Sāksim ar to, ka praktiski visi žiguļi konstruktīvi ir vienādi, līdz ar to izturība starp modeļiem neatšķirsies. visas piekares detaļas ir vienādās no 2101-2107 (varbūt ir smalki izņēmumi, bet lielos vilcienos viss ir vienāds)
Par motoru.... mans subjektīvais viedoklis būtu izvēlēties 1.5l vai 1.6l motoru apvienojumā ar 5neici kārbu, tā teikt lai motors salīdzinoši ņiprs un gaita līgana un maksimālu mazi apgriezieni pie tiem pašiem 90km/h tādu ceļu mērojot - pašam būs lielāka bauda braukt. Bet neredzu problēmu braukt arī ar to pašu 1.2l 1.3l motoru un 4nieci kārbu, protams uz 100km/h skaņa salonā nebūs tā patīkamākā, bet nu tas ir žigulis un tas ir viņa šarms.
Par piedāvājumiem, labu laiku ss.lv stāv troika
http://www.ss.lv/lv/transport/cars/vaz/2103/
tikai motors 1.3, bet cena 200Ls ja sedz pārrakstīšanu. Man cena liekas ļoti laba, ja ņem vērā kādus lūžņus paralēli grib notirgot par lielāku ciparu. (Nemēģinu kādam palīdzēt notirgot, pašam ir troika, līdz ar to tas piesaista manu uzmanību)
Pašam arī doma no galvas neiziet par nopietnu tripu ar žiguli, bet mani vairāk saista rietumeiropa. Kad ļaus finanses to noteikti arī īstenošu.
Ko ņemt līdi, bez aliņa un labas kompānijas, domājams, ka līdzi noteikti jāpaņem kaudzīte ar rezerves daļām. Es personīgi ņemtu teju visu ko var ceļā pats nomainīt, un vēl motoru piekabē otru... iedomājies skatu, ceļmala, tur koks un džeki ar vinču kas pret koka zaru atsieta ceļ ārā žigulim motoru
Palasi šo topiku, tur vīri jau izteikuši ko un kā ņemt vērā vajadzētu
viewtopic.php?f=30&t=1482