Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
homers
Vazists
Posts: 328
Joined: 30 Mar 2009, 22:25
Location: Liepājas rajons

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

15 Oct 2012, 17:07

To galvu neiegādājies no manis?
Ja tā tad bija 2mm
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

15 Oct 2012, 17:12

Tā ko pirku no tevis bija uzlikta vecajam motoram, viņu vēl pārslīpēju -1mm.
 
User avatar
swayzak
Vazists
Posts: 276
Joined: 16 May 2011, 22:16
Location: Rīga<-->Valmiera

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

15 Oct 2012, 20:40

Par krāsām muļķības ka gaumes jautājums,a nu vienīgi iet runa ka ir cilvēkam gaume vai nav, atšķirība ir tikai tajā ko tu vēlies panākt, ja vēlies skaistu krāsu un auto, tad tā nav smilšu, sūdu brūna, ne jau velti ir raksturojums piemēram te http://www.sieviesuklubs.lv/blogi/sievi ... uto-krasa/
un nav ko diskutēt te par gaumi :thumbdown:
We love our cars like our women: clean, stripped, and 20 years old
 
User avatar
PauliNjsh92
Vazists
Posts: 124
Joined: 09 Jan 2008, 17:15

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

15 Oct 2012, 21:11

Sanāca smiekli pa tavu komentāru par to Topran sūkni :D
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

15 Oct 2012, 21:31

Ja tev patīk sarkana krāsa tad tas kuram patīk zila teiks , ka tev gaume nav jo zila ir smukāka par sarkanu ;)
Katram ir sava gaume, cits to slēpj jo baidās, ka viņu nodirsīs tie, kuri drosmīgāki arī izpaužas....... ir savi stereotipi, agrāk cauras bikses un krāsoti mati, krāsaini vai vienkārši krāsoti bija kauns un cilvēki nesaprata, tagad tas ir normāli, agrāk tetovējumi bija tikai cietumniekiem un tā atpazina, kāds redzēja tetuvētu cilvēku tā automātiski izvairījās baidījās jo saprata, ka cietumnieks, šodien tas ir normāli pat stilīgi uttt...
Citi rūsina paneļus vai visu auto, tip taisa rat styl, es to nesaprotu un uzskatu par hui*u, ok jā pirmie eksemplāri bija interesanti kaut jūtas dalītas, bet interesanti, kad kas tāds ir daudz un citi skrien pakaļ, tā ir laba gaume? masveida sēdināšana, paši pabraukt nevar, bet nē jāsēdina! Sēdināsāna ir vajadzīga kā ēst autošosejā, kur vajag attiecīgi zemu un cietu auto, bet ka to pilnīgi bezjēdzīgi dara ielas pakaļas pārvietojamam tur vairs nav nekāda gaume, protams ja to dara ar mēru, tā lai nesanāk mazohisms tad ir ok....
Karoč par šo varam spama sadaļā parunāt, tā ir plaša tēma, tā kā tie teicieni par gaumes neesamību ir pilnīgi nepareizi!

Personīgi esošā krāsa man nepatīk, bet jebkurā gadījumā ir labāka kā braukāt ar aprūsējušu!

Sūkni pirku no topošā http://www.rwd.lv sadarbības partnera, cena tāda pati kā lietotiem sūkņiem 16Ls pirms tam biju nopircis no e36 sūkni, kurš jau ir savu nokalpojis...... bez tam lielākā daļa šrotu un privāto lietotus sūkņus nepareizi glabā!
 
User avatar
Klavs
Vazists
Posts: 280
Joined: 23 Mar 2008, 16:09
Location: Rīga, Mežciems

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

02 Nov 2012, 12:18

Kāpēc, kā Tu saki, jaunām atsperēm ir lielāka iespēja nolūzt ka vecām, lietotām?
2107
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

12 Nov 2012, 00:30

Tas ir koks ar diviem galiem, ja lietotā atspere nav ar laiku un no darba saspiedusies un zaudējusi spēku tad tā būs labāka jo ir sevi pierādījusi un tai salūst būs mazāka iespēja. Kā ir zināms detaļās pārsvarā gāja brāķētas daļas tāpēc ļoti liela iespēja, ka jaunai atsperei nebūs vajadzīgās īpašības un iespējams slikts materiāls, bet lielākā bēda ir par mūsdienās Krievijas ražotajām atsperēm, būtībā bēda ir par visu daļu sortimentu, taupot uz materiālu (ne kvantitāti, bet sastāvu) klibo kvalitāte.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

12 Nov 2012, 00:39

Izskalots un sakopts radiators:
Image

Pečkai nākotnē ko sakarīgāku jādomā, bet pagaidām būs labāk kā bija jo ir četri darba režimi, motoriņš no japāņa :)
Image
Image
Image
Image

