Brīvdienās piedarbināju vazīti, tagad aizdedze noregulēta ar stroboskopu, karburators arī saregulēts 8)
Tā kā motors bija stāvējis ārpus auto un nav bijis rūcināts teju 2 gadus, iegādājos ķīmijas, lai iztīrītu sakrājušos nosēdumus. Pašā sākumā bija melni dūmi, bet jo ilgāk motors darbojās, dūmi pazuda. Pēc sentēvu metodes, karburatorā lēnam tika liets ūdens, es izlēju 1,5L Šādam procesam ir viena liela nianse, nekādā gadījumā nedrīkst pieļaut, lai motors noslāpst!!! Tāpēc visu darījām lēnām, ūdeni pievienojām pa mazām devām. Vai bija jēga? Bija, dūmi pazuda, motors sāka klusāk strādāt. Pēc tam pārgāju uz STP produkciju
Nekvalitatīvs video ieskatam
https://www.youtube.com/watch?v=LT3mmaLgVE0