Vecīt, tieši manas domas! To 1.6 motoru sākumā sagatavosim pilnīgu "stock" un tad kādu laiku "jāpataisno rokas". Kad sapratīs, ka nākamā problēma ir jaudā tad arī pirmais swaps plānojas šāds:Mans redzējums:
Primāri saliec to žiguli tā, lai viņš labi turas pie seguma, un darbojas ilgspēlējoši ar stock motoru. Paeksperimentē ar amortizatoriem, buksēm, šķērstieni priekšā, diskiem, flančiem, riepu spiedieniem, sagāzumiem, garengāzumiem utt. Ja esi braucis kartingā, tad zini cik svarīgi ir tas, lai karts viegli skrien līkumos, lai nelēkā, lai stūrējas un lai bremzējas max efektīgi. Bremže spēku regulatoru ieliec salonā pa rokai. Bremzes saregulē, lai abas ass riteņi ņem vienādi un, lai nav mīksts bremžu pedālis. Kad būsi sezonu nobraucis, noteikti būs kādi secinājumi. Kad žigulis ies pa trajektorijām tavu kustību vadīts un turēsies arī pie trases, tad vari sākt tikai domāt par Trauberga motoriem, vai pašam būvēt. Vienu gan es ieteiktu stock motoram: karterim iemetini starpsienas vai nopērc gatavu tādu karteri. Līkumos paliksi bez eļļas un slīdgultņus (šāles) ātri vien aprausi eļļas bada dēļ.
1:Ja būs nepieciešams tad galva tiks noslīpēta tik cik saskares virsmām, bloku vēl neaiztiksim
2. Vārstu sēžas pieslīpēs
3. Gredzenus virzuļiem nomainīs
4. Piegriezīs pareizākas kolektoru blīves (forumā lasīju, ka mēdz nostāties diezgan nepareizi)
5. Uzstādīs bezkontakta aizdedzi
6. Webers ar divām mehāniskajām lūkām.
Tas arī viss. Bet ļoti labi ieteikumi, paldies!