Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, wipers

 
Niva
Vazists
Posts: 4
Joined: 30 Jan 2014, 11:53

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

30 Jan 2014, 12:23

Sveiki
Lietoju es arii taadu nivu nu jau divus gadus,saliidzinot ar krievu Nivu kaa diena pret nakti. 1.9 diizel Niva tika komplekteeta ar vaacu detajaam,gultnji,lukturi(bosh),elektronika, Protams ne jau viss tur tika nomainiits bet ljoti daudzas detaljas ir nomainiitas uz analogu Eiropas razotaaju detaljaam. Braucot nejuutam vairaak tik daudz pierastaas vibraacijas un svilosanu utt kaa tas pierasts Parastaa Nivaa. Ja Krievu Nivu dzirdam jau pa gabalu tad sito jau vairaak nee ! Esmu nobraucis jau 25 tk un pa so laiku tikai mainiiju ellu,filtrus un veel paaris siiku vieniibu - uzmaniibu vajag pieveerst detaljaam ko mainaam,ja ir iespeeja tad mainot kaut ko - izveelies Labu razotaaju daljas,nepeerc leetaakas Krievu razojuma,jo taas aatri vien pliisiis un nebuus taa kvalitaate arii ( taapeec daudzi arii neieredz Nivu jo mainot kaadas detaljas uz leetaam Krievijaa razotaam - taas aatri niikst,plus veel ekspluataacijas laikaa ciikst punkjojas utt.;)
Par Motoru - 1.9 D ja nav notriekts tad ir viens no muuziigajiem dzineejiem,neatradiisi tu ne elektronikas piebaaztus degvielas suuknjus,kuri parasti vecaakaam masiinaam niikst araa ne arii daudzas citas pliistosas lietas. Protams ellu gan labaak mainiit laiciigi.
Pateerinjs : Videejais ( Mezi,plavas,lauki,lauku celi,pilseeta un soseja )man sanaak ap 7.5 ltr uz simtu bet seit jaanjem veeraa ka manai Nivai ir uzliktas kaartiigas dublju riepas,Kaartiigi Kengursitamaie un vincas,kas buutiski palielina svaru un liidz ar to arii pateerinju!
Kuzovs : Mana 96 gada Niva ir saruuseejusi daudz,daudz mazaak kaa Kaiminja 2008 gada - domaaju ar to viss ir izteikts :)
Kopsavilkums:
Plusi Leets ekspluataacijaa,viegls,iiss un relatiivi zems - SAPRAATA robezaas iebrauks tur kur citi dzipi netiks,kaut vai taapeec ka tie baidiisies noskraapeet kraasu vai arii mazliet to sabukteet.
miinusi: Braucot ar savu apkraameeto ( buferi,Kengursitanie,vincas utt) svars apm + 160 kg gribeetu mazliet nipraaku uzraavienu,bet to var labot nomainot motoru uz 1.9 TD no citroen Xantia ( apm 100 HP ) Taa nebuus tik izteikta probleema standarta apriikotai Nivai.
 
DZintars
Vazists
Posts: 3
Joined: 29 Jan 2014, 13:08

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

30 Jan 2014, 20:30

atradu vacija vienu tadu par 2900eur,nezinu ko darit ,nemt vai ne
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3344
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

30 Jan 2014, 20:37

Par to naudu var normālu audi quatru paņemt...
Image
 
alexis
Vazists
Posts: 22
Joined: 16 Mar 2013, 22:49

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

30 Jan 2014, 22:11

Par tādu naudu paņemtu quattro būs žēl dzīt tur, kur varētu dzīt ņivu. Kā arī quattro salīdzīnāt ar ņivu ir diezgan nepareizi...
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

31 Jan 2014, 11:23

Niva
Lietoju es arii taadu nivu nu jau divus gadus,saliidzinot ar krievu Nivu kaa diena pret nakti. 1.9 diizel Niva tika komplekteeta ar vaacu detajaam,gultnji,lukturi(bosh),elektronika, Protams ne jau viss tur tika nomainiits bet ljoti daudzas detaljas ir nomainiitas uz analogu Eiropas razotaaju detaljaam.
===================
Interesanti, kura gada Ņiva 21213 tev ir? :angel: Vispār jau, ja tā nopietni, tad tie 1.9 Peugeot dīzeļdzinēji , Bosch
lukturi un elektronika tiek ražoti Krievijā :-) Vēl ir variants, ka, ja ir "vecais" XUD dīzeļdzinējs, tas ir ražots Indijā vai Ķīnā, tur tos ražo lielos daudzumos. BOSCH Krievijā ir uzcēlis vairākas ražotnes, kurās ražo gan autooptiku, gan eletkroniskos blokus, dažādas iesmidzināšanas sprauslas un sūkņus utt.. Un, ja ir normāla Krievijas ražotāja ražoti gultņi, nevis kaut kāda nezināma n reizes pārpārdoti "it kā Krievijā ražoti", tad ļoti normāli kalpo! :D

Braucot nejuutam vairaak tik daudz pierastaas vibraacijas un svilosanu utt kaa tas pierasts Parastaa Nivaa.
===================
Var būt vairāki iemesli, sākot ar CVJ ("granātas") uzstādīšanu starp pārnesumkārbu un sadales kārbu, un beidzot
ar pārnesumkārbu un sadales kārbu vienā blokā, kā Chevy-Niva, uzstādīja / uzstāda daļai no 21213, japāņu
AISIN ražojums no Suzuki Vitara...
 
