Page 189 of 193

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 11 Jan 2017, 20:01
by ArmandsR
Micuks  man tev jautājums nēsu spēcīgs dzinēnojs , ņemot vērā  ka esmu izārdījis dzinēju un taisos mainit  šāles slīpēt kloķeni un  mainīt virzuļus un darīt visu ar to saistīto
Jautājums par sadalenēm kādu labāk likt 

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 11 Jan 2017, 20:08
by Micuks
Kas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 11 Jan 2017, 20:43
by ArmandsR
Kas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
 Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtu
Plānots  jauni virzuli , jaunas šales kloķenei un klaņiem, protams vārsti ar blīvslēgiem , kēdes un zobrati pats par sevi , eļas suknis  visas blīves  vāirāk jau nav  ko mainīt  :D :D paliek sadalene  ielikt nivas  vai atstāt veco vai ir kas labāks?

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 11 Jan 2017, 21:11
by Micuks
Kas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
 Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtu
Plānots  jauni virzuli , jaunas šales kloķenei un klaņiem, protams vārsti ar blīvslēgiem , kēdes un zobrati pats par sevi , eļas suknis  visas blīves  vāirāk jau nav  ko mainīt  :D :D paliek sadalene  ielikt nivas  vai atstāt veco vai ir kas labāks?
Tālākiem gabaliem vajag, lai grieze un jauda ir uz augstākiem apgriezieniem, bet Ņiva ir bezceļiem un tur tieši sadalene ir projektēta, lai grieze būtu uz mazākiem apgriezieniem. Klasikas sadalene ir optimāla un var teikt labākā ja nebūvē dzinēju sportam. Lai būtu ņiprāks ir jāpalielina kompresijas pakāpe.
Noteikti vajag regulējamo zobratu, jaunas vārstu atsperes! Cilindriem ir jāizmēra izdilums ar mikrometru protams, jebkurā gadījumā jaunus virzuļus vecā blokā neliek, ja ir izdilums bloks ir jāurbj uz remonta izmēru un attiecīgi remonta virzuļi un gredzeni.

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 11 Jan 2017, 21:33
by ArmandsR
Kas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
 Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtu
Plānots  jauni virzuli , jaunas šales kloķenei un klaņiem, protams vārsti ar blīvslēgiem , kēdes un zobrati pats par sevi , eļas suknis  visas blīves  vāirāk jau nav  ko mainīt  :D :D paliek sadalene  ielikt nivas  vai atstāt veco vai ir kas labāks?
Tālākiem gabaliem vajag, lai grieze un jauda ir uz augstākiem apgriezieniem, bet Ņiva ir bezceļiem un tur tieši sadalene ir projektēta, lai grieze būtu uz mazākiem apgriezieniem. Klasikas sadalene ir optimāla un var teikt labākā ja nebūvē dzinēju sportam. Lai būtu ņiprāks ir jāpalielina kompresijas pakāpe.
Noteikti vajag regulējamo zobratu, jaunas vārstu atsperes! Cilindriem ir jāizmēra izdilums ar mikrometru protams, jebkurā gadījumā jaunus virzuļus vecā blokā neliek, ja ir izdilums bloks ir jāurbj uz remonta izmēru un attiecīgi remonta virzuļi un gredzeni.
protams ka bloku urbs uz remonta virzuļiem  , kas bīja domāts ar jaunām  atsperem ??? protams ka vārsti atsperes visu likšu jaunu
kompresijas palielināšana tas ir bloka vai galvas sēdināšana?
un ko var panākt ar regulējamo zobratu?
protams ja  vari butu jauki ja atbildētu

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 11 Jan 2017, 21:52
by Micuks
Par vārstu atsperēm arī runa, jaunu eļļas sūkni arī vajag pārbaudīt un pieslīpēt redukcijas vārstu, pārbaudīt starplāksni vai ir taisna.
Kompresijas palielināšana ir gan bloka slīpēšana ja virzuļi nedaiet līdz bloka virsmai, gan galvas slīpēšana un arī virzuļu izvēle.
Ar regulējamo zvaigzni var panākt precīzu gāžu sadales mehānisma darbību!

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 12 Jan 2017, 22:04
by Micuks
Te ir kāds, kuram ir laba ņiva, bet kurš grib labu rwd auto? Varu piedāvāt maiņu!

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 13 Jan 2017, 12:08
by 2101
tāpēc tiem nevis palīdzēja, bet savāca un izveda uz konkrētu salu, kur liela daļa nomira. Mira no šoka, no sliktās aprūpes un medikamentu trūkuma!
Runa bija par padomju laika kara invalīdiem.
 Šitādu infu gan pirmoreiz dzirdu. Ja jau tik ļauni bija, tad kāpēc bija Kjevļaņin trīsriteņu velosipēds ar 125 kub motoru, kapēc bija Serpuhovas motorrūpnīca, kur ražoja Morgunovkas? Beigu beigās pats zinu, ka pat ZAZ968B kara invalīdiem piešķirti bez maksas- ne tikai no filmas "Tarāns"..

Par pārējo padomju laiku aprakstu, cepuri nost, tik patiesi un smalki viss aprakstīts..

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 13 Jan 2017, 13:12
by Micuks
Viņi bija pārāk daudz, miljoniem, karš bija "gaļasmašīna" jo padomju armijas trumpis bija ņemt ar karavīru masu ne tik ļoti ar taktiku!
 

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 13 Jan 2017, 17:04
by 2101
Var jau būt. Ja runā par tiem no soda bataljona, tad skaidra lieta, ka lielākā daļa no tiem nemācēja un negribēja dzīvot godīgu civilu dzīvi. Iespējams... :-(