Page 22 of 27

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 08 Jan 2019, 16:16
by Micuks
Metināts reduktors nav bloķis, bloķis ir pašbloķējošs vai manuāli sabloķējams/atbloķējams!
Jo mazāk tur metina jo ilgāk dzīvo, zobrati pārkarstot paliek trausli, arī nekādus dzelžus tur iemetināt nevajag.
Sen senos laikos bija bembim reduktors, kuram viens neliels metinājuma punkts starp satelītu zobratiem, turēja divas sezonas. pilnīgi pietiek ar četriem punktiem no katras puses.
Jā to plāksni noskatījos no youtube :D Solīja, ka šādu neizraus arā pat pie lielām jaudām :D Šis reduktors būs rezervei ledus gonkai. 
Nu youtube ir kā liela miskaste, ir derīga informācija un nederīga. Daudz kas ir atkarīgs no zobratu materiāla un termiskās apstrādes kā arī no reduktora izmēra un masas.
Kā jau minēju, metinātais neder ar to ir grūti vadīt auto ja jābrauc ir pa trajektorijām, atmetoties vajag lai riteņi ir neatkarīgi un, lai ir kāda spēle.

Ar saīsinātu rociņas garumu būs grūtāk stūrēt, par slidenu virmu jutis mazāk, bet tomēr būs lielāka pretestība. Un ar rociņas saīsināšanu vien nepietiek, ir jāapzāģē stūres mehānisma majatņika atdure, bet tas nav tas labākais ko darīt. VFTS bija iespēja izgatavot pašiem savas detaļas, sadales vārpstas, kloķvārpstas, klīst leģenda, ka pat blokus lējuši. Tāpat ir dzirdēts, ka stūres mehānismus pārbūvējuši ar savu zobratu attiecību. Tādā gadījumā šāds kompleksais darbs arī uzlabo stūrēšanu.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 11 Feb 2019, 15:46
by LadaRX2107
Vēl viens sprintiņš aizvadīts. Laika apstākļi ekstremāli, no pilnīgas saķeres uz sasalušas grunts līdz pilnīgi nevadāmam uz peļķēm ar ledus virsmu. Divu personu ekplautāciju žigulis turēja godam. Prieks neizmērojams un var turpināt darbu pie jaunu mezglu uzlabošanas. Kopvērtējumā pēc punktiem dalīju 3. vietu, bet gala vietu sadalījumu noteica pēdējais brauciens, kurā (nezkāpēc) meklēju savus "meistarības" limitus :D un dabuju sitienu pa pakaļējo spārnu un centrbēdzes rezultātā uzsvieda žiguli uz sniega vaļņa un atkal paliku ceturtais, šoreiz 8 braucēju konkurencē. Nācās spiest ārā spārnu un taisnot priekšējo lūpu. Atkal špaktelis un nelieli krāsošanas darbi. P.S Edvards77 trešajā braucienā aizbrauca "kosmosā" ar savu žiguli, visiem bmw ielika ar pamatīgu laika starpību tāpēc godam 1. vietā! Aparāts arī super nostrādāts un beidzot ievērtēts dzīvē. 
Image
Image
Image

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 11 Feb 2019, 16:45
by elf
Vai balastu ar liec ?