Tā izskatās motortelpa, vadi ir no cita žiguļa labā stāvoklī + pievilkti klāt vadi kas saistīti ar signalizāciju, ar sikretku, ar topošo šprici, vadi ventilatora ieslēgšanai no salona, vadi ventilatora darbības indikācijai un vēl daži citi par ko apraksts sekos. Galvenais, ka ir uzlikts jaunā tipa drošinātāju panelis vai manā gadījumā divi, lai visam pietiktu :)
Image

Bloks sagatavots salikšanai:
Image

Galvai iemetinātas vietas šprices kolektora skrūvēšanai un uzmetinātas biezākas virs sprauslu vietām, jānes tikai slīpēt abas virsmas un tad var motoru skrūvēt kopā :)
Image
Nākamais detalizētāks aprakts būs tad kad viss būs gatavs :shh:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

11 Dec 2012, 20:32

Tā kā laika maz un darba daudz viss ievilkās un daudz kas tika veikts steigā, bet centos steigties lēni, lai viss izdodas kā vajag :D
Bija plānots uzlikt VFTS bodykitu, bet tā kā motors tika notirgots prioritāte bija uzbūvēt citu jaudīgāku. Tā kā vizuālās pārvērtības atstāšu uz nākamo gadu.
šis tas tika mainīts interjerā, ir tā priekšrocība mainīt kā gribu un tā izdarīju :D

Tālāk, lai runā bildes ar aprakstiem :)

Pieciniecei kārbai sagatavotas pārlasītas daļas, protams arī visi blīvslēgi jauni:
Image
Jauna eļļa:
Image
Gribēju nostrūklot korpusu, bet nu netiku līdz tam :|
Image
Image
Image

Tiek gatavota sekretka:
Image
Image

Gatava uzstādīšanai:
Image

Sagatavoti audio vadi:
Image

Visa motora provodka tika ielikta cita, kura bija labā stāvoklī, provodkai pievilkti klāt vadi kas būs vajadzīgi megasqitam, tika ielikta cita labāka signalizācija un tās vajadzībām vadi savilkti, ievilkti vadi kas būs miglas lukturiem, ievilkts vads kas rāda, ka ieslēdzas motora ventilators, vadi kas paredzēti devējam kas rāda, ka griežas ventilators, vadi ar ko pa taisno ieslēgt ventilātoru, vadi sēdekļu apsildei un vēl citi, kurus esmu jau aizmirsis :D visi vadi tika ievilkti plastmasas caurulēs un notīti ar melno izoleni, daudzi salona vadi tika notīti ar mīksto lenti.
Image
P.S.
Daudzās vietās ir brūna līme, kas atgādina rūsu, bet tā ir tikai līme ;)

Panelis, kur pečkas "vadība" un pelnu trauks tika pārtaisīts:
Image
Image
Image
Image

Lienes ielā iepirkti nepieciešamās daļas:
Image
Image
šīs bija komplektā ar ņivas motoru:
Image
Image
jaunas pederes:
Image
Jauna bezkontaktu spole:
Image
Regulējamais zobrats:
Image
Image

Izrādās jau no rūpnīcas eļļas sūknim plāksne saskrāpēta :shock:
Image
Pieslīpēju:
Image
Image

paliekam šeibu, lai uz lielākiem rpm lielāks eļļas spiediens:
Image
Image

protams visur jauni blīvslēgi un blīves:
Image

izrādās ir vairāku veidu rokeri, svara starpība 25grami, un var redzēt, kuri labāk piestrādāti:
Image
Image
Image

Galvai iemetinātas papildus spiļku vietas šprices kolektoram (PALDIES ADParts), pārgrieztas vārstu sēžas, noslīpētas abas virsmas:
Pieslīpēti vārsti līdz fanātismam, netek kaut nedēļu stāv....
Image
Image
Image
Image

Image
Image

Ķēdes atradās četru veidu, neviena no viņām nav izstiepusies:
Image
Image
58 posmi, 57 posmi, 54posmi, 49 posmi.

Špiļku gali bija jāapzāģē, lai regulējamais zobrats neķeras (tā viņiem sanāk) piekernēju, lai uzgriežņi neskrūvējas vaļā!
Image

Spararatu nezāģēju, lai nezaudē griezi, palika oriģinālā svarā 6.7Kg.
Image

Droši vien daudzi nezin, bet ir jāievēro metkas liekot spararatu:
Image
Nav obligāti, bet vēlams!

