Par to zāģēto gaisa kasti šķiet jau vienreiz rakstīju, ja svarīgi ir ponti vai princips tad ok nav runas var likt
Bet ja vajag uzlabojumu tad ņem talkā matemātiku un veselo saprātu

ok ir, redzēts, ka vairāki gonšiki zāģē, bet tur vairāk lomu spēlē leģendas, bara instingts!
Paņem talkā matemātiku, izmēri un izrēķini abu karburātora difuzoru kopējo laukumu, tad izmēri gaisa kastes ieplūdes koppējo laukumu un tad sapratīsi, ka tas ir ar pamatīgu rezervi! Ja tu apzāģēsi kasti motors vairāk gaisa neiesūks, iesūks tikapt cik ar neapzāgēttu kasti, mainīsiestikai tas, ka motoram būs iespēja iasūkt siltāku gaisu no sakarsušās motora telpas kas radīs tieši negatīvu efektu!
Labāk ir oriģinālajai ieplūdei pievienot kādu cauruli, kuru izvadīt ārpus auto, lai iesūc tieši vēsu gaisu! Ja auto oriģinalitāte nav ļoti būtiska, labs variants ir izņemt oem filtru, no oem filtra kastes izvilkt izvadu uz kādu citu filtra kasti, paņemt no priekšpiedziņas žiguļa, kāda 12 žiguļa un tur likt filtru un izvadu pie svaiga gaisa.
Ok visdrīzāk nodirsīsi mani par lohu, bet paņem palīgā veselo sapratu