Niva
Vazists
Posts: 4
Joined: 30 Jan 2014, 11:53

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

31 Jan 2014, 16:18

Sveicinaati

Man ir 96 gada Niva,bez CVJ granaataam starp kaarbu un razdatku,un kardaanos. Nebuus arii man AISIN kaarba.Piekriitu ka Daudzi Eiropas razotaaji detaljas razo tresajaas pasaules valstiis,tacu katram razotaajam ir noteikti kvalitaates standarti,pie kuriem tie pieturas neatkariigi no taa , kuraa valstii aatrodas razotne. Par Motoru:(XUD9- 64Hp) nemaaceesu gan teikt,kur tas razots,bet kalpo labi:)
Nivas peerk lauku apvidos nevis Lielpilseetaas - tad uzraksti man miiljo cilveek,kur viirs no laukiem dabuus kvalitatiivus Krievijaa razotus gultnjus ? Apbraukaajot vieteejos auto veikalus saubos vai vinjam tiks taadi piedaavaati ,zinu no savas pieredzes :)

2900 + 500(transporteesana) + 400(dabas resursu nodoklis,registraacija) = diezgan daargi sanaaks,taapeec padomaa labi :)
Ja dienaa nobrauc 50 + km tad :OK, Ja nee,tad leeta alternatiiva: Lietota 1.7 ltr Benziins,kuru var nopirkt tepat Latvijaa,taadu var apriikot ar Gaazi,ja netaalu kkur atrodas DUS,kur piedaavaa saadu iespeeju ( Degvielas izmaksu zinaa vareetu buut liidzveertiiga ).
 
kunkuls
Vazists
Posts: 393
Joined: 04 Aug 2009, 15:03

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

31 Jan 2014, 20:12

atradu vacija vienu tadu par 2900eur,nezinu ko darit ,nemt vai ne
Pajautā kādam ņivu lai iedod palietot ikdienā ~2 dienas vai izbrauc normālu testa braucienu, tad tikai sapratīsi vai tas ir tas ko gribi!
Un jāizdomā kārtīgi pa kādiem ceļiem brauksi un cik brauksi.. Ikdienā braucot man nepatīk, ka viņa ir tik īsa, lēkā uz visiem pampakiem, bet tā jau nekāda vaina! :)
12s 0-100km/h
 
DZintars
Vazists
Posts: 3
Joined: 29 Jan 2014, 13:08

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

31 Jan 2014, 20:48

nja,butu jau labi ja varetu izbraukt un pameginat kadu testa braucienu
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

01 Feb 2014, 10:45

Sveicinaati
Man ir 96 gada Niva,bez CVJ granaataam starp kaarbu un razdatku,un kardaanos. Nebuus arii man AISIN kaarba.Piekriitu ka Daudzi Eiropas razotaaji detaljas razo tresajaas pasaules valstiis,tacu katram razotaajam ir noteikti kvalitaates standarti,pie kuriem tie pieturas neatkariigi no taa , kuraa valstii aatrodas razotne. Par Motoru:(XUD9- 64Hp) nemaaceesu gan teikt,kur tas razots,bet kalpo labi:)
======================
Tas tiesa, Ķīnā, Indijā un Krievijā dzinēju u.c. agregātu ražotnes ir tāpēc, ka tur ir PSA koncerna ražotnes, bez
tam, piemēram, Indijā, ar šiem PSA dzinējiem apgādā arī citus Āzijas autoražotājus :-) Krievijā šos XUD dzinējus lika Mitsubishi auto, bet vairs neražo - pārgāja uz jaunās paaudzes tiešās iesmidzināšanas dīzeļiem...

Nivas peerk lauku apvidos nevis Lielpilseetaas - tad uzraksti man miiljo cilveek,kur viirs no laukiem dabuus kvalitatiivus Krievijaa razotus gultnjus ? Apbraukaajot vieteejos auto veikalus saubos vai vinjam tiks taadi piedaavaati ,zinu no savas pieredzes :)
=====================
Vienīgā iespēja, ja pats nebrauc uz Krieviju, laikam ir pasūtīt ... :( Diemžēl ne visi Krievijas tirgotāji arī ir
godprātīgi ... Tāpat, kā turienes degvielas tirgotāji :D
 
User avatar
arvids
Vazists
Posts: 98
Joined: 28 Jan 2008, 22:45
Telefons: 29158761
Location: Auciems

Re: NIVA 21213 1.9 Diesel

01 Feb 2014, 14:14

Runājot par to motoru. Cik sapratu, tāds pats motors ir arī peugeot 405, bet tas ir ar turbo un interkūleru. Pats ar tādu braukāju. Viņam oriģināli ir laikam 89 zirgi un viņam ir pavisam cits cēliens. Motoram vispār nav ne vaines. Tik ziemā man ir problēmas ar palaišanu, bet nu tur paša vaina. Man arī stāv viens tāds motors izņemts no mašīnas. Bijis uzvārīts. īpaši nepētījām, kas viņam tur ir beigts. turbīna gan ir noķīlējusi. Bet tas tā. Bet doma bija tāda, kā ņivai tas dīzelis tur ir ielikts? uz orģinālajiem kronšteiniem, vai tur kas ir pārveidots? Varbūt, ka var tādu dīzeli ielikt parastajā ņivā, bez pārbūves. Vispār būtu interese tādu ņivu redzēt dzīvajā. Un to motoru arī var atdod izpētes nolūkos.