Image
Image

Sagatavotas daļas un virsmu attaukojamais šņabis :D tāpat kā lielākā daļa detaļu arī kartera vāks ir jauns tiai pārkrāsots:
Image

Liekam virsū, bet kas ta tas :shock:
http://content26-foto.inbox.lv/albums/m ... .sized.jpg
Nu neder :shock:
Image

Salīdzinot ar citiem ievērojami atšķiras.....
Image

Ņēmu veco, noskrāpēju un nokrāsoju:
Image

Pagaidām bija plānots un tika liks karburatora kolektors jo šprice plānojās vēlāk:
Kolektors protams ar "taisnu" virsmu tāpēc pieslīpējam, protams pēc tam pārbauda:
Image

Abi kolektori izfrēzēti, salaisti ar galvas kanāliem:
Image
Visas motora daļas kas krāsotas krāsotas ar termokrāsām.

Labi, ka ir šāds aparāts, piekoriģējām blīvi :)
Image

Liekam virsū:
Image

Apakšā biezās šeibas:
Image

Misiņa uzgriežņi (novilkt var!):
Image

Nobīde pēc ieregulēšanas:
Image

Nācās pagarināt:
Gals nozāģēts no cita spriegotāja un sapresēts kopā ar titāna cauruli.
Image

Lēnam top;
Image

Jā kā jau minēju dzinējs no ņivas, bija gan žigulī, sadalene klasikas:
Image
[img]hhttp://content26-foto.inbox.lv/albums/m/micuksgls/VAZ-21063/807.sized.jpg[/img]

Pirms ielikšanas:
Image
Image
Image
Arī jauns.....
Image
Image
Image
Image
Image

ieliekot motoru sapratām, ka ir par daudz uz priekšu, izrādījās ka kronšteins kurš bija uz donora piecinieces bija no četrinieces:
Image

Salīdzinājums, pa labi četrinieces kronšteins:
Image
Image

Bik tūns :D
Image
Image

Sagatavots elektro mezgls no golfa bezkontaktu aizdedzei, spole žiguļa:
Image

Golfa aizdedzi tomēr neliku, jo atklājās, ka tai ir mazs regulēšanas diapazons, viņai ir jābūt vairāk uz augšu!
Izdomāju pārtaisīt savādāk, bet pagaidām nopirkšu oriģinālo bezkontaktu sadalītāju, komutators un provodka paliks golfa.

Auto tika iedarbināts, bet atklājās ka ceturtā cilindrā tiek antifrīzs, par izplūdi tecēja arā tāds pats zaļš un audz. Izrādījās, ka izplūdes kanālā ir bijis gaisa burbulis kuru esmu atfrēzējis vaļā, caurumiņš maziņš 0.03mm bet ar to pietika. paurķējot izpletās lielāk. galva pati par sevi bija grūti frēzējama un gaisa burbuļi bija daudzviet :(
nu ko jaucam visu nost un galvu nost:
Image
Atkal jāsaka paldies ADParts šefam Vadimam par info, viņam nebija laika tāpēc aizvedu uz kantori kur metina alumīniju, citādi galvu varētu izmest, bet šajā ielikti 70Ls un trīs nedēļas paša darba, bija kā žēl.

izzāģēju, lai tiek klāt aizvedu metināt, sametināja noslīpēja galvu, bet tek atkal, irst tur viss. Izzāģēju otrreiz jau lielāku, lai tiek klāt, sametināja, atkal noslīpēja, bet tecēja vairāk kā pirmajā reizē.......
Nu skaidrs, metinātājs vairs neņēmās metināt, atradu saimniecībā esošo labāko galvu un ātrā tempā frēzēju kanālus, protams sēžas piegrieztas, un noslīpēta par milimetru, bet tā kā tur bija 2mm tad atlika kantīte no deg kameras ap milimetru. Ja rēķina pēc tabulas cik noslīpēts no galvas un no bloka tad kompresijas pakāpei jābūt ap 13 :shock:
Image
Image
Image
Image
Image


Otra galva pēc slīpēšanas:
Image
Mazgāju divas stundas :D
Saslīpēti vārsti un sagatavota uzlikšanai!
Image
Image

Pirmajā reizē aizmirsu nofočēt, lai saregulētu pareizi gāzu sadales mehānismu ir jānosaka precīza augšējā mirusī zona virzulim un sadalenei, virzulim precīzi to dara tā:
Image
Sadalenei dara citādi, bet to šobrīd neaprakstīšu jo nav bilžu.
Mēģinot uz tausti vai citādi kļūdas būs un ne mazas, vienīgais precīzais veids ir šāds!
Pēc bloka un galvas slīpēšanas oriģinālās metkas vairs nesapas, tāpēc ir nobīdes, man sanāca šāda nobīde:
Image

Te jau viss salikts:
Image

Tūnings aizdedzei, lai spēcīgāka šparakstele izņemam rezistoru un ieliekam ko bez pretestības:
Image
Image
Image
Image
Image

Priekšējā optika ir pilnīgi jauna, tuvajās gaismās night breaker spuldzes, spīd nu ļoti labi un ceļu var redzēt :D
Image
Image

