Piekrītu, par to, ka bildēs krāsu starpība ir manāma, jācer, uz to, ka sapulējot paliks tā pāreja vienmērīgāka. Kad ir apkrāmēts ar moldingiem citiem loriņiem, tad acīs tik ļoti nekrīt, bet to kā izskatās kopskats, redzēsim vasarā.
Tā kā viens žiks pilnībā pārkrāsots man jau ir, baigi otru negribējās, vismaz šobrīd, tam pašam cauri laist, jo pēc pilnas restaurācijas mašīna paliek jau vairāk kā apskates objekts, nekā transportlīdzeklis, kurš jāaprūpē ar zīda cimdiem un par, kuru nepārtraukti jāuztraucas, kad to atstāj uz ielas un katra mazākā švīka krāsā sāp kā sāls svaigā brūcē.
Ar šito es gribu vasarā normāli izbaudīt žigulēšanu, ar relatīvi mazu uztraukumu par to, ka kaut kas notiks. Pārkrāsot pilnā apjomā vienmēr būs iespēja.
Vēl bildes ar to, kas izdarīts.
Sāku darbus ar pilnu antikorozijas apstrādi. Prieks liels, jo liels, jo noņemot priekšējos patkriļņikus iekšā bija viss ļoti, ļoti svaigs. Bilde no priekšas spārna no iekšas.
Nākošais lielais darbs, piķa tīrīšana no visām virsbūves līstēm un ap visiem logiem . Ap priekšējo resti un un visiem lukturiem. Baigi uzmanīgi jādarbojās, lai nesabojātu krāsu. Izskatās apmēram šitā.
Vārstu vāks un gaisa filtra kaste izskatījās diezgan saguruši, aizstāti ar smukākām lietām. Papildus tam vēl sakrāsoti visādi sīkumiņi
Grūts emocionāls pārbaudījums sakarā ar to, ka tahometrs atteicās. Problēma tajā, ka mana gada auto nāca taho bez simboliem, kas man likās foršs sīkumiņš, bet nu diemžēl nāksies aizstāt ar vienu no bildēs redzamajiem, jaunu roka neceļas pirkt, ja ir divi krājumos.
Un te šobrīd kā izskatās, diemžēl bildes neapgaismojumā, bet nu domu jau var saprast.
Nākošie updeiti jau ar auto ielās, pats braucu uz ārzemēm līdz jūlijam, bet manā virsvadībā darbi notiksies. Jāsakārto VS statuss. Doma bija dabūt nummuru VS-9876, jo otram žikam ir AV-9876. Redzēsim kā tas izdosies