Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, wipers

 
Belka
Vazists
Posts: 273
Joined: 02 Sep 2012, 23:58

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

25 Mar 2016, 23:39

Un vel..shprici neatbalstu, jo jo sarezgitak konstrukcijam, jo vairak cakars. vissadi, deveji, katalizatori, filtri, sukni un t.t. weber karburators un gaze+bezkontaktu aizdedze= idelaniks. viss elementari. uz cela nekad nepaliksi, ja rezerve bus kontaktu vaks un begunoks. un visu elementari parbaudit. gan degvielas padevi, gan dzirksteli.
 
Belka
Vazists
Posts: 273
Joined: 02 Sep 2012, 23:58

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

25 Mar 2016, 23:47

Sturejas labi. Par to fiziku piekritu, ta laikam ir jabut. bet realitate nav viss tik traki, ka teoretiski. atbrauc pie manis kadreiz uz Tukumu, es tevi izvizinashu gan pa shoseju gan pa grantenem. Pie tam ja godigi ar nivu nav kur skriet ipashi. ta mashina domata citiem merkiem. pust vairak, tapec ka brauc visipa dubliem, pasparnus neliek, nesmere pirms tam. rezultata, saprni pust, grida ari. man jau ceturta ziema viss ok. protams shur tur rusa, bet ne caurumi. es neiespringstu, ja ta nav ta mashina, kurai jaklausas visus trokshnus un japule virsbuve. tas ir darba zirgs, kuram jabut tehniski veselam un vizuali normalam.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

26 Mar 2016, 00:17

atbrauc pie manis kadreiz uz Tukumu, es tevi izvizinashu gan pa shoseju gan pa grantenem.
Šo noteikti vajadzēs izmantot :thumbup:

Ņiva būtībā ir domāta sliktiem ceļiem un bezceļiem tāpēc arī garu distanču braukšana nav tik komfortabla, cilvēks, kuru minēju brauca pa visu Latviju darba darīšanās tāpēc ir attiecīgs iespaids ka regulāri kursē, Rīga-Rēzekne, Rīga-Liepāja, Rīga-Ventspils utt...
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

26 Mar 2016, 00:43

 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

26 Mar 2016, 09:17

Micuks
Kā čoms stāstīju, kurš vairākus gadus braucis, bijusi darba mašīna, ka Ņiva būvēta ienaidniekam :rofl: uz slapja var samest virpuļus un arī kūleņus
kā arī platāku riteņu bāzi vajadzētu.
==============
Lūk, ar šito uzmanīgi - Ņivai ir samērā īsa garenbāze, ja tu palielini "špūri" (šķērsbāzi), tu samazini
attiecību "garenbāze / šķērsbāze". Jo šī attiecība tuvojas kvadrātam, jo auto ir lielāka tieksme dīdīties,
"virpuļot" un sagriezties. Tas attiecas uz jebkuru auto, ne tikai uz Ņivām!
 
User avatar
krods
Vazists
Posts: 64
Joined: 03 Aug 2011, 23:32

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

26 Mar 2016, 17:55

Ka cilveks, kursh brauc ar nivu nu jau ceturto gadu, gribu pateikt sekojosho. Micukam nav taisniba un tas, ka taisita ienaidniekam ir pilnigs parspilejums. man Niva 1997 gada, karburators. uzliku pats gazi un Weber karburatoru + 5-niece karba. viegli iet 100-110. max esmu braucis 160 km/st. bet nu lidz 140 iet un neiespringst. uz cela turas diezgan labi uz slapja ne uz slabja, uz grants un t.t. paterinsh 12l gazes uz 100 km. ar pilnu balonu (30litri) nobraucu 200-240 km atkarigi no braukshanas stila. Lai nebutu vibracijas vajag nesacakaretu razdatku un gultnu savienojumu starp karbu un razdatku + noregulet. Man ir piekabes akis un shai mashinai es esmu gatavs nonemt cepuri,jo tik daudz vissadu lauku darbu es nebutu izdarijis nearvienu auto. Piekabi ar Malku, smilti, betona blokiem un t.t vina var izvest no jebkuras dirsas. Tiesa jalek normalas riepas. Man stav vissezonas uz 15 litakiem. Lai nerusetu, iesaku visu gridu apsmeret ar veco padomju laika nigrolu un obligati uzlikt plastikata pasparnus. Lai ari ir sava vieta gumijas brizgaviki. Auto iet diezgan normali ari garajos gabalos. Biezhi braucu ari uz Rigu ar vinu 200-250 km. nav nekadas problemas. iet nedaudz skalaks par vaz klassiku. Vobshem, mashina loti laba, ja izmanto ka saimniecibas paligu un ikdienas auto laiku rajona vai provincala pilseta. protams, ka uz rigu braukt ar gimeni komfortak ar kadu audiku vai bembi. Tapec ka otro auto ideals variants. Zato vienmer var braukt kur gribas, piemeram pa mezhu vai gar juru. un ja tev bagazhnieka metajas troses un rokas lebjodka, tad tu nekad un nekur nepaliksi stavet. pa 3,5 gadiem ar Nivu esmu nobraucis aptuveni 60000 km. tagad zinu sho mashinu uz 100% un lieku atzimi 8 no 10. Prieksh sevim ja ir iespeja var nopirkt vel vienu donoru un kaut kur nolikt, lai vienmer visu nepieciehamo var nonemt, kad vajag. Veiksmi!

es neko negribu puiši teikt,bet kopš kura laika ņiva iet uz 160km/h? :shock: cik man zināms pat jaunai ņivai urban maximālais ātrums ir tikai 137km/h 8-) ar ņivu grūti iekļauties satiksmē,paātrinājums līdz simtam pāri 22 sekundēm un patiesībā pēc 80km/h ir sajūta ka tūlīt celsies gaisā :D vis vibrē vis rūc,dreb,nu i nafig,ar ņivu var braukt tikai mazohisti!


5km dienā pēc piena uz bodi ir ok!citos gadījumos nu i nafig,cik ļoti sevi ir jāienīst lai brauktu ar ņivu?

ņivai norma ir 13 litri bendzīna,šādi skaitļi uz gāzes ir sapņos tikai! :wave:
 
User avatar
Fiat 124
Vazists
Posts: 1287
Joined: 26 Jan 2008, 13:06
Location: Valmiera

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

26 Mar 2016, 19:53

Kā rezerves auto priekš rudens/pavasara sezonas, ja ļoti slikti ceļi tā Ņiva kaut cik der! Bet nu ikdienā, nu nezinu gan laiki tomēr citi un var dabūt visādus auto ar pilnpiedziņu(quattro, synhro, AWD un ko tik vēl ne), kuri nebūt nemaksā kosmiskas summas un detaļas tādās pašās cenās kā VAZ! Nu 40 gadus atpakaļ viss būto OK, bet tomēr laiki citi un tas ko pirms 20mit gadiem uzskatīja par ekstrām šobrīd jau ir visos auto! Chevrolet Niva ir kaut kas uz to pusi kādai tai mašīnai būtu jābūt - tehnika +/- tā pati, bet virsbūve cita! Man laukos ir UAZ ar kravas kasti 89 gada, priekš manām vajadzībām tas auto ir ideāls - varu braukt pa mežu vākt malku, varu vilkt veselus kokus ārā no meža, varu uz 50 brauk tur kur ar savu ikdienas auto velkos uz 15km/h, bet man pārskrien šermuļi no domās ka šis auto man būtu, piemēram darba auto ikdienā kā tas daudziem lauku reģionos bija! Vienreiz paziņa atdzina savu Scania pašizgāzēju arī 89 gada - nu kā diena pret nakti, kabīne ērta, lūka benķi kā pie cilvēkiem, fiskars ar bezvadu pulti, bloķis tiltā, bet UAZam pat sēdeklis neregulējās, gaisa filtrs uz eļļu(inerces) kā akmens laikmetā, pats motors to vien spēj kā nikni rūkt un strēbt degvielu bez maz vai tik pat cik pacmit tonnīga Scania! Novirzijos no tēmas, bet ar to es gribēju teikt, ka krievijā var uztaisīt kko jēdzīgu, bet tad iestājas pauze uz gadiem 30, kuros neviens neko nedara, un neko neuzlabo, kamēr tas auto tā degradējas ka to neviens nepērk pat par puscenu!
Mans 2101 - ĶIRSIS
Mans "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"
Divi seši viens trīsi deviņi četri nulle seši, Artūrs
Image
 
