuvis žigulis kā sapuvis bembis! pēc vairāku dienu gaidīšanas, kamēr pārdevējs uzlika atpakaļ uzskaitē, braucu pakaļ 8)

Par auto:
Dzimis 1983 gadā.
Dzinējs 1.3l (iet labi).
Nobraukums 50 000km.
Žigulis ir ļoti labā stāvoklī, grīda ir sterila nav neviena cauruma, vienīgi bagāžnieka virs izpūtēja veidojās, bet tas tiks salabots, ir mazi rūsas pleķīši vietām, bet tas ir sīkums un tie tiks salaboti, motora telpā zem aķa ir pleķis rūsas un tas arī viss, kopumā vizuāli +/- normāls, bet prasās pārkrāsot, lai nerūsētu tālāk.

Ierodamies:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Komplektā šādi lietie diski "made in england"
Image
Image

Sākam darbus:
Image
Image
Image
Ceturtdienas vakarā jau salikta priekša un aizmugure un uztaisīti papildus stiprinājumi beņķiem jo tie ir salauzti un arī pašu beņķu sliedes salauztas tāpēc liekam lancera kuru stiprinājumi jau ir gatavi jo liku tos iepriekšējam žikam, nomainīju arī eļļas filtru un eļļu.
Image
Image
Image

Piektdien pēc "test drive" konstatējām, ka rocene īsti nestrādā, izrādījās labā pusē erūsējusi trose, aizbraucām uz Lienes ielu pēc troses un pie reizes nopirkām arī vidējo izpūtēja daļu jo esošajā bundulī atradās daži mazi caurumi :D

Pie reizes iepirkām arī bākas korķi ar slēdzeni 8)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Uz tehnisko vēl netikām jo vienam bremžu lokam nokrita uzlika :D

Pirmdien braucam atkal uz Lienes ielu pēc bremžu lokiem:
Image
Image
Saliekam bremzes un braucam uz TA pa ceļam iebraucot Statoil uzpildīties, jau pie pirmās bākas korķa aizslēgšanas tas izjuka izņemot atslēgu bleķītis ar atsperēm aizlidoja katrs savā virzienā :shock: :evil: vēl izkusa ventilātora slēdzītis, to mēs slēdzām savienojot un atvienojot vadus kurus ievilkām bardačokā :D
Braukšana neierasta dīvaina, bet tas kā izaicinājums :P ik pa brīdim besiju čomu ar visādiem jokiem par to, ka jūtu līdz, ka kādu laiku viņam būs ar žiku jābraukā ikdienā :lol: lietus līst spoguļos nekā redzēt nevar, iekšā karsts jo krāsns krāns neaizverams līdz galam, bet turpinām ceļu.
Galā nonākam labi, izstāvam rindu nomaksājam maksājamo ejam braukt uz pārbaudes vietu, bet motors nepielec, mazais 50Ah sprāgonis ko sauc par aķi žargonā ir tukšs, par laimi glābj rezerves aķis, auto pielec pēc laika tā arī nesapratām kas bija. Motoru neizslēdzot izstāvam rindu un tad tikai viss sākas, iebraucam iekšā pirmais defekts ir tuvās lampas par zemu un tās mums piedāvā noregulēt uz vietas to arī izdaru kaut labajai lampai nav regulējamās skrūves tik un tā ar roku sabīdu kā vajag, inspektors tik noteic, ka tā atstāt nevarot! Trakākais sākas uz kratekļa, man nekad nevienu auto nav šitā kratījuši, divas reizes inspektors pārgāja visām buksēm un citiem mezgliem, bakstīja ar skrūvgriezi, bet nebija neviena cauruma ko izbakstīt :lol: pēc ilgāka laika iekritis izmisumā (tā no malas izskatījās) iesūtīja kolēģi spaidīt bremzes, izspaidīja tā, ka savienojumā pie labā bremžu cilindra kur pienāk caurule tomēr izspieda slapjumu tad nu tas arī bija vienīgais divnieks auto kuram nevija tehniskā ieta no 2007g. protams īpašnieki bija pagonkojuši, bet laikam jau saudzīgi.
Par pastiprinātajiem oriģinālajiem stiprinājumiem beņkiem un mitsubishi krēsliem ar starplikām gan neko diži neteica, kolēģis kurš spaidīja bremzes to gan ievēroja un izbrīnījās sākuma, apskatīja konstrukciju, otrs pajautāja vai tie ir no mazdas, atteicu, ka no mitsubishi un viņš noteica ko tipa, ka tad var, es vēl izskaidroju cik slikti ir oriģinālie un ka tie bija salauzti, visi trīs inspektori piekrita ka oriģinālie esot sūdīgi :D visi trīs inspektori gan tādi smīnīgi bija :roll:
Saņēmām melno uzlīmi, kurbulējam, bet atkal nepielec ar inspektora palīdzību izstumjam no boksa un pēc vairākām pārbaudēm tomēr pieleca, vēlāk sapratām ja tas atdziest kādu pusstundu tad nepielec tik tad kad gandrīz atdzisis un darba temperatūrā normāli pielec, laikam kas ar karbūzi.

