Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
marex
Vazists
Topic Author
Posts: 84
Joined: 24 Sep 2009, 15:56
Automašīna: Vaz 21011
Telefons: 29218597
Location: Iecava

VAZ 21011 BV4881

01 Mar 2014, 17:22

Sveiciens visiem domubiedriem un bijušajiem trases kolēģiem no vaztusa!:)
Kādu laiku vaztusā netiek braukts, bet pārņemtība ar žiguļiem ir neārstējama un šajā sakarā beidzot ir realizēts sapnis par ielas auto ar vaz emblēmu.
2013. gada rudenī ss.lv tika atrasts puslīdz sakarīgs 1981. gada vaz 21011. Iespējams, ka bijušais īpašnieks šeit ir lietotājs.
Galvenais bija, lai nav sapuvusi virsbūve. Pārējais palika otrajā plānā. Zēni bija cītīgi gatavojuši un krāsojuši virsbūvi un pat notecinājuši ar krāsu visus sānus, bet tas jau liecina tikai par centību.:))
Tāds tika atvests no galvaspilsētas.
Image
Bija doma sataisīt uz šo ziemu, jo, ja sāktu jaukt ārā pavisam, tad projekts ieilgtu uz pāris gadiem, bet tam pašreiz nav laika. Virsbūve praktiski netika aiztikta.
Tātad tika izcelts motors (iekšā bija 2103), kārba, noravēts viss priekšas tilts ieskaitot balku, stūŗes kolonku, majatņiku, stūres stieni un stieņa turētāju salonā, jo tika uzlikts vaz 2105 komplekts. Priekšas tiltu izdomāju visu nomainīt, jo nevarēju saprast, kādēļ riepām ārmalas ir nobrauktas plikas. Pēc tam gan konstatēju, ka tas iespējams ir dēļ tā, ka augšējie šarnīri katrs savādāk iekrūvēts ričagā. Acīmredzot zeniem likās vienalga, vai to skrūvē no augšas vai no apakšas.
Tika uzliktas jaunas detaļas - pr. balka, augš. un apakš. ričagi ar sailenblokiem, aporas, stūres sistēma visa jauna (ieskaitot kolonku no 2105 un majatņiku ar gultni), bremžu cilindri, šlaukas, kalotkas, jauni KYB gāzes amortizatori (pārbaudīti vaztusā), rocenes trose. Pakaļā tika samainītas visas bukses tjagām. Reduktors ar bloķi tika pārlikts no sportinieka uz ziemas periodu, bet drīzumā tiks nomainīts cits bez bloķa un garāks. Visi riteņi uz špiļkām un 3 cm alumīnija flanči.

Motoru tēvs uzskrūvēja jau pirms pāris gadiem.
Pamatā ņivas bloks ar 80.0 virzuļiem, peldošie pirksti, blokam un galvai katram - 1mm, jauna sadalene ar kulakiem un regulējamais zobrats, piedzītas lūkas ieplūdes kolektoram, atvieglināts spararats.
Kārba 5 niece, kura arī tika pārjaukta un savesta kārtībā, jo nebija 4 roba, kam par vainu izrādījās saplīsis gredzens starp priekš. kožuhu un centrālo vārpstu. Starp citu, eļļa 5 niecei jālej pa labās puses korķi, kurš ir augstāk, jo tikai tā var nodrošināt 5 nieces eļļošanu un pasargā piekto robu.
Image
Jauna izplūde un galā vecais labais paņēmiens ar 6kg ugunsdzēšamo aparātu :wave:
Image
Salonā jau bija sarūpēts labs salons no 2106, atlika tikai nomainīt priekšas beņķus. Patrāpījās Gonda prelude beņķīši ar smukām malām.
Image
Apskate tikai izieta bez aizrādījumiem. Tagad tikai jāmauc :brauc:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Vēlāk kaut kad pārkrāsos.
Paldies apr uzmanību :clap:
 
MOBART
Vazists
Posts: 69
Joined: 11 Sep 2013, 20:45
Automašīna: VAZ-2106

Re: VAZ 21011 BV4881

01 Mar 2014, 17:33

:thumbup:
 
User avatar
Alutinsh
Vazists
Posts: 483
Joined: 25 Jan 2013, 18:29
Automašīna: e36
Telefons: 28302495
Location: Skrundas nov.

Re: VAZ 21011 BV4881

01 Mar 2014, 17:56

:clap: Ja, jau neesi ar vaziem uz Jūs, tad jau problēmu nebūs. Oficiālais sveiciens no manis :D
Vaz Vasara 2013: Ainaži - Rucava + Trase = 666km
Pretī Zelta Rudenim 2013: Skrunda - Kandava + Trase = 123km

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 38 guests