Moderator: Micuks
Jā, esmu izbraucis. Teiksim tā, grūti saprast, jo ir ļoti ciets un nav bloķa, lidz ar ko spolē ar otro brīvi uz sausa. Ņivas sadalene tomēr ir variants standarta motoram, ir dzīvāks un mazliet tālāk griežas rpm. Bet ir maza problēma, līdz galam labi vēl neiet, jo sporta karburators gatavo pārāk treknu degmaisījumu, tāpēc ir gaiši dūmi un brīvgaitā darbojoties apmēram minūti noslāpst. Mēģināšu to risināt ar mazākām dīzēm. Karbiņš bija uz 130zs auto, man es pieņemu, ka standarta 72zs ne vairākautor, jautajums tev , esi izbraucis ar pashreizeejo setupu , ka pec tavam doma iet tas 1.5 ar 21073 karburatoru ? izplude ta ko esi ielicis no plazas dod kautkadu mazu ieguvumu vai tas vairak skanjai un prikolam ? bikses saprotu ir standarta un izpludes kolektors ari ?
Paldies, nebūtu izskaidrojis savādāk!Es arī esmu pilinājis ūdeni karbī. Man toreiz bija iesēdušies gredzeni un nebija kompresijas. Ideja tāda, ka papildus degvielai klāt pilina nedaudz ūdeni, lai ar hidrotriecienu izkustinātu iesēdušos gredzenus. Bet ļoti uzmanīgi jālej, ja ielies pa daudz, tad var saliekt klaņus
Jā, pārsteidzoši atsaucīgs bija tieši zemajos apgriezienos. Laikam šķita, ka augstāki max rpm, jo tagad krietni skaļāks. Pietam man vēl nav salikts salons un nekāda izolācijaŅivas sadalne ir platāka, tieši otrādi tur gals ir īsāks, visbālākais efekts ir tieši uz mazo apgriezienu diapazonu.