Pamanīju, ka aizmirsta uzlikt atspere, bet par to neko inspektors neteica :D
Image

Pieleca un braucām uz mājām remontēties
Dažas bildes:
Image
Image
Image
Image
Bildē redzamais cilvēks gan laikam ienīdīs žiguļus jo kamēr mocīja mūsējo vismaz pusstunda pagāja un nevienu citu uz līnijas neielaida :D

Image
Image
Image

Bijām mājās , kur nomainījām bremžu cilndru un vēl dažas detaļas suportam, tā kā ir salabots tas kas bija jālabo, vienīgi uzliksim citu ventilātoru radiātoram kuš būs klusāks un vibrž mazāk par pašu motoru :D un salabosim elektrības ķēdi.

Gribēju nomainīt karbūzi un atklāju savam 1.5L motoram no troikas šitādu tūnu :shock:
Image

Pirms Vienpadsmitiem braucām pakaļ manai draudzenei uz lidostu, šoreiz biju pasažieris, draudzenei arī tas bija pozitīvs pārsteigums :D
Atpakaļceļā čoms jau bija iejuties un nodzinām vienu volviķi kura vadītājs bija visai sašutis, kā arī viena takša pasažieri ar šoferi visi smaidīgi piebrauca blakus kad mēs pa vantinieku kapājām trešajā joslā :D
Tādi nu piedzīvojumi ar žiguli :)

Šodien bija plāns nomainīt ventilatoru un salabot elektro ķēdi, nopirkām jaunu devēju:
Image
pārvilkām vadus un saslēdzām citādi tā lai nedegtu vadi, bet ventilatoru nenomainījām jo vairs nebija laika.

Dažas saules sargu turētāja tūna bildes:
Image
Image
Beņķi:
Image

Šodien iepirktas jaunas daļas:
Image

Nākotnes plāni:
1. Notīrīt grīdu no apakšas un izpūst ar grubuli.
2. Plānots pārlasīt un ielikt ņivas 1.7L motoru, kurš principā jau ir :) pagaidam varbūt ieliksim 1.5L no iepriekšējā žika tik jāsakopj.
3. Pagaidām uzlikt atpakaļ mazo stūrīti, bet ar laiku uztaisīšu dziļo stūri.
4. Uztaisīt cietākas atsperes ar iespēju regulēt augstumu, uz ziemu zemāk laist diez vai vajag ja būs solītā bargā ziema ar dziļo sniegu.
5. Uzlikt dubulto stabilizatoru priekšā un uztaisīt stabilizatoru aizmugurē.
6. Pavasarī pārkrāsot auto.
7. Uzlikt VFTS lūpiņu un astīti bagāžniekam, gribētos uzlikt arī VFTS arkas, bet negribās čakarēt oriģinālās arkas :roll:

