Moderator: Micuks
Būtu interesanti pasekot līdzi auto gatavošanai šosejai, jo tas ir daudz serežģītāk un arī dārgāk. Arī LadaRX, lai uzbūvētu top 10 auto vajag kādus 5K, mērķis sākumā būs tikai padsmitās vietas un turēt līdzi masai un galvenais jautrība.Būs interesanti pasekot līdz būvēšanas procesam.
Es arī būvēju ziguli Dzintara aplim, laikam arī būs jauztaisa topiks.
Paldies par ieteikumiem! Ņemšu vērā. Jā tam trešajam lielākā vērtība ir motors, jo virsū stāv 2101 galva un weber karburātors un arī par motora cenu viņu dabūšu. Es domāju, ka vairāk nevērs vaļā nolikumu uz dārgākiem amortizatoriem, jo tam jāpaliek kā sportam, kurš pieejams tautai. Man šķiet amortizātori, šajā sportā, ir puse no uzvaras.Lai veicas ar būvēšanas procesu!
Gaidam nākošās bildes!
Pagaidām koncentrējies uz galvenajām sastāvdaļām - drošības karkas, labs 1,6 motors, 2106 kārba, 2102 tilts ar bloķi. Tādas lietas kā amortizātori, bremzes, sajūgs un citi sīkumi līdz 2019. gadam vēl var mainīties (gan tehnoloģijas, gan LADA RX tehn notiekumi) tādēļ pie tiem piedomā pašās beigās.
Ja vēlies donorru, ieteiktu pirkt tieši 2107 nevis 2103. LADA RX tomēr mēdz būt arī kontaktcīņa, tādēļ ja vērsi nomainīt sasistās durvis, kapotus un citas lietas no donora, tas būs liels bonus. Ja vēlies donoru pirkt tikai motora dēļ, labāk tad vispār donoru nepērc, bet sameklē tikai 1.6 dzinēju. Jaunas piekares detaļas nemaksā daudz un vienkāršāk ir nopirkt jaunas, nekā likt lietotas un neuzticamas detaļas no donora.
Pats šim procesam esmu gājis cauri.
Super! Paldies par noderīgo info. Tieši bija šaubas par to vai visiem pirmajiem ir labās galvas. Par tām skrūvēm zelta info priekš manis jo tieši šo "knifu" nezināšana man palēnina ladas detaļu vākšanu.Ja nemaldos, labās ( ar paaugstināto kompresiju) 2101 galvas 2103 žiguļiem nenāca. Tās nāca 2101 žiguļiem no 72-74. gadam. aptuveni. Principā tikai pašiem pirmajiem žiguļiem ko vispār saražoja. Pazīme ir gavas skrūves ar Fiat emblēmu.
Par amortizātoriem un visu pārējo, iesaku paskatīties un smelties idejas no šā sludinājuma.: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... lfhlp.html
Ar galvu ir tā:Tā labā galva ir nosacīti laba, ja 2101 un 21011 ir pilnīgs standarts tad atšķirība degkameras tilpumāir maza kad biju mērījis, bet samērīšu vēl kad būs iespēja. Pieņemsim, ka 2101 ir standarta (neslīpēta virsma) bet 2101 būs noslīpēta (degkameras tilpums mainīsies no tā cik daudz slīpēta) tātad slīpētā 21011 būs ar mazāku degkameru un kompresijas pakāpe būs lielāka.
Nezinu kā tur ir ar tehniskajiem noteikumiem, bet vienmēr ir iespēja samazināt degkameru iemetinot vairāk "gaļas" vienīgi tas jādara ar prātu, lai nesamazina vārstu efektīvo zonu!