Page 24 of 27

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 08 Apr 2019, 10:56
by LadaRX2107
Image
Paldies visiem par padomiem! Žigulis nonācis citās labās rokās tākā šo topiku var noslēgt. Ja kādam rodas jautājums kāpēc pārdevu, tad tas ir tāpēc, ka dzīves ritms nekad neatļaus atbrīvēt visas nogales, lai startētu piemēram sezonu un šim projektam būtu pilnvērtīga jēga. Ir izkristalizējies tas, ka parocīgi ir būt sprinta braucējam sekojošā stilā-  brīva nogale un dod "grīdā". Gribas braukt arī vasaras sprintos tāpēc izlemts par labu kompotam uz 2.5 vai 2.8 kuru taisīt pēc RX nolikuma, bet braukšu tikai sprintos, tākā jāmaina forumi. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 08 Apr 2019, 16:55
by Micuks
Ieteiktu universāli ņemt.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 08 Apr 2019, 23:03
by LadaRX2107
Ieteiktu universāli ņemt.
Dēļ riteņu bāzes? Tā jau viņam svars nāk klāt.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 09 Apr 2019, 00:25
by Micuks
Man pašam bija kompakts sportiskām aktivitātēm, viņam ir pārāk viegla aizmugure un attiecīgi tendence izslīdēt pat ar labām riepām.
Universālis būs labāks galvenokārt aerodinamikas dēļ, labāk aizmugure piespiežas pie zemes tāpēc ir labāka saķere. Sāns ir ar lielāku virsmu tāpēc auto labāk turas līkumos uz ceļa attiecīgi var ātrāk izbraukt līkumus. Protams,, ka aizmugure ir nedaudz smagāka tāpēc izsvarojums ir labāks.
Riteņu bāze ar sedanu un kupeju bija vienādas, ar unīti nav mērīts, bet domāju, ka arī riteņu bāzes ir vienādas.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 09 Apr 2019, 09:35
by robs
Ja tiešām universālis būtu tik labs, tad sen jau visās šosejas salonauto klasēs brauktu ar universāļiem. Tā diemžēl nav un visi brauc ar 4 durvju sedaniem/hečbekiem. Tas tāds mans redzējums skatoties uz WTCC un TCR izmantotajiem auto. 
Par aerodinamiku - parastam auto kaut cik vērā ņemams aerodinamikas efekts varētu sākties no 110 km/h un uz augšu. Sacīkšu automašīnām tie ir ap 80km/h izmantojot dažādus anti spārnus. splitterus utt. Ja ir paredzēts braukt sprintos, tad max ātrums sprintu trasēs reti pārsniedz 90km/h dēļ drošības viedokļa. Aerodinamika līdz ar to nepaspēj iedot jūtamu efektu. Šosejas sacensības ar lieliem ātrumiem protams ir cita lieta. 

Es teiktu tā - ja auto ir paredzēts likt drošības karkasu - jāņem 4durvju sedans, bet ja brauks ar standarta auto, varbūt nedaudz labāka ir 2 durvju kupeja ( ne kompakts). Izsvarojums abiem būs ļoti līdzīgs, bet kupejai būs stingrāka virsbūve. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 09 Apr 2019, 09:38
by robs
Būtu forši ja baltā Vaziņa jaunais īpašnieks turpinātu šo topiku un šad tad padalītos ar bildēm.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 09 Apr 2019, 12:27
by Micuks
Robi, tas ko es minēju ir fakts! Cilvēki tik nesen sāk to saprast un unīši ar vien vairāk tiek izmantoti sacīkstēs. Liela daļa cilvēku ir ar aizspriedumiem dēļ nezināšanas.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 09 Apr 2019, 12:39
by robs
Kādās sacensībās tie arvien vairāk tiek izmantoti? 

Esmu redzējis LV driftā daudz universāļus un tur tiešām varētu būt nosacīta priekšrocība universāļiem, jo lielā ātrumā iemetot to slīpi līkumā, platā sānu virsma veido nosacītu buras efektu un auto tik viegli nevar apmesties apkārt (kad pakaļa aiziet pa priekšu). 

Braucot taisni, kā šosejā, universāla virsbūve nesniedz nekādas priekšrocības un aerodinamika ir krietni sliktāka nekā sedanam. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 09 Apr 2019, 13:08
by Micuks
Šosejā nebrauc tikai taisni ;)
univesālim ir labāka aerodinamika nekā sedanam.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 09 Apr 2019, 13:38
by robs
Neturi sveci zem pūra un pastāsti par kādām sacensībām iet runa. 

Par aero palasi šo rakstu: http://theansweris27.com/drivaer-fastba ... odynamics/