Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Tas, kas ir jāuztic speciālistiem arī ir jādara speciālistiem. Es esmu baigi noskaņojies salikt pēc iespējas labāku dzinēju un tad vest igauņiem regulēt. Tur esot kāds kantoris kur ļoti labi regulējot uz RX. Arī cenas dzirdēju feinas ~150-200 Eiro. Vai tā ir patiesība, noteikti pārbaudīšu to dzīvē.Protams priekšdarbiem ir liela nozīme, bet saslīpēt un saskrūvēt var katrs, kurš māk instrumentu, bet galvenais to visu ir iestatīt saregulēt!
Citu burās burās nekas nesanāk, Kiverts paņem kontaktu aizdedzes sadalītāju, pavīlē centrbēdzes apsteidzes kulaciņus, pastaipa atsperes un auto atdzīvojās
Tik vienkārši tas nebūs. Ligurs nav brīnumdaris un slikti sagatavotu motoru ar regulēšanu vien nepadarīs par labu un jaudīgu motoru. Es teiktu 80-90% no laba rezultāta nosaka pats motors, tā komponenti un salikšanas tehnoloģijas un tikai atlikušos 10-15% sastāda pareiza regulēšana.Tas, kas ir jāuztic speciālistiem arī ir jādara speciālistiem. Es esmu baigi noskaņojies salikt pēc iespējas labāku dzinēju un tad vest igauņiem regulēt. Tur esot kāds kantoris kur ļoti labi regulējot uz RX. Arī cenas dzirdēju feinas ~150-200 Eiro. Vai tā ir patiesība, noteikti pārbaudīšu to dzīvē.
Atradu mazliet detalizētāku info par VAZ motora galvām un kompresijas pakāpem. Par 2103 VAZ galvu esmu kļūdījies. Man kaut kā bija iespiedies atmiņā info par vecajām galvām, ka tikai tām bija augstāka kompresija, bet tā tomēr nav.Ja nemaldos, labās ( ar paaugstināto kompresiju) 2101 galvas 2103 žiguļiem nenāca. Tās nāca 2101 žiguļiem no 72-74. gadam. aptuveni. Principā tikai pašiem pirmajiem žiguļiem ko vispār saražoja. Pazīme ir gavas skrūves ar Fiat emblēmu.
Par amortizātoriem un visu pārējo, iesaku paskatīties un smelties idejas no šā sludinājuma.: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... lfhlp.html
Ļoti labs infoAtradu mazliet detalizētāku info par VAZ motora galvām un kompresijas pakāpem. Par 2103 VAZ galvu esmu kļūdījies. Man kaut kā bija iespiedies atmiņā info par vecajām galvām, ka tikai tām bija augstāka kompresija, bet tā tomēr nav.Ja nemaldos, labās ( ar paaugstināto kompresiju) 2101 galvas 2103 žiguļiem nenāca. Tās nāca 2101 žiguļiem no 72-74. gadam. aptuveni. Principā tikai pašiem pirmajiem žiguļiem ko vispār saražoja. Pazīme ir gavas skrūves ar Fiat emblēmu.
Par amortizātoriem un visu pārējo, iesaku paskatīties un smelties idejas no šā sludinājuma.: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... lfhlp.html
Info šeit:
Sākotnēji VAZ 2101un 2103 dzinējiem bija viena galva ar marķējumu 2101-1003015, kompresijas pakāpe bija 8.8, 2103 virzulis neaizgāja līdz cilindra augšai 1.9 mm, lai kompresijas pakāpe nebūtu par augstu. Kad parādījās dzinējs 21011, tam lika savu galvu ar marķējumu 21011-1003015, kompresijas pakāpe tāpat bija 8.8, vizuāli varēja atšķirt pēc "rāmīša" apkārt detaļas numuram galvas kreisajā pusē. Kad parādījās dzinējs 1600 ccm, vienkārši racionalizēja visu to galvu "saimniecību" un visiem "ķēdes" dzinējiem sāka likt unificēto galvu ar numuru 21011-1003015-10, kompresijas pakāpes visiem dzinējiem pazemināja līdz 8.5
Tev tie procenti cipariski īsti nesaiet dzelži var būt cik labi vien var būt, bet ja tas nebūs saregulēts rezūltāta nebūs! Nav runa tikai par skrūvīšu skrūvēšanu vai dīžu maiņu. No savas pieredzes, forsētam motoram, lai saregulētu aizdedzi, novērstu detonācīju, nācās pārspriegot aizdedzes sadalītāja centrbēdzes apsteidzes kulaciņu atsperes. Būtiska nozīme ir visā, sākot ar motora diagnostiku, jaukšanu, detaļu sagatavošanu, detaļu kvalitāti, apstrādes kvalitāti, "spēli" pielaidēs, motora salikšanu, motora regulēšanu, tā ir kā viena liela puzle.Es teiktu 80-90% no laba rezultāta nosaka pats motors, tā komponenti un salikšanas tehnoloģijas un tikai atlikušos 10-15% sastāda pareiza regulēšana.