Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
kunkuls
Vazists
Posts: 393
Joined: 04 Aug 2009, 15:03

Re: KristapsK VAZ 21013

05 Oct 2016, 14:57

Baigi gribētu video redzēt. Un īsti neiebraucu vai tev tagad ir standarta sadalene vai no ņivas?
12s 0-100km/h
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

05 Oct 2016, 19:12

Tagadējais stāvoklis, 1,5 standarta motors, Ņivas sadalene ar regulējamo zobratu,  pielāgots 21083 karbiņš, VW bezkontaktu aizdedze, NGK irīdija sveces, standarta ieplūdes kolektoram izfrēzēti kanāli, izplūdes kolektors (čuguns) izpūsts ar smilšu strūklu, bikse jauna standarta, pretestības rezonators, 45mm truba ar bunduli galā. 
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

05 Oct 2016, 19:18

Pa ziemu gribētu uzbūvēt vienu galvu, vislabākās ir no Ņivas 21213/4. Pārgriezt vārstu sēžas, pārveidot degkameras, vārsti T veida nevis tulpes kā standartā, pacelt kompresiju. Pie meistariem tas maksā ļoti dārgi, bet ir papīri ar mēriem, skicēm kā pareizi jābūt, tā kā centīšos darīt pats. Kā sanāks - tad redzēs!
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

05 Oct 2016, 19:41

Pēc aprakstītā, ar oro pārnesumu asā līkumā ar standarta reduktoru tas ritenis, kurš pacelsies gan spolēs, bet uz asfalta no vietas pirmais un cirtiens otrajā nu nespolēs, uz slapja vēl varbūt kā.

Kāpēc gribi degkameras pārveidot?
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

05 Oct 2016, 19:51

Kāpēc gribu/vajag, lai paceltu jaudu. Zinātāji stāstīja, ka standartā viņas ir nepareizas. 
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

05 Oct 2016, 20:02

Sūdīgi zinātāji!
Ja doma ir iegūt labāku plūsmu tur kur degkameras sieniņa ir tuvu vārstam, tad sanāks tā, ka uztaisīsi deforsāžu, degkameras tilpums paliecināsies un kompresijas pakāpe samazināsies ;)
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

05 Oct 2016, 20:07

Sūdīgi zinātāji!
Ja doma ir iegūt labāku plūsmu tur kur degkameras sieniņa ir tuvu vārstam, tad sanāks tā, ka uztaisīsi deforsāžu, degkameras tilpums paliecināsies un kompresijas pakāpe samazināsies ;)
Nenostājos neviena pusē, pienāks laiks modifikācijām, pārrunāsim vēlreiz par nepieciešamību. Ja esi lietpratējs motora modificēšanā pajautāšu kādu neskaidro jautājumu tev. Patreiz ir informācijas ievākšana, ziemā sākšu darboties
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

05 Oct 2016, 20:26

Ieliec tās skices te vai atsūti privāti, neuztraucies neviens neko nenošpikos, jo sevišķi ja pēc skicēm iesaka pārveidot degkameru :shock: degkameru var pārveidot tb. izfrēzēt maz efektīvajās plūsmas vietās pie vārsta ja būvē turbo motoru.
Atmosfēriskajam, lai iegūtu lielāku kompresijas pakāpi, frēzē bloku, frēzē galvu, lai samazinātu degkameras tilpumu, bet ko izfrēzējot no degkameras tilpumu atkal palielina ;) es pat vārstu cepurītēs iedobes nevirpoju, lai tilpums nepalielinās, vienīgi tikai T veidā apvirpo.
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