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 11 Feb 2019, 18:28
by LadaRX2107
Vai balastu ar liec ?
Jā, aizmugurē ir oriģinālā bāka pilna, centrā virs aizmugurējā tilta ir 105ah aķītis un rezerves riteņa vietā 80ah aķītis. Tāda nojauta, ka svarus vajadzētu dabūt vēl tuvāk virs tilta. Nezinu, tad jau eksperimentēs. Ir padomā dabūt kādus svina klučus, ar tādiem butu ertāk darboties.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 11 Feb 2019, 18:33
by Micuks
Svars jāliek tieši virs tilta uz tā plaukta, kādas metāla plāksnes pamatīgi pieskrūvētas pie virsbūves.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 23 Feb 2019, 15:03
by LadaRX2107
Neliela atkāpe no šī projekta. Saprotot to, ka Ladarx klases motoru mums būvēs speciālists, tiek palaista garām iespēja mācīties motoru uzbūvēt pašam. Tā nu radās beztermiņa iecere lēnā garā uzbūvēt vēl vienu 1.6 motoru sprintiem, neievērojot RX noteikumus. Būvējot motoru standarta klasei ir nepieciešama liela pieredze, lai savāktu jaudu nepārkāpjot noteikumus(šīs pieredzes mums nav), tāpēc radās sekojošs jautājums. Kādus no šiem uzskaitītajiem žiguļa motora mezgliem var aiztāt ar citiem žigulim ražotiem, lai celtos motora veiktspēja? Vienkārši runājot vai pastāv iespēja aizstāt oriģināldetaļas ar citām(žigulim domātām detaļām), ceļot jaudu vizmaz virs 100zs tādā veidā cerot kompensēt pieredzes trūkumu motora vīlēšanā. Tās robežas par kurām es runāju ir, atmosfērisks motors bez elektroniskiem blokiem un motora nomaiņas uz 1.7. Motora bloka augstums no kloķvārpstas centrālās ass līdz augšējai plaknei ne mazāks par 215.5 mm un cilindriem remonta izmērs nepārsniedz 80.00 mm diametrā.
Pēc Jūsu domām, kurus no šiem 2106 oriģinālajiem mezgliem varētu aiztāt vai pārveidot un ja aiztāt tad tieši ar kādu alternatīvu? Varbūt arī tādā veidā nevar dabūt virs 100zs un tam vispār nav jēgas? 


1. Virzuļi,gredzeni, klaņi, pirksti, kloķene
2. Vārsti, vārstu atsperes, rokeri, sadales vārspsta un tās zobrats
3. Ieplūdes kolektors
4. Izplūdes kolektors
5. Karburātors
6. Aizdedzes sadalītājs, ģenerātors, indukcijas spole
7.Eļļas sūknis
8. Dzesēšanas sūknis
9. Spararats
10. Sajūgs
11. Ātrumkārba
12. Reduktors
9. Gultņi

Vēl par šo domājot pieņemam domu, ka ar mezglu regulēšanu vis ir ok. 
Jautājums sarežģīts, bet vēlētos uzklausīt kāda domas. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 23 Feb 2019, 18:17
by Micuks
Atliek meklēt kloķvārpstu ar lielāku gājienu.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 24 Feb 2019, 22:10
by Edvards77
Jautājumi par ladarx motoru būvēšanu?

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 24 Feb 2019, 23:05
by LadaRX2107
Jautājumi par ladarx motoru būvēšanu?
Nu par to ko pats netaisa jau jautājumi nerodās. Atliks noskatīties kā spečuks strādā. Bet tas būs vienīgais ko žigulī uz RX pats netaisīšu tikai mācīšos. Līdz ar to pašam izbaudīt/pamācīties motora salikšanu nesanāks un tāpēc ienāca prātā kādu motoru salikt pašam, tāds varētu tapt paralēli RX motoram. Varbūt pat ja sanāks jaudīgāks liks žigulim uz sprintiem iekšā. Šobrīd tā doma ir ar grāmatām un detaļu pieejamību izzināt būvniecību sekojošam motoram: 2106 bloks, 80mm virzuļi, īsie klaņi, kloķene ar garu gājienu 84mm. Protams tas viss prasa papildu finanses, bet visa šī projekta mērķis ir vairāk interesanti pavadīt brīvo laiku. Iespējams, ka redzēšu kā taisa RX motoru sapratīšu, ka tāds paralēlprojekts nav manos spēkos :D Šobrīd tāda spriedelēšana vien sanāk. Man vēl nav uzmērīts un teikts atzinums par esošo uz RX domāto 1.6 motoru, ja viņš nederēs tad noteikti uz viņu īstenošu šo plānu kā sprinta motoram. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 25 Feb 2019, 10:34
by elf
Galvenais noteikums sporta motoram ir maksimālās spēles detaļām....visam jābūt brīvam...lai viegli griestos !