Sveiciens visiem! Jau kādu mēnesi periodiski ienāku forumā apskatīties un palasīt, ko interesantu sadarījuši daudzi VAZ īpašnieki. Tad nu saņēmos arī beidzot piereģistrēties un izlikt apskatei savu auto.
VAZ 2103, ražots tālajā 1973.gadā, tātad pirms apaļiem 40 gadiem, noskrējis 128000, esmu otrais mašīnas īpašnieks. Atpirku to no draudzenes vectēva. Žigulītis pēdējos 2 gadus bija nostāvējis garāžā, taču kad pirmo reizi aizgāju to aplūkot un arī piedarbināt, tad atklājās, ka nekādas dižās vainas nav. Uzreiz braucu uz skati un dabūju melno lapu uz mēnesi, pamatā par lietām, kuras bija pirms 2 gadiem izrakstītajā protokolā - CO/HC pa augstu, bremzes aizmugurē pārāk švakas un dažas lampiņas panelī izdegušas. Lēnā garā nekur nesteidzoties visu to savedu kārtībā un ieguvu tiesības uz gadu pārvietoties pa LV ceļiem. Mašīnai tā īsti vainas nekādas nav, taču gluži par atradumu vai perfektu to nosaukt nevar. Šur tur izlec kāda rūsiņa, šad tad kkas arī ieniķojas, moldingu vispār nav un to vietas ir aizšpaktelētas ciet - domu nesaprotu, varbūt kkāds tjūninga variants. Ir sabuktēta nedaudz aizmugure kā arī kreisā puse priekšā, daļa mašīnas krāsota ar pindzeli. No vienas puses forša mašīna, neko vairāk nevajag, lai patiesi izbaudītu braukšanu, no otras puses, gribās jau lai žigulītis ir perfekts, kā no rūpnīcas, kā jau visiem to gribās. Taču saprotu to, ka pats no sevis nekas nenotiek un lēnā garā cenšos atlikt naudu un ievākt jau pa ziemu kādas nepieciešamas detaļas(bamperi, restes kreisā puse, spārns, moldingi un daudz kas cits), lai sāktu virzīt mašīnu ideālā stāvoklī.
Tas viss notika vasarā, tagad jau aktīvi gatavojos ziemas miegam.
Pāris bildes ieskatam: