Page 26 of 27

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 13 Apr 2019, 13:15
by leo
Iegūs to, ka svaru var likt kur vajag, jā par 4 cilndru arī ir domāts tika n 47 un vēl mazliet palielinot tilpumu, sakombinējot galvas no m42 salikot riņķī fīčas arī var izcelt 200 zs, un ja brauc supersprintos arī ar grants segumu jauda var būt mazliet mazāka jāpiestrādā pie piekares un saķeres. Daudz variantu. N47 tāpēc, ka alumīnija bloks ar čaulām. Protams lielākā daļa brauc ar sešiniekiem 250-300zs un kapēc būtu jāizdomā jauns velosipēds. Bet sportiska interese.......

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 13 Apr 2019, 19:17
by Micuks
Iegūt jau var, bet kā minēju svara pārvietošana sanāk visai švaka, pats smagākais ir akumulators, tātad svars ir jāliek klāt un tad kā minēju sanāks tuvu vai vienādi ar sedana/touringa svaru :)
Man kompakts ir noiets etaps ir daudz saprasts tāpēc ja būtu jāizvēlas ņemtu touringu un atvieglinātu kontrolējot izsvarojumu, tur ir ko noņemt.  Un galvenais, ka aerodinamika ir labāka.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 14 Apr 2019, 21:58
by LadaRX2107
Paldies par padomiem. Iegādāts šāds bmw. Ilgi domāju, bet paņemu šo, jo diezgan labi apgādāts, arī motoru sagatavojis labs meistars tikai kuzavs galīgi izpuvis(jau nomainīju sliekšņus) Arī mazais reduktors, bet laba atiecība pie 100km/h - 3k apgriezieni ar piekto. Iet vienkārši kosmosā tikai ''jātaisno rokas" Žigulis aizgāja būvēties krosam, diezvai saimnieks turpinās topiku, bet jā būtu feini redzēt kā mainās lietas. 
Image
Image
Image

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 15 Apr 2019, 17:40
by Micuks
Esi uzmanīgs, kompots māk sagādāt negaidītus pārsteigumus!

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 15 Apr 2019, 17:55
by pusautomats
Lai veicas ar jauno projektu! Izklausas ka būs kārtīgs arkls! Mani īstenībā kaut kur fascinē daudzu būvētāju loģika, ok 2.8 motors, poli, hadene utt salikta laba un cieta. Bet bundža daudziem lupatās. Manā skatījumā jebkāds projekts sākas ar stipru kuzavu, lai nav tā ka vienīgais kas atcērtot sajūgu izslīd ir sēdeklis no salona! :D

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 16 Apr 2019, 09:53
by robs
Pusautomāts pieskārās labam autosporta aspektam par virsbūves stingrību. Protams, labs metinātājs var sametināt tā, ka virsbūve paliks tik pat stingra kā no rūpnīcas, bet parasti metināšanas darbi tiek veikti daudz paviršāk. Tam pašam slieksnim citiem auto ir pat 3 starpsienas un parasti metinātāji semetina tikai ārsienu, lai vizuāli izskatās ok, bet salāpīt sarūsējušās starpsienas piemirst. Protams, slieksnis lielu daļu no savas slodzes nestspējas ir zaudējis. 
Es gan teiktu, ka braucot sprintos ir 100 citi aspekti kas ietekmēs rezultātu vairāk par stipru/ vāju bundžu, tādēļ baigi iespringt uz to nevajag. Arī visi pārējie dalībnieki brauc ar 20-25 gadīgiem BMW, līdz ar to kopējais līmenis ir diezgan līdzīgs. 
Lai veicas trasē un izbaudi braukšanu ar BMW!