Uzlikti jaunā tipa drošinātāju paneļi, otrs jo daudz citu patērētāju:
Image

Runājot par golfa aizdedzi, kaut kad šo uztaisīšu, labākais variants ir taisīt uz oriģinālā sadalītāja pamatu, noņemam visu lieko, lai plāksni ar holla devēju var pieskrūvēt žika sadalītājam, kātam kulaciņi ir jānovirpo uz mēru, lai var uzpresēt "štorku" no golfa sadalītāja, iezāģējam caurumu kur iespraust štekeri holla devējam un liekam kopā. Darbs ir maz un vienkāršs, kad būšu to izdarījis parādīšu!
Image
Image

Virsbūvei nekas nav darīts tik nomainīts jauns kloķis :D
Image

interjerā ir izmaiņas, pulkstenis atgriezās vecais vecajā vietā, tapa vidus konsoles daļa, rāmis alumīnija ar plastmasas uzlikām, virsējā daļa apvilkta ar ādas imitāciju:
Image

Pie pārnesumu kloķa caurums nepaliks tukšs tur tiks uzšūts prezis.
Kā redzams augšā pa labi voltmetrs, Zemāk zaļa lampiņa, kur iekšā ir divas gaismas diodes, balta kas idicē kad ieslēdzas motora ventilatora relejs un zila, kas indicē, ka griežas ventilators. otra sarkanā lampa parāda, ka ir ieslēgta loga apsilde (nav ielikts stikls ar apsildi). Zemāk ir četri slēdži, pirmais ieslēdz motora ventilatoru, otrais aizmugurējā stikla apsildi, trešais paredzēts megasquirt funkcijai table switch, ceturtais ieslēdz ātrumkloķa rozes apgaismojumu, kur iekšā ir sarkana gaismas diode. Pa labi apakšā kur eļļas pulkstenis, tas ir tikai kā korķis :D tas būs tādā pašā korpusā iemontēts AFR deveiss (jā zonde ir jau izputējā).
Image
Sekos konsules turpinājums uz aizmuguri, bet tas vēlāk.
Apvilkts palodzes kartons un Ielikti labi skaļruņi + sietiņi:
Image

Tā kā tiks likti sēdekļi ar apsildi ir ievilkti vadi ar slēdžiem:
Image
gaisā nekas nekarāsies, kā minēju būs turpinājums konsolei!

Vakar biju uz skati, dabūju mēneša biļeti:
Image

Vienu divnieku par plaisu priekšējā bremžu trubiņā, un ir viens vieninieks par bremžu nevienmērību, pat zinu kāpēc, tika gais sistēmā kad bačoks apgāzās.
uzreiz braucu uz veikalu nopirku un arī nomainīju:
Šodien uzsāku braukšanas sezonu ar žiku:
Image
Auto iet nu ļoti labi un pieciniece vienkārši super :)

Nu tā kā galvai vairs nav papildus vietas šprices kolektora stiprināšanai un vav izfrēzētas lūkas prauslu strūklai tad tāda šprises koncepcija kā bija plānota nebūs! Lēnam būvēšu citu galvu, pēc pilnas programmas un domāju ka taps turbo, tāpēc galva netiks slīpēta.

šprici gan domāju būvēt, vismaz lai justu atšķirību un iespējams pat samērīšu jaudu, metināšu sprauslu vietas karburātora kolektorā, tā tiks izmēģināts kā tas strādās un tad kā minēju droši vien pavasarī taps cita galva ar normālo ieplūdnieku.

Pavasarī arī likšu VFTS body kitu un auto pārkrāsošu sarkanu, uzlikas melnas, platie diski ar sarkanu iekšu, centrā melnā plastmasas uzlika un plaukti balti.

Vēl ar laiku gribētu atrast VAZ-2112 dzinēju :twisted:
Tas pagaidām arī viss.....

Paldies jāsaka Artim par fizisku palīdzību un morālu atbalstu, vēl paldies Klievim par padomiem un paldies Mišam par golfa komutatoru!
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

11 Dec 2012, 21:11

Vai tad spararatu var uzlikt citadak?

kur pirki misiņa uzgriežņus?

Ko nevar saregulet ar golfa aizdedzi?beigas tad tomer komutators izradijas beigts?


Zel ka ar to galvu ta sanaca....tik daudz darba ieguldits...

Vajadzeja to visu parbaudit zem spiediena pirms stelet virsu......kautka ta :)

Image

P.S. labi ka žigulim galvas blives tik letas...ja es tik bieži mainitu galvas es uzreiz bankkrotetu :mrgreen:


P.S.2. man ir daudz golfa sadalitaji...var letakus elektroniskas aizdedzes kitus sataisit :D :shifty:
Power is nothing without quattro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests