Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
User avatar
skalins
Vazists
Posts: 484
Joined: 09 Dec 2012, 12:03
Automašīna: 21063

Re: 21011 Markofka

30 May 2015, 23:12

Ir OK!!!
 
Belka
Vazists
Posts: 273
Joined: 02 Sep 2012, 23:58

Re: 21011 Markofka

31 May 2015, 00:35

Malacis! var redzet, a cilveks iet pie merka. Par padomju kvalitati, nebija vina nemaz tik sudiga. bikses nav originalas, oridinalajam apaksha bija azbesta uzlika. par apakshu ari gribeju ateiktepuri nost, ka butu nokrasojis smuki ari tiltus. Bet kopuma, cepuri nost. Ideali
 
User avatar
artyp
Vazists
Posts: 357
Joined: 03 May 2013, 10:59
Automašīna: 2101/2106
Location: Krāslava

Re: 21011 Markofka

31 May 2015, 09:18

Manuprāt, ideāla kvalitāte :clap: vienīgais ka ritošo vismaz notīrīt varēja :?
 
OBlad
Vazists
Posts: 15
Joined: 29 Dec 2013, 18:25

Re: 21011 Markofka

31 May 2015, 11:39

Vnk perfekti! Ritigi prieks skatities! :thumbup:
 
User avatar
skalins
Vazists
Posts: 484
Joined: 09 Dec 2012, 12:03
Automašīna: 21063

Re: 21011 Markofka

31 May 2015, 21:34

Tajā auto ir ieguldīts tik daudz laika un ēriki,kāda vēl ritošā saulīte spīd spožāk un beidzot tak gribas dabūt vazu ielās :brauc: Saprotiet taču ;)
Visi pēc kārtas tak nelīdīs apakšā skatīties cik tur skaisti izskatās!Vienīgais bez saimnieka tur vēl TA onkuļi paskatīsies!
Labs darbs :draugi:
 
User avatar
Ogre
Vazists
Topic Author
Posts: 228
Joined: 13 May 2014, 16:24
Automašīna: 11,03,40,40,2125

Re: 21011 Markofka

06 Jun 2015, 17:35

Vēl viena nedēļa pagājusi, esmu strādājis vairākas pilnas dienas pie mašīnas, bet uz priekšu iet ļoti lēni, vienmēr uzrodas neparedzētas problēmas.
Sākās jau viss ar to, ka zem mašīnas bija parādījusies peļķe, kas nozīmēja tikai vienu, no ātrumkārbas tek eļļa. Ļoti negribējās ņemt vēlreiz kārbu nost, vairākas dienas atstāju pa nakti visu tīru, lai no rīta varētu pateikti no kurienes ir sūce, bet tas tā arī neizdevās. Iespēja bija, ka tek no aizmugurējā vāka vai no apakšējā vāka. Nolēju pilnībā jauno eļļu nost un norāvu apakšējo vāku nost, uztaisīju gumijas nevis papīra blīvi un saliku un hermētiķa, nākošnedēļ jāskatās kā tas būs kaut ko mainījis.

Itkā jau eļļas sūce nebūtu pietiekami kaitinoša, skatoties uz nokrāsotajām durvīm pamanīju, ka ir izveidojušies vairāki burbuļi, noskaņojums bija -100.
Image

Paldies dievam tie bija krāsotāja likti, ar otiņu, ar domu, ka pēc tam noslīpēs un izpulēs. Ja būtu abas durvis jākrāso vēlreiz, rokas būtu nolaidušās.

Ļoti ilgu laiku paņem lukturu pielikšana, jo visiem, izņemot priekšējiem, apakšā ir gumijas, kas ir kļuvušas kokainas un neder, jaunas gumijas jau no veikala plaukta ir galīgi garām, pilnīgi neprecīzi izgatavotas, beigās jārēķinās ar vismaz pusstundu uz lukturi, lai pieliktu, atklājām, ka divatā ar sildīšanu un lielu stiepšanu to vismaz ir iespējams izdarīt. Medīju arī oriģinālos CCCP ražojuma lukturus, pakaļdarinājumi jau pilnībā jauni ir izbalējuši un ne pēc kā neizskatās.
Image
Image
Image

Uzfrišināts bundulis, nebija kritisks, bet tagad būs labāk
Image
Image

Pabeigta motortelpa, te gandrīz bez starpgadījumiem
Image
Ja neskaita to, ka lienes ielā pirktais tosola bačoks jau jauns ir metams ārā, pirmkārt, nebija izurbts caurums apakšā un, otrkārt, tas snīpis nav uztaisīts apaļš, viņu nav iespējams novilkt tā, lai tosols netecētu ārā, tāpēc jāsamierinās ar iedzelteno veco.
Image

Vēl viena stulbība, jauni dubļusargi, tikko pielikti un stāv pilnībā šķībi, vienkārši katastrofa, kā var kaut ko tik nekvalitatīvu uztaisīt un tad vel tirgot?
Image

Tā bija mana ikdiena visu pagājušo nedēļu, jālabo kļūdas, kurām nevajadzētu būt. Ir arī pozitīvais, purns ir salikts un nākošie apdeiti jau būs ar stikliem un durvīm un kapotu un bagāžnieku, finišs ir tuvu.
Hroms visur dzīvē spīd, bildēs gan viņš ir tāds nekāds, notaukots ar netīriem pirkstu nospiedumiem.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

No bildēm viss, vēl bija čakarēšanās ar gaismām, kad visu saslēdzām nekas nestrādāja, izņemot vienu gabarītu un tālos, kad tos "pamidžina". No rīta, kad mēģināju atkal, viss mistiski sāka strādāt, protams, bija problēmas ar masu vairākām spuldzītēm, bet tas viss laimīgā kārtā ir novērsts. Motoru ar starteri arī varēja pagriest, jāsaliek kārba un jādarbina.

Vēl tiek meklēts 21011 pakaļējais bamperis, mans ir tāds saguris, nav slikts, bet nav arī baigi labais, ja kādam ir, tad piedāvājiet ;) Paldies par uzmanību
 
User avatar
artyp
Vazists
Posts: 357
Joined: 03 May 2013, 10:59
Automašīna: 2101/2106
Location: Krāslava

Re: 21011 Markofka

07 Jun 2015, 22:45

viss ļoti skaisti! :thumbup: :thumbup:
 
User avatar
Ogre
Vazists
Topic Author
Posts: 228
Joined: 13 May 2014, 16:24
Automašīna: 11,03,40,40,2125

Re: 21011 Markofka

20 Jun 2015, 12:09

Nu ko, izejam finiša taisnē, motors ir piedarbināts, viss strādā, varētu pat teikt, ka ļoti klusi. Eļļas noplūde no kārbas ir atrisināta. Iespējams patīkamākā projekta daļa, durvju un vāku likšana, jo var redzēt, kā virsbūve sāk kļūt par automobili.

Šofera pusē nebija oriģinālā vibroizolācija, bet apspriežoties ar profesionāļiem izdomāju, ka jāņem šī. Veikals, kurā pirku, atrodas aiz T/C Mols, tur esošajā eksponātā bija ļoti liela starpība starp bleķi ar izolāciju un bez. Šo te iesaku visiem, uzklāšana vienkārša, paturēju saulē 5 minūtes un lipināju klāt.
Image
Sadabūta oriģinālā skaņas izolācija un viss pedantiski salikts, zem pakaļējiem beņķiem ir pat divās kārtās, jo sanāca izbraukt ar žiku, kuram tikko bija izņemta grīdas un zemsēdekļu izolācija un varu noziņot, ka skaņa bija šausmīga, reāli ļoti liela starpība, it īpaši varēja dzirdēt reduktora gaudošanu, kura pirms tam nebija dzirdama.
Image
Image
Image
Image
Saskrūvēju no daudziem spogulīšiem vienu labu, bildē ir arī vecais, kurš bija redzējis labākus laikus. Varētu jau nenabagoties un paņemt jaunu, bet cenas ir kosmiski augstas, vismaz manuprāt.
Image

Apakšā saliktas nopulverotās pannas, kas atkal, protams nederēja un bija jāpilnveido.
Image

Durvīs veikti uzlabojumi, lai novērstu durvju "ļeperēšanu"
Image

Salons ir gandrīz pabeigts, atliek ielikt šofera pusē tepiķi un nokrāsot ātrumkloķi.
Logu likšana arī izvērtās ilgāka nekā tai bija jābūt, ieliekot stiklu, viss griestu apšuvums ap stiklu stāvēja nesmuki, nācās ņemt ārā un smērēt ar līmi, pielīmēt un tad likt iekšā logu. Diemžēl nenobildēju, taču logu rāmim stūros likām speciālu mastiku, kas novērstu ūdens tecēšanu salonā.
Image
Image

Tā kā raujos līdz tumsai, nesanāk sataisīt normālā apgaismojumā bildes ar pabeigto, bet te nu būs neliels ieskats, vēl darba pietiek, vēl durvis jāizpūš ar antikoroziju un jāliek kopā un jāregulē, regulēšana pats laikietilpīgākais process.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Vēl nācās nopirkt pakaļējo buferi, tomēr nevarēju sadzīvot ar vecā izskatu. Ar nepacietību gaidu, kad varēšu uzlikt normālus diskus un izstumt vai izbraukt saulītē!! :Latvija:
 
Belka
Vazists
Posts: 273
Joined: 02 Sep 2012, 23:58

Re: 21011 Markofka

22 Jun 2015, 11:31

Sveiks! sanaca tev loti smuki. Ir man jauns PSRS razhojuma tosola bachoks. 26886858
 
108
Vazists
Posts: 72
Joined: 03 Dec 2012, 23:05
Automašīna: 2101

Re: 21011 Markofka

22 Jun 2015, 22:05

loti labi! zem restes nokraso melnaa ka originalam
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 8 guests