Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3316
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Žigulis = sapnis

01 Apr 2016, 14:03

Neesmu ne kaislīgs žiguļu nodirsējs ne aizstāvis, cenšos būt reālists!
Pārkāpjot no golfa uz žiguli būs 95% būs vilšanās, cik ļoti atkarīgs no konkrētā eksemplāra!
Divas lietas ir skaidras, sapni piepildīt vajag un pirms tam izbraukt un sajust kas un kā vai ir vērts piepildīt sapni! te gan ir nianse, iespaidi būs atkarīgi ar cik labu vai sliktu eksemplāru veiks testa braucienu, sliktākais būs tad ja sanāks izbraukt ar labi sapucētu un forsētu, bet nopērkot standartu būs citas jušanas.

Žigulis stūrējas smagi, smagāk kā var iedomāties jo sevišķi ja piekare salikta jauna, lodbalsti, stūres šarnīri, ja nav eļļas stūres mehānismā. bremzējas salīdzinoši slikti, nekad nezini vai varēsi iedarbināt jo kas ar karburatoru, lai varētu droši braukt būs jāpārlasa praktiski viss. Auto skaļš un grabošs, sliktā aerodinamika dara savu. Lai kā uzlabotu interjeru aprīkotu ar ekstrām, forsētu dzinēju aerodinamiku bez flekša un svarkas neuzlabos. garus gabalus braukt nebūs komfortabli, ātrumu jūt ļoti izteikti, bet ja nav katru dienu jābrauc 100km vienā virzienā var izmantot arī ikdienā!

Būtībā žiguli nepērk ar vīziju, ka tur būs Bentlijs, vai, ka būs lamborghini diablo! Standarta auto cienītāji zinās kas un kā un to izmantos kā vienu no auto ar kuru, kad uznāk velme pašpāsēties, tūnotāji arī atrod veidu kā var uzlabot un piemērot.

Būtībā žigulis kā tāds nemaz nav slikts, man sāk pat vairāk iepatikties var uzlabot ritošo īpaši nesačakarējot oriģinalitāti ja tas ir būtiski, uzlabot transmisiju,  var forsēt dzinēju iegūstot jaudu un arī ekonomiju, uzlabot interjeru un eksterjeru. Labs mācību materiāls sportistiem iesācējiem. Ar aerodinamiku kā minēju gan ir kā ir, bet ar to var sadzīvot.

Pats nobraucu trīs gadus, ziemas intensīvi, vasarās mazāk, braucu gan uz darbu pa Rīgas pilsētu, gan uz laukiem Rīga-Ērgļi, gan pie draugiem Cēsis, Siguldā, Vecpiebalgā, Talsi. Braucām arī ekskursijās pa visu Latviju. kad bija pirmais 1.3 dzinējs bija reizes ka karburatora dēļ nepielec, auksts lec, silts pastāvot 10min nelec, bija ka no rīta jābrauc uz darbu, bet karburatoram kas noticis, bija ka akumulators izlādējies pa vienu nakti (jauns), bija ka mierinātājs salūzis un ķēde vaļīga, tieši pēc brauciena no Vecpiebalgas, atbraucām žiku nolikām, otrā dienā eju kurbulēju, bet grab ellē ratā, aizbraucu ar velo pēc jauna un uz vietas pie mājas nomainīju. Bija, ka lādēšana pazuda, bija tā kā anekdotē, ka baidies noslāpēt, ka var nepielekt :D bet kad to visu salabo tad ir labi un droši! remkomplektus līdz vajag gan.
Paralēli bija arī citi auto, pārsēdies uz citu uz nedēļu jūties kā citā gadsimtā un liekas, ka "iet" lupatās pēc žiguļa, bet ir atkal tā tieksme un velme braukt ar žiguli kā tas ir tagad :)