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 16 Apr 2019, 14:02
by LadaRX2107
Pusautomāts pieskārās labam autosporta aspektam par virsbūves stingrību. Protams, labs metinātājs var sametināt tā, ka virsbūve paliks tik pat stingra kā no rūpnīcas, bet parasti metināšanas darbi tiek veikti daudz paviršāk. Tam pašam slieksnim citiem auto ir pat 3 starpsienas un parasti metinātāji semetina tikai ārsienu, lai vizuāli izskatās ok, bet salāpīt sarūsējušās starpsienas piemirst. Protams, slieksnis lielu daļu no savas slodzes nestspējas ir zaudējis. 
Es gan teiktu, ka braucot sprintos ir 100 citi aspekti kas ietekmēs rezultātu vairāk par stipru/ vāju bundžu, tādēļ baigi iespringt uz to nevajag. Arī visi pārējie dalībnieki brauc ar 20-25 gadīgiem BMW, līdz ar to kopējais līmenis ir diezgan līdzīgs. 
Lai veicas trasē un izbaudi braukšanu ar BMW!
Jā, protams par virsbūves spriegumu te komentāru nav :D, bet tur jau tā lieta amatieru autosportā laikam, kura pamatā ir pavadīt nedēļas nogales ķerot asākas izjūtas un izbaudīt laiku. Neuztraukties par super sīkām niansēm, lai nezaudētu jaudu. Tādā ziņā šis caurumu spainis ies arī ja viens ritenis pēkšņi noķīlēs :D. Tāpēc man ir liels respekts pret tiem kas būvē VAZ priekš sacensībām un arī apbrauc vairumu lieljaudas aparātu, tas ir ļoti sarežģīts, grūts un darbietilpīgs process. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 17 Apr 2019, 19:51
by leo
Labs pirkums, viss ir pie vietas, vienīgais kas lika aizdomāties, gaisa filtrs, ja tas ir kastē un uztvērējs ārā tad viss labi, bet ja nē, tad sliktāk kā orğinālais. Noteikti uztaisi filtra kasti ar gaisa iesūkšanu no āra, tas neprasa daudz naudas, bet ieguvums gan būs būtisks, un ja ir koniskais filtrs ar uzkarst nežēlīgi, jo gāzes pedālis grīdā urn gais daudzums liels, berzes rezultātā ražo siltumu. Ja nav noslēpums cik tāds gatavs maksā. Sportiska unterese.paldies.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 23 Apr 2019, 10:57
by LadaRX2107
Labs pirkums, viss ir pie vietas, vienīgais kas lika aizdomāties, gaisa filtrs, ja tas ir kastē un uztvērējs ārā tad viss labi, bet ja nē, tad sliktāk kā orğinālais. Noteikti uztaisi filtra kasti ar gaisa iesūkšanu no āra, tas neprasa daudz naudas, bet ieguvums gan būs būtisks, un ja ir koniskais filtrs ar uzkarst nežēlīgi, jo gāzes pedālis grīdā urn gais daudzums liels, berzes rezultātā ražo siltumu. Ja nav noslēpums cik tāds gatavs maksā. Sportiska unterese.paldies.
Jā, tādu kasti uztaisīt nebūtu nekas sarežģīts. Nav nekāds noslēpums, šo varēja nopirkt par 2,5k, vēl objektīvi pakalaulējoties bija ok darījums. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 30 Sep 2019, 18:08
by Kartingists
Man pašam bija kompakts sportiskām aktivitātēm, viņam ir pārāk viegla aizmugure un attiecīgi tendence izslīdēt pat ar labām riepām.
Universālis būs labāks galvenokārt aerodinamikas dēļ, labāk aizmugure piespiežas pie zemes tāpēc ir labāka saķere. Sāns ir ar lielāku virsmu tāpēc auto labāk turas līkumos uz ceļa attiecīgi var ātrāk izbraukt līkumus. Protams,, ka aizmugure ir nedaudz smagāka tāpēc izsvarojums ir labāks.
Riteņu bāze ar sedanu un kupeju bija vienādas, ar unīti nav mērīts, bet domāju, ka arī riteņu bāzes ir vienādas.
Pēc šī apraksta fūres izcili turas līkumos. 🤣🤣🤣🤣