Page 4 of 12

Re: black edition 2107 td

Posted: 22 Dec 2013, 20:58
by POLOpower
bez bamperiem !

Image
Image
Image

Re: black edition 2107 td

Posted: 22 Dec 2013, 23:21
by melnis
Kaut kā pietrūkst. Atgādina Edija 3. žiguli.

Re: black edition 2107 td

Posted: 30 Dec 2013, 23:46
by POLOpower
Kaut kā pietrūkst. Atgādina Edija 3. žiguli.
man gan atgādina 7 :D

nedaudz padarīt ....

stūre vieglāk griežās un leņķis lielāks :brauc:

un vēl daudz visādi sīkumi kuri mani kaitināja tajā tizlajā krievu tehnikā ....

P.s - pirmo reizi nosprāga un paliku uz ceļa :D jauki lietus gāž pareiz laiks 23:30 un es kā idiots stāvu uz ielas :D


bet ne par to ir stāsts ;)

dizelītim pieinstalēju kārbu, starteri un papusei tiku galā ar spararatu(sajūga disks BMW 325) ;)

Image
Image
Image


Janvāra beigās sola sniegu :yahoo:

Re: black edition 2107 td

Posted: 06 Jan 2014, 20:57
by kunkuls
kartera vāks nebūs jāpārmetina? :) Ņivai 1.9 SD nederēja, nācās pārmetināt karteri un daudz citi sīkumi, kuri jauca prātu. Bet ātri tev tur viss notiek! Super.

Re: black edition 2107 td

Posted: 06 Jan 2014, 23:00
by Agriic
Stures grozīšanu un lenķi atrisināji apakšejos paluktus uz priekšu bīdot? tb caster lenķi mainot?

Re: black edition 2107 td

Posted: 06 Jan 2014, 23:40
by alexis
Es arī ņivai ieliku 2.0 audi dzinēju, bet izdarīju savādāk, lai nav jāčakarējas ar tām plāksnēm. Sametināju zvanus, līdz ar to viss sajūgs palika no audi, arī izspiedējcilindrītis. Kā ir ar to bmw sajūga disku, šlices der vaz kārbai? :)

Re: black edition 2107 td

Posted: 07 Jan 2014, 12:59
by kunkuls
Es arī ņivai ieliku 2.0 audi dzinēju, bet izdarīju savādāk, lai nav jāčakarējas ar tām plāksnēm. Sametināju zvanus, līdz ar to viss sajūgs palika no audi, arī izspiedējcilindrītis. Kā ir ar to bmw sajūga disku, šlices der vaz kārbai? :)
2.0 liki? Pietika vieta visam tā lai kapotā neduras? Man tur viss tā līdz ar jau bija un 2.0 bloks esot nedaudz augstāks/garāks un baidijos, ka atdursies haubē! :)

Ja nepas tas bmw disks tad jau var žiguļa disku izmantot , pie diusas :)

Re: black edition 2107 td

Posted: 07 Jan 2014, 15:37
by alexis
Liku 2.0 8v 113HP ar mehānisko šprici. Līdz kapotam tur vēl tālu. Lielākā problēma bija pats karteris, jo tieši virs priekšējā reduktora sanāca eļļas sūknis. Karteris taisīts gandrīz no nulles + vēl reduktoram noslīpēta augša maksimāli. Motors arī pacelts, cik tunelis ļāva. Tēmas autoram, manuprāt, pat karteris nebūs jāaiztiek.

Manā gadījumā netika taisīts priekš braukšanas pa ielu, tādēļ varēju atļauties visādas modifikācijas. Izpūtēju izlaidu citur, mazliet traucēja arī virsbūve, tādēļ mazs stūrītis tika pārmetināts savādāk. Būtu iepriekš zinājis, ka tāds čakars ar priekšas reduktoru, būtu licis kādu citu dzinēju, kuram eļļas sūknis ir priekšpusē, bet katrā ziņā, dzinēja maiņa bija tā vērta. Ar tik maz ieguldītiem līdzekļiem nekad nedabūt tādu veiktspēju no žiguļa dzinēja.

Par sajūgu - man palika 2106 sajūga disks, kurš laikam dēļ lielā audi 2.0 kurvja diezgan labi tur. Palasot šajā forumā līdzīgus projektus, biju jau sabijies, ka tūlīt atkal visu varēšu jaukt ārā, bet tomēr diezgan labi tur, nav vēl slīdējis. Braucu diezgan agresīvi, jo ņiva paredzēta izklaidei. Par bmw disku prasīju tikai intereses pēc, ja nu tomēr kaut kad neiztur, taču izskatās pēc attēliem internetā, ka neder, jo rupjā šlice, te droši vien ir pārmetināts vidus.

Atvainojos, ka varbūt īsti nepieder pie tēmas, bet gribējās nedaudz padalīties pieredzē. :)

Re: black edition 2107 td

Posted: 07 Jan 2014, 15:55
by kunkuls
Liku 2.0 8v 113HP ar mehānisko šprici. Līdz kapotam tur vēl tālu. Lielākā problēma bija pats karteris, jo tieši virs priekšējā reduktora sanāca eļļas sūknis. Karteris taisīts gandrīz no nulles + vēl reduktoram noslīpēta augša maksimāli. Motors arī pacelts, cik tunelis ļāva. Tēmas autoram, manuprāt, pat karteris nebūs jāaiztiek.

Manā gadījumā netika taisīts priekš braukšanas pa ielu, tādēļ varēju atļauties visādas modifikācijas. Izpūtēju izlaidu citur, mazliet traucēja arī virsbūve, tādēļ mazs stūrītis tika pārmetināts savādāk. Būtu iepriekš zinājis, ka tāds čakars ar priekšas reduktoru, būtu licis kādu citu dzinēju, kuram eļļas sūknis ir priekšpusē, bet katrā ziņā, dzinēja maiņa bija tā vērta. Ar tik maz ieguldītiem līdzekļiem nekad nedabūt tādu veiktspēju no žiguļa dzinēja.

Par sajūgu - man palika 2106 sajūga disks, kurš laikam dēļ lielā audi 2.0 kurvja diezgan labi tur. Palasot šajā forumā līdzīgus projektus, biju jau sabijies, ka tūlīt atkal visu varēšu jaukt ārā, bet tomēr diezgan labi tur, nav vēl slīdējis. Braucu diezgan agresīvi, jo ņiva paredzēta izklaidei. Par bmw disku prasīju tikai intereses pēc, ja nu tomēr kaut kad neiztur, taču izskatās pēc attēliem internetā, ka neder, jo rupjā šlice, te droši vien ir pārmetināts vidus.

Atvainojos, ka varbūt īsti nepieder pie tēmas, bet gribējās nedaudz padalīties pieredzē. :)
Nu mans projekts bij ielai, un nekas no ņivas bleķiem, tiltiem utt netika sabojāts! :) man bij 1.9 SD 113 zs dzinējs. Izpūtējs un visi citi sūdi tika izdomāti tā, lai varētu bez problēmām atgriezties pie standarta (tā kā to tagad esmu izdarījis tik + turbo).

Jautājums Meistaram, vai par kārbu ar esi domājis? Vai tev maksimālais ātrums galīgi neinteresē?
Žiguļa(neuzlabots) motors īpaši daudz vairāk negriežas par 1.6dīzeli , bet nu mazliet jau starpība ir.

Re: black edition 2107 td

Posted: 15 Jan 2014, 21:07
by POLOpower
iespējams ka pēc TA likšu stūres reiku lai var uzlikt pastiprinātāju :D bet hvz !

runājot par disku kas ir kopražojums BMW un vaz !


pien virpotāja visu savirpoju atgriezos māsjas pāris 10 min un gotavs :D
Image
Image

kārba piestiprināta bez citiem zvaniem u.tt redzēsim vai turēs ! :mrgreen: tikai daži liei kronšteini !

P.s - kāds varbūt ir mēģinājis uzlikt oriģinālos audi kronšteinus ???? (dzinēja)

un jā šodien vajadzēja braukt uz TA pēdējā diena, bet 7dien man sildot vaziņu bija nokritis tabletei vads :D izgāju ārā pēc 20min rezultāts - bildēs :D

Image
Image
Image

šeit jaunais vaz dzinulis ar jaunām siksnām u.tt
Image

rīt MĒĢINĀŠU TA iziet :D