31 May 2017, 11:35

  Krietns laiks pagājis kopš sniedzu pēdējo atskaiti par padarīto. Tad nu laiks pastāstīt, ko esmu padarījis. Lielāko daļu ziemas, vazīts stāvēja ārā, tā īsti nekustināts. Pa ziemu bija jāatrisina jautājums par salonu, kādu izvēlēties, no kāda modeļa, kādā krāsā, kāda materiāla utt. Pašam ļoti patīk tumšie drēbes saloni, melnie durvju apšuvumi, diemžēl kapeikai ir grūti sameklēt melnos durvju apšuvumus labā stāvoklī un ja arī atrod, par tiem prasa samērā augstu cenu. Melni sēdekļi no auduma vispār kapeikām nenāca, tāpēc jau skaidri zināju, ka nāksies tos iegūt no cita modeļa.
  Ziemassvētku dāvanas vietā no drauga saņēmu zvanu, ka pie viņa garāžās ienācies 2106 modelis uz detaļām, vizuāli sliktā stāvoklī, bet ar labu salonu. Nu lab, pa dzelzi un braucu raudzībās. Bingo  :aleluja: tumšais salons labā stāvoklī, krēsli, durvju apšuvumi un paklājs, pie reizes noņēmu arī griestus, jo tie bija saglabājušies labākā stāvoklī nekā manējie. Pagāja krietns laiks, kamēr izjaucu visu salonu un sašķiroju, kas man nepieciešams, bet tas bija tā vērts, jo tiešām viss labā stāvoklī un ja vēl par limonādes cenu, tad vispār  :yo: Bet tagad laiks bildēm

Lielāko ziemu, kā jau minēju, vazīts pavadīja ārā svaigā gaisā

Image

Salona bildes  8)

Image

Image

Jāpiebilst, ka viss salons, izņemot paneli ir no 2106, viss izmazgāts, izsūkts un sakopts, jaunas durvju, bagāžnieka blīvējošās gumijas

Uz doto brīdi, uzliku oem stūri, jo Monte Carlo sporta stūrei nav taurītes signāla, līdz ar to pēc apskates likšu atpakaļ.
P.S. Fakts patīkamais, Monte Carlo stūrīte ir no mana pirmā žiguļa, kuru tēvs nopirka man 13 gados, lai iemācītos braukt. Pēc teju 15 gadiem, stūre aizvien labā stāvoklī  :drive:  

Paliekot siltākam, sāku ķerties klāt motora sakopšanai, trubiņas, šļauciņas, savienojumi, vāciņi, trauciņi, iepirkti jauni un ja labā stāvoklī, tad satīrīti. Visa bremžu sistēma jauna, cilindrs, kapara caurules, štuceri, diski, kluči. Sajūga cilindrs, savienojumi, sajūga disks jauns. Protams viss atgaisots un ticis pie jaunām eļļām. Darba kārtībā, prasās sakārtot vadus, jo pagaidām savienots, lai viss strādā, bet gribu vadus, kurus nepieciešams pārlodēt un satīt ar melno drēbes izolāciju, lai atverot motora pārsegu viss tīrs un sakopts  :)

Image

Virsbūvi jāiedod saslīpēt un nopulēt, aizmugurē jāizgatavo flanči un tad uz apskati  :yo:

Image

Image

Tas šoreiz viss, nākamreiz ziņošu kā veicies apskatē  :cool:
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

20 Jun 2017, 20:54

Šoreiz nevaru palielīties ar veiktajiem uzlabojumiem, vienkārši nomazgāju, pierūcināju žici un izmetu loku līdz ostai, pie rokas bija telefons un uzknipsēju kādu bildi.  8-)  Protams, vēl šur tur jāpieslīpē un jānopulē, bet to pēc apskates iegūšanas. Bonusā mazs izplūdes video! ;)
P.S. ļoti izmisīgi meklēju atpakaļgaitas lukturi, nezināju, ka tāds deficīts, izbraukātas žiguļu bodes un nebija nevienā!!! Lūdzu, dodat ziņu, ja kādam ir mazlietots vai labā stāvoklī lietots.

Image
Image
Image

https://www.youtube.com/watch?v=VuRGgvRZr9E

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests