Page 7 of 13

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 28 Sep 2016, 17:46
by KristapsK
Brīvdienās piedarbināju vazīti, tagad aizdedze noregulēta ar stroboskopu, karburators arī saregulēts  8)
Tā kā motors bija stāvējis ārpus auto un nav bijis rūcināts teju 2 gadus, iegādājos ķīmijas, lai iztīrītu sakrājušos nosēdumus. Pašā sākumā bija melni dūmi, bet jo ilgāk motors darbojās, dūmi pazuda. Pēc sentēvu metodes, karburatorā lēnam tika liets ūdens, es izlēju 1,5L  :shock: Šādam procesam ir viena liela nianse, nekādā gadījumā nedrīkst pieļaut, lai motors noslāpst!!! Tāpēc visu darījām lēnām, ūdeni pievienojām pa mazām devām. Vai bija jēga? Bija, dūmi pazuda, motors sāka klusāk strādāt. Pēc tam pārgāju uz STP produkciju

Image

Nekvalitatīvs video ieskatam

https://www.youtube.com/watch?v=LT3mmaLgVE0

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 02 Oct 2016, 23:51
by LADANiva
micukam taisniba , karba ir 100% fiat jo nevienai vaz karbai nenaca tada kulise , nezinu ka tur ir bet parcik ir fiat karba drosi ka zou attiecibas ir savadakas neka jebkuria no vaz 4 robu karbam , varbut garakas kas zin.

nu nez ja motors ir gana jaudigs 4.1 reduktors mana uztvere nav nekas mega liels , man ar garo 2106 karbu un 4.1 ari otraja var dabuut ka abi rati iet lupataas uz grants seguma jo nu uz grants seguma viniem ta butu jaiet dodot grida savadak jau var teikt ka jauda nav vispar.
vot ja uz asfalta varetu ar otro nokupinaat tas jau butu next level shit :d


ajaa , kapec jelaj uudens karburatora stradajosam motoram , kur tiesi tur ir ta fiica varbut vari izklastiit sikak , jo pirmo reiz dzirdu shadu metodi.

autor, jautajums tev , esi izbraucis ar pashreizeejo setupu , ka pec tavam doma iet tas 1.5 ar 21073 karburatoru ? izplude ta ko esi ielicis no plazas dod kautkadu mazu ieguvumu vai tas vairak skanjai un prikolam ? bikses saprotu ir standarta un izpludes kolektors ari ?

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 03 Oct 2016, 08:52
by Ogre
Es arī esmu pilinājis ūdeni karbī. Man toreiz bija iesēdušies gredzeni un nebija kompresijas. Ideja tāda, ka papildus degvielai klāt pilina nedaudz ūdeni, lai ar hidrotriecienu izkustinātu iesēdušos gredzenus. Bet ļoti uzmanīgi jālej, ja ielies pa daudz, tad var saliekt klaņus

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 04 Oct 2016, 08:58
by KristapsK
autor, jautajums tev , esi izbraucis ar pashreizeejo setupu , ka pec tavam doma iet tas 1.5 ar 21073 karburatoru ? izplude ta ko esi ielicis no plazas dod kautkadu mazu ieguvumu vai tas vairak skanjai un prikolam ? bikses saprotu ir standarta un izpludes kolektors ari ?
Jā, esmu izbraucis. Teiksim tā, grūti saprast, jo ir ļoti ciets un nav bloķa, lidz ar ko spolē ar otro brīvi uz sausa. Ņivas sadalene tomēr ir variants standarta motoram, ir dzīvāks un mazliet tālāk griežas rpm. Bet ir maza problēma, līdz galam labi vēl neiet, jo sporta karburators gatavo pārāk treknu degmaisījumu, tāpēc ir gaiši dūmi un brīvgaitā darbojoties apmēram minūti noslāpst. Mēģināšu to risināt ar mazākām dīzēm. Karbiņš bija uz 130zs auto, man es pieņemu, ka standarta 72zs ne vairāk

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 04 Oct 2016, 08:59
by KristapsK
Es arī esmu pilinājis ūdeni karbī. Man toreiz bija iesēdušies gredzeni un nebija kompresijas. Ideja tāda, ka papildus degvielai klāt pilina nedaudz ūdeni, lai ar hidrotriecienu izkustinātu iesēdušos gredzenus. Bet ļoti uzmanīgi jālej, ja ielies pa daudz, tad var saliekt klaņus
Paldies, nebūtu izskaidrojis savādāk! ;)

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 04 Oct 2016, 12:11
by LADANiva
nuja , pareiz uudens jau nebij saspiezhams , tagad saprotu to domu , bet tad tur tiesham burtiski jasmidzina tas uudens.

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 04 Oct 2016, 12:51
by Micuks
Ņivas sadalne ir platāka, tieši otrādi tur gals ir īsāks, visbālākais efekts ir tieši uz mazo apgriezienu diapazonu.

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 04 Oct 2016, 16:20
by KristapsK
Ņivas sadalne ir platāka, tieši otrādi tur gals ir īsāks, visbālākais efekts ir tieši uz mazo apgriezienu diapazonu.
Jā, pārsteidzoši atsaucīgs bija tieši zemajos apgriezienos. Laikam šķita, ka augstāki max rpm, jo tagad krietni skaļāks. Pietam man vēl nav salikts salons un nekāda izolācija :roll:
Nav jau nekāda raķete, bet pie 20km/h ar otro pārnesumu pedālis grīdā līdz 70km/h ir tīri neko :clap: Bet pie 60km/h ar ceturto līdz 100km/h var just, ka apgriezieni patīkami pieaug, kas nozīmē, ka griezes pietiek arī, salīdzinoši zemos apgriezienos. Tā teikt nav gurdens. Ar papildus svaru, izolāciju, krēsliem, apšuvumiem ceru, ka neies krasi sliktāk

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 04 Oct 2016, 22:51
by kunkuls
Iesedini dazus cilvekus un pabrauc. Katru kg jutisi! :)
Kur tev tas zigulis spole ar otro pa sausu? Un kas par riepam?
Man taisna gaitaa kaut ka nespole.. pat ar pirmo isu bridi, jo atri uzkāpj ātrums, bet tiesa gan aizmugurē klāt nācis gāzes balons, akb un audio sistēma :D
Un degvielas tvertnes parsvara virs puses vai pat gandriz pilnas.

Ļoti gribētu dzirdēt atsauksmes par sadalenēm! Kā dzīvē var just izmaiņas starp standartu un ņivas :)

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 05 Oct 2016, 13:12
by KristapsK
Riepas 175/50 R15, aploces diametrs mazāks nekā standarta 175/70 R13