Vēl atcerējos, ka sievas māsica vairākus gadus nobraukāja ar 2106, par Rīgas pilsētu katru dienu Viestura prospekts- TC-Mols, kā arī Rīga-Ērgļi katras brīvdienas un vēl visur kur, normālas miesasbūves meitene bez īpaša treniņa, bet treniņu gan ieguva :)
Nu mulkibas, Micuk. Jūs te nodiršat reāli žiguļus. Normāls žiguls nav skaļš un grabošs. Drizak graboša plastmasas apdare būs Golfam. Jā tu nokāpi no pilnīgi jauna Golfa vai citas auto, tad varbut žigulis arī liktos šausmīgs, bet kopumā šī mašīna ir īpatnēja, deļ savas formas, bet braukšanas ziņa pilnīgi normāla. Un bremzes,piemēram, 2106 ir labākas neka daudzām auto. Stūre nav viegla, bet nekas traģisks arī nav. Vobšem, nevajāg te parspīllet. P.S. Vispar forumu jasledz ciet. Pedejā laikā te raksta kaut kadas stulbības.
Pēdējā laikā cenšoties aizstāvēt žiguļus pats sāc rakstīt muļķības :(
Žigulis ir skaļš un tas ir fakts, izlasi kārtīgi ko rakstīju ;) es cenšos vērtēt objektīvi nevis no viena grāvja otrā, viens ceļ debesīs otrs liek tolmetā, abiem viedokļiem nepiekrītu un tas ir pierādāms ar faktiem!
P.S.
Savā laikā vīri jaunus žiguļus mainīja pret pabrauktiem pirmajiem golfiem jo tie bija nesalīdzināmi labāki, dinamiskāki, izturīgāki vienīgi piedziņas nebija, bet cilvēkiem tas vairs īpaši neinteresēja, tāpat sākās arī priekš piedziņas bums no ladas puses.
Kuriem auto ir sliktākas bremzes?
Image
 
Belka
Vazists
Posts: 273
Joined: 02 Sep 2012, 23:58

Re: Žigulis = sapnis

01 Apr 2016, 16:01

Micuks wrote: Auto skaļš un grabošs.         Man nekas negrab. Es neko neaizstāvu, man vispar pofig. es pats to visu esmu izgājis ar vaziem, uz man arī ir izveidojusies konkrēta attieksme.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3316
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Žigulis = sapnis

01 Apr 2016, 17:46

Varbūt pa visam jaunam žigulim nekas negrab un transmisija klusa, bet sliktās aerodinamikas dēļ auto ir skaļš un tur neko darīt!
Man vectēvs nobrauca ar ZAZ-968 līdz 2002gadam jo tas bija labākais auto, kad teicu varbūt tomēr ko labāku tad lamājās, ka visi ārzemnieki ir sūdi, par citiem padomju auto ar šķidruma dzesi arī sajūsmā nebija, bet kad nopirka Mitsubishi galant 1985gada uz zapiņu vairs skatīties negribēja :D
Šitāds pats, pat krāsa tāda:
Image
Image
 
Belka
Vazists
Posts: 273
Joined: 02 Sep 2012, 23:58

Re: Žigulis = sapnis

01 Apr 2016, 18:50

Vectēvam līdz tam nebija ar ko salidzināt laikam. Un Galant ir pavisam cita klase. Augstāk pat par vazu, kur vel runāt par zapiņu. Par to grabēšanu nu murgs. Ja vaz ir tehniski vesels. lai arī vecs, viņam nekas negrab.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3316
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Žigulis = sapnis

01 Apr 2016, 18:58

Galants ir parasts šibotrebs, tas nav luksus auto, to pēc savas klases var salīdzināt ar žiguli, ražošanas gadi sakrīt un klase ar žiguli arī, tikai divas dažās kvalitātes mašīnas....
Nav tik liels uzsvars uz grabēšanu, bet grabēt tur ir kam, vairāk uzsvars ir uz troksni, ko rada auto forma un transmisija, dzinējs...... Pat ar standarta kārbu un 3.9 reduktoru apgriezieni ir lieli un virs 110km/h trokšņi palielinās, bet tas pats pirmais golfs šajā ziņā ir klusāks un ātrumu jūt mazāk pie 140 nav sajūta, ka kas izjuks! Arī mūsdienās ar piecinieci kārbu izjūtas ir tikai nedaudz labākas. Tas tā ir un tas ir fakts.


Vēlreiz atkārtoju, ka necenšos žiguli likt tolmetā un neapgalvoju, ka tas ir derīgs tikai muzejam, visu iepriekš pateicu, vienkārši esmu reālists!
Image
 
User avatar
valdins
Vazists
Posts: 18
Joined: 02 Aug 2009, 14:38
Automašīna: vaz 2107 vfts
Location: Dobele

Re: Žigulis = sapnis

01 Apr 2016, 19:33

zigulim nekada vaina. pats ar lielako prieku iemainiju audi a4 ar tiko izietu skati pret ziguli un braukaju ikdiena. 
 
User avatar
Fiat 124
Vazists
Posts: 1287
Joined: 26 Jan 2008, 13:06
Location: Valmiera

Re: Žigulis = sapnis

03 Apr 2016, 22:13

Nu būtu dīvaini ja autobūve 40mit gadus stāvētu uz vietas! 
Nu grabēt mans žigulis negrab, bet nu fona troksnis ir ievērojams(aerodinamika, motors ar ķēdi, bez kompensātoriem)! Varu noteikti apgalvot, ka ar žiguli nejauši ātrumu pārsniegt nav iespējams :)! Pie 90mit ar mazo motoru un tam pienākošos reduktoru sajūtas ir kā citam auto uz 150! Motora apgriezieni pie 90mit ir ap 3000 rpm! 
Mans 2101 - ĶIRSIS
Mans "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"
Divi seši viens trīsi deviņi četri nulle seši, Artūrs
Image
 
G1RT5
Vazists
Posts: 17
Joined: 25 Mar 2016, 15:09
Automašīna: 2106
Location: Riga

Re: Žigulis = sapnis

03 Apr 2016, 22:35

Es ar nedēļu atpakaļ MB w202 aizmainiju pret vaz, gribējās ko foršu... vakar aizbraucu no rigas lidz saulkrastiem, sajutas interesantas , ātrāk pa 90 negribējas braukt tā jau nabags tuvu 3.5k rmp dvesa ārā, bet ņipri arī gāja... būs svētdienas auto jauks... forši ka visi atskatās un baksta viens otru ar paskaties..
 
User avatar
valdins
Vazists
Posts: 18
Joined: 02 Aug 2009, 14:38
Automašīna: vaz 2107 vfts
Location: Dobele

Re: Žigulis = sapnis

04 Apr 2016, 21:15

man pie sotaka ir drusku zem 3000 apgriezieni (5niece karba)
 
User avatar
krods
Vazists
Posts: 64
Joined: 03 Aug 2011, 23:32

Re: Žigulis = sapnis

04 Apr 2016, 22:00

Micuks pareizi saka pilnīgi visu!žigulis ir ok,bet ne ikdienas auto,jo ir konstruēts 60-70tajos gados,un ir aizvēsture,un lai cik banāli tad tur ipāši nekas nemainījās līdz pat pēdejai dienai kad klasiku noņēma no konvejiera,14tajā gadā?dzinējs arhejisks,vienkārš un tajā pašā laikā cimperlīgs,karburātors=murgs,aizdedzes sistēma murgs,vadāmība,šausmīga,komforst -15 punkti no 100!
lai brauktu ar žiguli tev pašam ir jābūt inženierim,jāizprot karbaratora darbība,un aizdedzes sistēma,jo to visu vajag darīt daudz reiz uz ceļa,jo vis var nomirt uzreiz,un pat tiiko mainīta detaļa :) līdzī jābūt visam :D sadalitaja vāciņam,skrējejam,vadiem,svecēm,es drošības pēc pat bedzīnsūkni ieliktu :D 

es nezinu ko pīpē lietotājs belka,bet katrā ziņā tas ir kkas labs :) 

Žigulis bij kruts auto 80tajos gados,bet ne 2016tajā gadā :) esiet puiši reāli :) tas ir spainis ar skrūvēm,kuras pamazām birst no viņa laukā :D