Tas īsumā viss, ziemā pārlasīšu un uzlabošu ņivas motoru un pavasarī pārlasīšu visu piekari no jaunām detaļām + ieliks ņivas motoru 8) iespējams tas notiks ātrāk ja būs iespēja!
Pagaidām viss, bet turpinājums sekos 8)
Image
 
User avatar
Gropiks
Vazists
Posts: 234
Joined: 17 Aug 2009, 01:50

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

21 Sep 2010, 21:02

nu super man patīK :)
novelu taviem ieceretajiem planiem istenoties
un pa ziemu nesastradat nepatikshanas ;)
ImageImage
 
User avatar
Admiral
Vazists
Posts: 235
Joined: 13 Sep 2009, 22:13
Location: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

21 Sep 2010, 21:07

Gratulations!
Pirmais, kas iekrita acīs, bija baigā izpūtēja truba! :mrgreen: Viss liecina par sesto žiksi, bet nostaļģijas (?) pēc esi uzkrāmējis 2103 resti, lai gan pēdējās bildēs atkal čistijs sestais. Pārējais vizuālais, nu tāds, pa vidam. Kad nokrāsosi un saliksi moldingus, mož izskatīsies čotkāk.
Veiksmīgu cīņu!
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3304
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

21 Sep 2010, 21:20

Biju uzlicis trešā resti, bet konstatēju, ka oriģinālā tomēr labāka :D
Krāsu domāju mainīt un moldingus diez vai likšu vispār, iespējams aizmetināšu caurumus.
Image
 
User avatar
Admiral
Vazists
Posts: 235
Joined: 13 Sep 2009, 22:13
Location: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

21 Sep 2010, 21:34

Biju uzlicis trešā resti, bet konstatēju, ka oriģinālā tomēr labāka :D
Krāsu domāju mainīt un moldingus diez vai likšu vispār, iespējams aizmetināšu caurumus.
Neuzliekot spīdīgos, Tu baigi riskē neiekļūt 2012. gada Vazu kalendārā! :D
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3304
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

21 Sep 2010, 21:40

Tas nav mans mērķis :D un cik var noprast tur būs ne tikai oriģināli auto......
Image
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1405
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

21 Sep 2010, 21:50

Galvenais ka būris nav sarusejis! :draugi: labs ekzemplars...

Lai veicas atjaunošānas darbos :)
Power is nothing without quattro
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

22 Sep 2010, 10:04

Nu ja ta izputeja rore gan baisa
 
User avatar
bd8599
Vazists
Posts: 842
Joined: 09 Jan 2008, 16:00
Automašīna: kādā skaistā dienā taps
Location: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

23 Sep 2010, 09:09

Lai izdodas iecerētais, gaidu gala rezultātu!
Bez paraksta.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3304
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

24 Sep 2010, 17:57

Vakar būts uz atkārtoto tehnisko apskati, bet diemžēl mājās braucām ar evakuātoru jo patiecoties inspektoram kurš salauza bremzes palikām bez bremzēm un tikām pie novērtējuma 3 :(
Šoreiz izspieda virzulīti jaunajam darba cilindram ko uzlikām, izspieda virzuli tik tālu, ka šķidrums iztecēja, kluču biezumus bija ~3.5-4mm tā kā jocīgi, ka tā notika, bet inspektors spēkus nežēloja auto pat divas reizes izleca no stenda un pie trešās spiešanas "game over" nākam reiz neļaušu vairs jāt bremzes :twisted:
Tagad atkal viss no sākuma, pamatpārbaude :evil:
Šobrīd esmu apaukstējies, bet nākamnedēļ remontēsim un brauksim atkal :)

Vakar tika satiks bijušais saimnieks un saņemti amji ko bija solījis dot komplektā :)
Image

Image

Te vēl viens kolēģis bija, kurš laikam tika pie uzlīmes :)
Image
Image
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 61