Page 2 of 2

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

Posted: 03 Sep 2019, 13:17
by Micuks
Darbi turpinās 8-)

Detalizētāk redzams video  :arrow:
Un arī nedaudz bildes no procesa:
Image
Image
Ielāpa materiāla biezums 3mm, lai vieglāk izveidot kantes formu.
Image
Image
Image
Kasti vajadzēja uzreiz jaunu izgatavot.

Image
Image
Image
Akumulatora stiprināšanas kronšteins pilda arī pastiprinājuma funkciju.

Image
Image
Image
Image
Purns salikts uz skrūvēm, lai izliktu ģeometriju.

Šobrīd lonžeroni ir piemetināti un tiek likta kopā priekša, bet par to nākamreiz :angel:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

Posted: 09 Sep 2019, 12:48
by Micuks
Lonžeronu metinājuma vietas un spraugas starp paneļiem pielietas ar 2K grunskrāsu izmantojot pindzeli:
Image
Image
Image
Image

Pārtaisu stiprinājumus 21214 brillei, lai uzstādītu oriģinālo 21213 priekšējo resti:
Image
Image


Nākamajā sērijā:
Image

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

Posted: 11 Sep 2019, 09:10
by elf
Nu dajošs...Tu tač lielāks dzelžu maniaks par mani........un to visu paveic dārzā.....ko lai saka,cepuri nost.....!

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

Posted: 21 Sep 2019, 18:45
by Micuks
Redzot Buhankas projektu gluži tā nešķiet, bet paldies :)
Dārzs gluži nav, pagalms, dārzā saimnieko sieva 8-)

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

Posted: 21 Sep 2019, 19:13
by Micuks
Image

No 1mm tērauda loksnes uztaisīts panelis un daudz maz atvalcētas maliņas tehniskajām atverēm.

Image

Image

Image

Image

Gruntskrāsa uzpindzelēta, bet tas nebūs viss, vēl pūtīšu ar pulverizatoru kad gruntēs visu auto.

Image

Domkrata vietas vai kāpšļu stiprinājumi, izmantos pēc vajadzības. Pirmais tests ir veikts.

Image

Image

Metinājuma šuves protams tika apslīpētas tur kur tas bija vajadzīgs.

Image

Materiāls sadales kārbas un kārbas stiprinājumu pastiprināšanai, 8mm biezs plakandzelzis.

Image

Image

Image

Image
Image

Skrūves ņemtas no japāņu auto ar konkrētu cietību, protams metinot nedaudz atlaižas, bet būs izturīgākas kā plastilīna varianti saimniecības preču un būvmateriālu veikalos.

Image

Grīda sametināta, iemetināti stiprinājumi priekš BMW E36 sēdekļiem.

Image

Image

Image

Ir sākta labā puse, laikapstākļi traucē darbu, bet spītīgi turpinu, tā kā turpinājums sekos  8-)

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

Posted: 22 Sep 2019, 17:41
by Fizikis
Cepuri nost, darbs ieguldīts mežonīgs. Nez ko teiks tehniskajā apskatē par kvadrātdzelžiem sliekšņos?

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

Posted: 22 Sep 2019, 20:15
by Micuks
Par jeepa sliekšņiem neko neteica, tam ir tieši tas pats, aizliegts nav.

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

Posted: 14 Oct 2019, 16:02
by Micuks
Darbi turpinās  8-)
Vairāk kustīgo bilžu šeit:
Un arī kāda statiskā bilde  :)

Izgriezts vecais lonžerons un iemetināts jauns:
Image
Image
Image
Image
Image

Visu puvekli jāgriež ārā:
Image

Jaunā sliekšņa piemērīšana:
Image

Metinās kopā slieksnis caur stiprības kārbu pie lonžerona:
Image
Image

Veselā daļa separatora tiek piemetināta pie sliekšņa:
Image

Grīda tiek izgatavota no 2mm biezas tērauda loksnes:
Image
Image

Top priekšējā daļa grīdas un iekšarka:
Image
Image
Image

Jaunas un pastiprinātas stiprinājuma vietas kārbai un sadales kārbai:
Image

Jauni sēdekļa stiprinājumi:
Image

Aizmugurējās labās arkas remonts:
Image
Image

Labā aizmugurējā atstarotāja vietas remonts, ielāps paņemts no donora kreisās puses:
Image
Image
Image

Vecais garās tilta atsaites stiprinājums:
Image
Jaunais garās tilta atsaites stiprinājums:
Image

Nogruntēts ar divkomponentu gruntskrāsu, kur vajadzēja pieliets ar liešanu:
Image
Image
Image
Image

Turpinājums sekos.......