Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Visi flanči bija 40mm plati. Es nezinu vai žigulim oriģināli ir atšķirība platumam ja salīdzina abas asis. Itkā priekšā vēl nāca tādi kā orģināli(varbūt nebija oriģināli) flancīši 5mm, bet tos izņēmu ārā pirms liku jaunos. Dzīvē neizskatās, ka atšķirtos, laikam bilde pie vainas.Apsveicu ar startu un finišu un ar "bērnu slimībām";D
Interesē kāds tev riteņu platums priekš un aizmugurē vai flanču biezums priekšā un aizmugurē? Pēc skata izskatās ka priekša platāka.
Šito nezināju, būs jāvirpo nost. Diagnāles parādītu to, ka bijis kaut kas liekts vai izsists? Vai pastāv kāds veids kā viņas koriģēt vienādas ar žigulī esošām iespējām?priekšā vajag plānākus flančus, jo pavisam bez flančiem, priekša ir platāka pa 2cm, ja nemaldos, a ļoti svarīgi lai priekša ar aizmuguri ir vienādi, plus interese pēc pamēri vēl diagonāles starp riteņiem.
Jā bija bail laist zemāku spiedienu bez kamerām, nezināju, ka ir diski kuros kameru nevar ielikt jo rauj nost ventili (tāpēc, ka izeja ir sānos) Pēc gonkas sāka arī šņākt gar disku gaiss. Stūres gājiens prasās īsāks diezgan daudz jagriež.Apsveicu ar pirmo gonku! Rezultāts ļoti labs!
Braukt ar VAZ sprintos un uz laiku ir kā nākošais solis aiz auto uzbūvēšanas. Citreiz šis solis ir grūtāks nekā pats būvēšanas process, jo ir vairāk nezināmo, kā arī jāpārvar domas galvā, ka esmu vislabākais draivers un visus tūlīt uzvarēšu.
Tagad tik biežāk jāsēžas pie stūres un jāeksperimentē ar dažādiem auto regulējumiem.
Par auto platumu piekrītu Elf viedoklim, ka pakaļas asi vajadzētu likt šaurāku par priekšējo. Vadāmība noteikti uzlabojas priekšu liekot platāku. Vismaz ar priekš-piedziņas auto tas pierādīts un trasē strādā.
Ja riepās ir kameras un trase ir gluda, varētu likt spiedienu pat zem 1.4 atm.
Neprasās tev stūrei īsāku gājienu?