kunkuls
Vazists
Posts: 393
Joined: 04 Aug 2009, 15:03

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

26 Mar 2016, 20:16

Nelasīju nevienu atbildi un varu teikt pēc pieredzes (2gadus izmantoju kā ikdienas auto).
Pienāca ziema trūka jauda.
Brīžiem pēc remontiem iespējamas nepatīkamas vibrācijas no kardāniem.
Biju nopakojis ar skaņas izolācijas materiāliem un komforta ziņā patika krietni labāk par žiguli. Durvis vērās smuki, bija stūres pastiprinātājs un kopumā jutos ērtāk kā žigulī.
Ja nebrauc dubļos var droši ņemt nost aizmugurējo kardānu un taupīt degvielu, iegūt raitāku braukšanu un samazināt liekus trokšņus un vibrācijas. Kaut arī maksimāli sadales kārba bija saregulēta pret kārbu un aizmugurējais kardāns tika dots uz balansēšanu- noņemot aizmugurējo kardānu un braucot bez viņa auto ripoja klusāk.
-> Var nopirkt sadales kārbai kitu, ka ar kloķu palīdzību salonā var atslēgt pakaļējo tiltu, bet līdz tam netiku un pārdevu dēļ rūsas.

Saglabājot pilnpiedziņu ziemā ir gadījies, ka priekša iet taisni, bet pierod ar to tikt galā un viss ir labi.
Uzliekot citus diskus, kuri vairāk izbīdīti uz ārpusi auto kļūst stabils un vairs nebiedēja sajūta, ka varētu apgāzties, kaut arī pa apli braucot priekšējais iekšējais ritens mēdza celties gaisā.

Pērkot tādu auto ieteiktu pacelt viņu un uzmest aci no apakšas. Tur drošvien visādus brīnumus varētu atrast :) Un pārbaudi sadales kārbu - to cilvēki mēdz nepareizi lietot un tad nesmuki slēdzas un sprūst vai vispār kaut kas sāk nestrādāt.
12s 0-100km/h
 
User avatar
krods
Vazists
Posts: 64
Joined: 03 Aug 2011, 23:32

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

26 Mar 2016, 21:06

un tagad davai pārsteidziet mani ar savu intelektu,kāpēc tagad izvēlēties aizvēsturisku lūzni,ar 69tājā gadā izstrādātu dzinēju,kuram jaudas nav vispār,kurš ēd tiešām kā scānija bet uz priekšu nekust?un kur komforts ir 0?

Un gala mans argumets ir ka reāli ņifele,kurai vēl nav koka grīda maksā kosmosu,tas ir kādi 2k eiro kā minimums !

tad kāpēc ir jāpērk ņiva?ja par to naudu var dabūt vecu vācu/japānu auto? frontera vai pajero?kurš tehnoloģiski pret ladu ir aizlidojis tālu tālu galaktikā!un būs 1000000000x reižu badāmāks!

lētas detaļas?vai viegli reomontēt?bet nevajag aizmirst,ka daudzas detaļas jau jaunas ir sūds :D

kā arī ņivā pie jebkuras sadursmes,tu esi līķis 100% garantiju nodrošina vaz :D
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ 21214 (Lada Niva) kā ikdienas auto

26 Mar 2016, 21:14

Kā jau parasti ss.lv cenas ir pārspīlētas, vienreiz jau šajā forumā rakstīju, ka sazinājos ar vaz.lv kur 2008gada ņiva ar šprici ir par 2000eiro, bet ss tirgojas par lielākām vai līdzīgām summām 2000gada modeļi :shock:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests