Taisi droši, liec bildes, sekošu līdz!Būs interesanti pasekot līdz būvēšanas procesam.
Es arī būvēju ziguli Dzintara aplim, laikam arī būs jauztaisa topiks.
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Taisi droši, liec bildes, sekošu līdz!Būs interesanti pasekot līdz būvēšanas procesam.
Es arī būvēju ziguli Dzintara aplim, laikam arī būs jauztaisa topiks.
Ir pietiekami daudz zinošu cilvēku arī Latvijā, kas varētu saregulēt sadalītāju. Problēma ir tā, ka nevienam nav stenda!Protams priekšdarbiem ir liela nozīme, bet saslīpēt un saskrūvēt var katrs, kurš māk instrumentu, bet galvenais to visu ir iestatīt saregulēt!
Citu burās burās nekas nesanāk, Kiverts paņem kontaktu aizdedzes sadalītāju, pavīlē centrbēdzes apsteidzes kulaciņus, pastaipa atsperes un auto atdzīvojās
Kapēc bija.? Vēl nesen biķerniekos satiku! Viss bumbās viņam veselība laba un motorus būvē joprojām. Laipnieks pa priekšu rauj ar viņa motoru.Njaaa, Kiverts bija baigais meistars, 90tajos krosā tēva žiguli sataisīja tā, ka vienīgais turējās līdzi importa mašīnām (MR2/pontiac u.c.)
Atļauti... ja atmiņa neviļ līdz 50 mm...Vaitad flanči ir atļauti?
Piektdienā nenāca miegs, tāpēc tika izgatavoti sēdekļa šķērstiprinājumi pēc nolikuma prasībām un šodien arī uzstādīti uz Ladas ar lietotu Sparco (prodrive) sēdekli. Uzstādīta arī pēreja ar stūri (350x90mm). Nopirkti arī vieglmetāla diski 4X100, R13, 5,5J Et38, tā kā būs jāvirpo flanči 30mm ar pāreju uz mazāku centru un "spiļkām" vītnes garumu 75mm, tā kā būs par 6cm platāks. Labprāt arī iegādātos šādus flančus, ja nu kādam ir. Diski pēc nolikuma ir atļauti 6J, bet nekur nevaru atrast tādus R13 (kantējot būtu stingrāki borti riepām). Netīšām tika pārurbta bremžu trubiņa, kura piestiprināta kardāna tuneļa iekšpusei, bet nu trubas tā pat ir jāpārvelk pa iekšu un tas tiks drīzumā darīts.
Pēc trijām darba pilnām nedēļas nogalēm Lada ir tikusi pie savas garāžas, lai varētu pienācīgi uzsākt pārbūves darbus un ziemā nebūtu auksti, vēl tikai jaieliek jotul, jāpšuj āra apdare, un jāizkrāso iekša balta, lai vairāk atstaro gaismu un izskatītos sterilāk.
Pastrādāts arī ar traktoru un "šļūci" pie piemājas ziemas trases izveides uz 2ha zemes ikdienas treniņiem (kāda bilde citreiz). Trajektorijas skaidras, vēl vajag pāris virāžas un jāaizgrēdērē bedres mitrākajās vietās.