Jāsāk ar to, ka viss nu gan nav oriģināls, bet galvenais ja reiz raksti, ka ziemā nav braukts tad pieraksti, ka tu pats neesi braucis, bet citādi neviens neiestāstīs, ka padomju laikā pirka auto ar kuru nebrauca, auto tad bija ekstra un pēc 10gadu naudas krāšanas un rindā stāvēšanas brauca visu gadu. Auto no 1973gada ar 80k nobraukumu ir reāli ja tas ir trešais aplis. Jebkurā gadījumā pērkot žiguli par 7k ir jātaisa rentgens ne tik krāsa jāmēra, bet nešaubos, ka pēc krāsas mērījuma un detalizēta apskata tur daudz kas būs citādi. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hxlip.html
Par konkrēto eksemplāru nezinu, bet padomijā bija tieši otrādi, nekā tu raksti. Tieši tāpēc, ka 10 gadus gaidīji to auto un zināji, ka pie otra iespējams savā mūžā netiksi, tas tika taupīts, cik vien iespējams. Ziemas braukšana lielākai daļai auto īpašnieku bija TABU, ja negribēji pēc gadiem pieciem nodod metāllūžnos savu caurrūsējušo auto.
Tas ir no kādas citas dimensijas
Cilvēki pirka auto, lai brauktu, jā taupīja un pucēja, bet brauca cauru gadu ar retiem izņēmumiem, kad auto nopirka cilvēks kurš nebrauc vispār vai brauc maz. Neaizmirsti, ka uz vienu ģimeni varēja būt tikai viens auto, tāpēc tika arī slēgtas, var teikt fiktīvas, laulības.
Kā tad ar tām garažām, kas atradās Rīgas otrā galā, un kur pakaļ autiņam brauca ar sabiedrisko? Dzīvo Imantā, bet garāža Juglā. atceros, ka man pie piecstāvenes astoņdesmitajos, kur bija 90 dzīvokļi, uz ielas stāvēja precīzi 3 autiņi, no kuriem tikai viens brauca ziemā, protams, ne katru dienu. Lielā maksas stāvvieta arī lielākoties bija apsnigusi, nemaz nerunājot par garāžu kooperatīviem.
Kas dzīvoja tuvāk darba vietai brauca ar sabiedrisko uz darbu, mans krusttēvs katru dienu ar sabiedrisko brauca līdz garāžai un tad ar žiguli uz darbu un mājās tāpat, žigulis bija kā no rūpnīcas kad pārdeva deviņdesmito beigās, bet nobraukums bija solīds.
Man pie daudzstāvenes 80-90 bija līdzīgi, kur pēc 2000gada sāka ar vien vairāk auto parādīties pie mājas.
Jā tur ir "oriģināli" ielikts benzīna filtrs caur dirsu no kura jēga nekāda, "oriģinālais" radio "oriģināla" zilā izolene satīta pie spoles un kāds aizdedzes bloks izskatās, jebkurā gadījumā tur daudz var salasīt neatbilstības!
Restaurātoriem šim variants protams nederēs, jo vairs nav orģinālā krāsa, bet parastam entuziastam, manuprāt, šī būtu normāla cena ar noteikumu,ka virsbūve ir ļoti labā stāvoklī.