Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
Piebaldzēns
Vazists
Topic Author
Posts: 1
Joined: 04 Aug 2017, 22:40
Automašīna: VAZ 21013

Mans Vaz 21013

05 Aug 2017, 00:02

Sveiki, žiguļu entuziasti un foruma biedri! 
Nekad nebiju domājis, ka kļūšu par Vaz automobiļa īpašnieku, bet tā nu ir sanācis.
Auto ieguvu no paziņas, kas nebija īsti gatavs uzņemties darbu pie auto, jo stāvoklis nebija viens no tiem labākajiem.
Auto stāsts ir sekojošs: atradās Madonas novadā. Īpašnieks bija vīrs gados, kas ar auto brauca pa lauku ciematu un pa retai reizei izbrauca uz pilsētu.
Diemžēl, šis vīrs devās aizsaulē un auto nonāca mazmeitas īpašumā, kurai vel nebija autovadītāja apliecība. Tad nu tika pieņemts lēmums auto numurzīmes
nodot glabāšanā un tā nu sanāca, ka kopš tā laika mašīna netika lietota. Gāja laiks un saimniece nolēma žiguli atgriezt pie dzīvības. Nodeva to servisa rokās,
kur nevienam nebija velme darboties. Saimniece saprata, ka nevēlas ar šiem meistariem cīnīties, tad nu automobili nogādāja atpakaļ mājās un tur tas arī stāvēja līdz dienai,
kad tika pieņemts lēmums to nodot rokās cilvēkam, kas spētu auto atgriezt atpakaļ pie dzīvības.
Mans paziņa auto iegādājās pa 100 eiro un ar treileri to aizveda uz Rīgu. Žigulis nebija iedarbināms un bremzes bija noķīlējušas.
Vienā dienā izdzirdēju, ka šis paziņa gatavs auto pārdot, jo neesot laiks un gribēšana darboties. Sapratu, ka vēlos sev uztaisīt ''svētdienas auto'' un biju gatavs
šo auto atgriezt pie dzīvības. 200 eiro un devāmies uz CSDD pārrakstīt un šī gada jūnijā oficiāli kļuvu par šī žiguļa īpašnieku.
Pirmie attēli ar auto:

Image
Image
Image
Līdz ar auto, tieku pie šādām detaļām: jauniem sliekšņiem, jaunām priekšējām traversām, domkrata vietām, ūdenssūkņa, degvielas ''pumpīša'' u.c. sīkumiņiem.
Image
Image
Image
Motoru iedarbināju un darbojās tas lieliski. Nolēmu vispirms auto savest tehniskā kārtībā
Image
Tika nomainīts bremžu galvenais cilindrs, aizmugurējie darba cilindri, sajūga galvenais un darba cilindrs, aizmugurē esošās bremžu trubiņas,
bremžu loki, priekšējie lodbalsti, aizdedzes sveces, eļļa un filtrs, gaisa filtrs. Atrasti visi četri hromētie kalpaciņi:
Image
Sāku arī atbrīvoties no rūsas:
Image
Image
Izāģēju no grīdas caurrūsējušos gabalus un nedaudz pamainijās apstākļi un auto nācās pārvietot uz mājām, jo visu šo laiku
darbojos pa paziņas garāžu. Izņēmu numurzīmes:
Image
Un bija pienācis laiks pirmajam žigulīša pārbaudījumam, 60 km tālajam ceļam uz jaunajām mājām, ko viņš pieveica godam, ja neņem
vērā faktu, ka izlīda vel neizzināts kāsītis: radiators pamatīgi tecēja. Apbruņojies ar 20l ūdens, devos ceļā.
Image
Sūce bija augšpusē, tāpēc motors īsti nekars, bet profilaktiska uzpilde bija nepieciešama ik pēc 15km.
Pieskrūvēju numurus kā nākas un tagad pats atbildīgākais darbs- metināšana.
Image
Image
Rezumē pagaidām ir sekojošs: nepieciešams restaurēt suportus, iztīrīt un kārtīgi noregulēt karburātoru un atrast kādu metinātāju, kas uzņemtos auto sametināt,
jo, diemžēl, pats to neprotu un nav iespēju to pašam izdarīt. Krāsot vēlos nedaudz siltāk dzeltenā tonī. Darba vel ir daudz, bet entuziasms un motivācija braucot ar sevis taisīto auto tikai pieaug!
Labprāt dzirdētu jūsu viedokli un ieteikumus!
 
User avatar
Cheesecube's
Vazists
Posts: 126
Joined: 19 Jul 2015, 19:46
Automašīna: ВАЗ 21013
Location: Rīga

Re: Mans Vaz 21013

05 Aug 2017, 01:12

Nu izskatās, ka darbs būs ko darīt, bet noteikti vēlu veiksmi.  ;) :thumbup:
cieņā, andzaans!
 
User avatar
Dilleris
Vazists
Posts: 71
Joined: 16 Feb 2017, 15:08
Automašīna: VAZ 2013
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans Vaz 21013

05 Aug 2017, 09:46

Izturību!

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 16 guests