Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
Meirens
Vazists
Topic Author
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2009, 16:29

Zinātniski Pētnieciskā Darba aptauja :))

06 Feb 2010, 16:10

Uzdošu jums cien. vazisti pāris jautājumus par mūsdienu mārketingu un tā lietotajiem trikiem :)
atbildes lūdzams numurēt :)
nav vajadzības meklēt atbildes uz jautājumiem :)

1.Vai esat kādreiz saskāries ar jēdzienu "Mārketinga triki" un zinat tā nozīmi?
2.Vai kādreiz esi interesējies par to kā ir iekārtoti veikali?
3.Vai esi saskāries ar problēmu kad ieejot veikalā ar noteiktu sarakstu galvā, tu nopērc ļoti daudz nevajadzīgas lietas?
4.Kāda ir jūsu attieksme pret mobilo sakaru reklāmas mārketinga triku ietekmi uz cilvēku?
5.Cik % no 100 jūs dotu par to, kā jūs ietekmē reklāmas un cik daudz lietas nopērkat tieši reklāmu ietekmes vadīti?
6.Vai esat saskārušies ar problēmu kad jūsu, kaimiņu, radu utt. bērnus ietekmē reklāmas, ja jā tad kā tas izpaužas?

P.S- BŪŠU ĻOTI PATEICĪGS JUMS VIESIEM, JAU IEPRIEKŠ PALDIES
 
User avatar
semjorka
Vazists
Posts: 70
Joined: 13 Jun 2009, 11:08

Re: Zinātniski Pētnieciskā Darba aptauja :))

06 Feb 2010, 16:59

1.Jā ,jā zinu.
2.Speciāli neesmu, bet dažas lietas zinu.
3.Nē
4.Neitrāla, dažreiz kaitinoša.
5. 5%
6. Neesmu!
 
User avatar
Burunduks
Vazists
Posts: 430
Joined: 23 Jun 2009, 11:46
Location: Latvia
Contact:

Re: Zinātniski Pētnieciskā Darba aptauja :))

06 Feb 2010, 17:26

1. Esmu - ekonomikas stundā, kur kladē mētājas definīcija (Kā vieglāk piesaistīt cilvēkus /vai kas tāds/)
2. Nēsmu, kad pašam kļūs aktuāli, tad varbūt ko palasītu.
3. Jā ir gadījies. :)
4. Diži pats neņemu galvā, un citiem nebāžos ar tādām lietām virsū.
5. 1%
6. Nē
 
...egars...
Vazists
Posts: 34
Joined: 16 Dec 2008, 20:34

Re: Zinātniski Pētnieciskā Darba aptauja :))

06 Feb 2010, 18:13

1-jaa esmu saskaaries un ir daudzmaz skaidrs
2-esmu dzirdējis ,ka vinji maizi liek veikalam otraa galaa ,un arī pārējos svarīgākos produktus ,lai cilveeks ejot uz otru galu pieveerst uzmaniibu citaam preceem
3-ir gadījies nopirkt to ko iepriekš neesmu ieplaanojis
4-negatīva traucē un piesārņo mobilo
5-10%
6-meklējot kadu preci vai kontaktus , pēc reklāmas vareetu atraak atrast un uzzinaat( kas, kur un cik maksaa)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests