Tātad nupat taisīju nelielu ziemas patēriņa eksperimentu......
Tukšā bākā iegāzu 10l benzīna un pārbaudīju cik km normāli braucot var nobraukt. Normāli nozīme, turēties pretī vēlmei paslidināt ratus slaidos līkumiņos, negāzēt bez vajadzības, nespiest virs 100km/h ar 4pakāpju kārbu.
Tika veikti 102km no tiem 77km pa šoseju, 25km pa pilsētu. Un saprotams 10l nodedzināti. Vienīgi pa pilsētu bieži sanāca ar pavilktu čoku braukt, jo kamēr esi vienā vietā, mašīna paspēj atdzist, tad jābrauc uz citu un tā vairākkārt, laikam tas palielināja benzīna patēriņu.
Pēc tam ielēju vēl 10l un braucu "agresīvākā režīmā" pašķērējot līkumus, dodot vairāk gāzi grīdā, protams pa šoseju arī tika braukts 40km kādi, situācija ir tāda ka kopā veikti 90km agresīvajā režīmā un 0l vēl nav nodedzināti, protams, pēc nepilniem 10km lēšu ka vajadzētu beigties...
Morāle, ja jau braucot agresīvi patēriņš ir tāds pats, TAD KĀPĒC DRIFTOT MAZĀK?
P.S vēl man šķiet, ka ekonomiskāk ir kārtīgāk iedot mizā uzsākot braukt nekā pavilkt čoku un braukt mierīgi
Jo man liekas manā gadījumā patēriņš manāmi pieauga braucot ar neuzsilušu motoru un pavilktu čoku.....