Page 2 of 3

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 28 Feb 2017, 14:24
by samosval
Ok, bet tur nebus baigi dárgi?
Sazinájos ar officiálo dileri , kas ari ir Purvciemā, viens lukturis 64 eiro
Tādu summa man ir par dárgu,jo man vajag abus
Zinu viens no Daugavpils tirgoja abus pa 15eur, protams lietotus, bet labus, tik tagad vairs dabūt rokā nevaru, tapec meklēju kadus citus variantus...

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 28 Feb 2017, 20:02
by Micuks
Pie dīlera cenas vienmēr ir lielākas!
Pazvani uz veikalu un pajautā cenu Tel.Nr.-29697586

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 02 Mar 2017, 07:54
by Belka
Man laikam ir. Kadi 10 eur par abiem. 20077706

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 07 Mar 2017, 22:27
by Fiat 124
Tikai un vienīgi 4tā paaudze gāzei! Man ikdienas auto ir ar gāzi, nu nekādu problēmu, vienīgā atšķirība iebraucot benzīntankā jāpilda gāze nevis benzīns, ne tur kas smird(nu labi, labi arī parastajai iekārtai visticamāk nesmird, ja viss darba kārtībā!), ne atgāzes jāregulē pirms skates! Žikam gāzi nelikšu, jo gadā nobraucu pāris tūkstošus, bet no karburatora gan ceru atvadīties jau pavasarī...

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 09 Mar 2017, 00:07
by Ogre
Kā ziemas auto izmantoju spēkratu, kas aprīkots ar pirmās paaudzes gāzes iekārtu. Ir bijis arī ikdienas auto, kam bija 4.paaudze. Viens liels pluss, kas man patīk 1. paaudzei ir tāds, ka es varu šķilt visu laiku uz gāzīti un benzīnu neliet NEKAD! Līdz -15 grādiem šoziem piešķilās katru reizi, savukārt, 4.paaudzei auto pielec uz benzīna un vēl kādu laiku strādā uz benzīna, kāmēr uzsilst un tajā laikā tiek patērēts ievērojams benzīna daudzums. Atceros, ka aukstākajās dienās pat līdz 4km varēju nobraukt līdz pārslēdzās, īsos gabalos totāli neizdevīgi. 
Ja kārtīgi saregulē un nekur nav noplūdes, smaka arī ir ļoti minimāla.

Jautājums zinātājiem. 
Vai liekot ņivai 4.paaudzi ir kaut kāda uzparikte aizdedzes regulēšanai, jo gāzītei tā apsteidzes līkne atšķirās no benzīna un tā tiešām ideāli 1.paaudzi grūti saregulēt

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 09 Mar 2017, 16:33
by Fiat 124
Jā, par to, ka var uzreiz darbināt uz gāzes piekrītu, tas ir zināms pluss, kaut gan īsti pareizi tas nav, jo tikai pie 30 grādiem gāze sāk normāli iztvaikot... Bet nu naudu tas ietaupa makā, es savam Volvo diezgan daudz aukstajā laikā dabūju pildīt 95e! Nu tā nopietni tā aizdedzes korekcija ir paredzēta tikai tiem auto, kuri no rūpnīcas ir paredzēti kā BI-fuel, tur tad ir divas kartes gan aizdedzei, gan degmaisijumam!

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 09 Mar 2017, 16:43
by Micuks
Temperatūru pie kuras pārslēdzas var iestatīt mazāku, limits tur ir, bet salīdzinot ar stock iestatījumiem atšķirība ir. Jā un 4gen signālus ņem no benzīna sprauslām tātad no standarta vadības bloka un attiecīgi gāzes vadības blokā ir kartes tieši gāzei ar visām vajadzīgām korekcijām.

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 09 Mar 2017, 21:46
by kunkuls
Temperatūru pie kuras pārslēdzas var iestatīt mazāku, limits tur ir, bet salīdzinot ar stock iestatījumiem atšķirība ir. Jā un 4gen signālus ņem no benzīna sprauslām tātad no standarta vadības bloka un attiecīgi gāzes vadības blokā ir kartes tieši gāzei ar visām vajadzīgām korekcijām.
Neesmu saskāries ar vadības bloku, kurā jau ir kartes :)Bet tas tā.

4. paaudze krāmē virsū uztaisi auto kalibrēšanu un tad gaitā pieregulē pēc sajūtām un vajadzības. 
Pārslēgšanās slieksnis uz gāzi ja nekļūdos lētā gala iekārtai stagam - poļu verķis - ir 15 vai 20 grādi, bet jūtas, ka gāze kārtīgi netvaiko un nepareizi darbojas dzinējs. Noteikti var piekoriģēt attiecībā pret reduktora temperatūru, bet man slinkums, jo pārsvarās silst stāvot uz vietas un ar aizgrieztu pečkas radiatoru, lai ātrāk silst reduktors. 

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 09 Mar 2017, 22:20
by pusautomats
Stagam jau var noregulēt cik sirds kāro to pārslēgšanos.  Ziemā sev uzgriezu 30c bet vasarā 15-20 grādi. Vispār vienīgā pretenzija pret stagu ir tas ka karte pilnīgi visa jāregulē pašam, gribētos jau lpgtech'u uzlikt, tur vismaz autonomi viņa tiek ieturēta. Un ar to gāzes iztvaikošanu jau arī daudz atkarīgs no sprauslu kvalitātes.

Re: Ņiva 2005.gada

Posted: 31 May 2017, 12:50
by samosval
Sveiki, ar Ņivu sāk kaut kas kustēties uz priekšu, drīz apskate, bet gribas nomainīt eļļe reduktoram, kāds no pieredzes var pastāstīt, kuru labāk un cik daudz vajadzētu?